Stalowe oploty na przewody hamulcowe |
Autor |
Wiadomość |
Jeżyk


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 63 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 1019 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-04-12, 09:33
|
|
|
Założyłem na ten sezon przewody w stalowym oplocie przejechałem już na nich ok 2 tys. km i powiem, że wielkiej różnicy w skuteczności hamowania nie widzę. Może wynika to z tego również, że mam inne klocki hamulcowe . Poprzednio miałem oryginalne a teraz założyłem NISSIN o średniej twardości.
Ale wygląd z takimi przewodami to jest TO |
_________________ MOJA GWIAZDECZKA
ORGANIZATOR XX ZLOTU |
|
|
|
 |
pan_wiewiorka


Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-04-15, 07:45
|
|
|
Hel policzył sobie za komplet linek (przód + tył) do DS 1100 520PLN |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 |
|
|
|
 |
Luk

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 840 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-02-26, 08:22
|
|
|
Taki ciekawy temat a tylko kilka Osób się wypowiedziało. Bardzo mnie zaciekawiła kwestia podniesiona przez Wiewióra. Czy faktycznie przez założenie przewodów w stalowym oplocie łatwiej można doprowadzić do zablokowania hebli?
Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?
Do tej pory jeździłem moto z ABS i nie miałem tego kłopotu. |
_________________ Pozdrawiam
Luk |
|
|
|
 |
bartek_p

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 693 Skąd: Dębogóra
|
Wysłany: 2010-02-26, 08:50
|
|
|
Chodzi o to, że trzeba wyczuć klamkę hamulca, bo po zmianie na stalowe przewody, staje się ona bardziej czuła. Gumowy przewód się rozciąga przy silnym hamowaniu, a stalowy nie |
_________________ Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku. |
|
|
|
 |
szczepan


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 249 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2010-02-26, 09:29
|
|
|
Przy okazji szykowania sprzętu do sezonu założyłem przewody w stalowym oplocie na przód. Klamka trochę twardsza. Sądzę, że hamulec będzie poprostu lepiej wyczuwalny. Jak pojeżdżę to zobaczymy. |
|
|
|
 |
Cebula


Model: SYMPATYK
Wiek: 48 Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 217 Skąd: kątownia
|
Wysłany: 2010-02-27, 13:46
|
|
|
ja przejeździłem cały sezon w tych stalowych oplotach helowych i koło się ani razu nie zblokowało to tyle. |
_________________ Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 |
|
|
|
 |
empiq


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50 Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 739 Skąd: Koluszki/Warszawa
|
Wysłany: 2010-02-27, 13:54
|
|
|
Ja po zmianie podobnie jak Jeżyk - nie odczułem różnicy ;(
jedyna zaleta jak dla mnie to taka że trwalsze i nie trzeba wymieniać jak gumowych co 4-5 lat. |
_________________ Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu. |
|
|
|
 |
patryk_c


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2010-02-27, 14:04
|
|
|
szczepan napisał/a: | Przy okazji szykowania sprzętu do sezonu założyłem przewody w stalowym oplocie na przód. Klamka trochę twardsza. Sądzę, że hamulec będzie poprostu lepiej wyczuwalny. Jak pojeżdżę to zobaczymy. |
Potwierdzam.
Oprócz względów wizualnych zdecydowanie utwardza klamkę, przełożenie nacisku klamy na ciśnienie w układzie pewniejsze, łatwiejsze do wyczucia = pewniejszy hamulec.
Mam HEL'a od września |
_________________
 |
|
|
|
 |
BtS


Rocznik: 1998
Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 142 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-02-28, 08:09
|
|
|
patryk - ile zapłaciłeś za przód do 650tki?? |
|
|
|
 |
Cebula


Model: SYMPATYK
Wiek: 48 Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 217 Skąd: kątownia
|
Wysłany: 2010-02-28, 09:28
|
|
|
http://www.przewodywoploc...cowych-HEL.html |
_________________ Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 |
|
|
|
 |
patryk_c


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2010-02-28, 11:06
|
|
|
Właśnie tam kupiłem.
Zamówiłem dla siebie na wymiar - czyli dane oryginału + 15 cm (potrzebowałem po wymianie kierownicy).
Dostałem w ciągu dwóch dni, z instrukcją, gwarancją, rachunkiem...
I kolorki można dobierać
Pozdrawiam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-01-28, 10:07
|
|
|
Odświeżę temat. Czy ktoś może coś powiedzieć o przewodach GOODRIDGE w oplocie stalowym ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
gri74

Rocznik: 2005
Wiek: 50 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 37 Skąd: Sulejówek; Wesoła
|
Wysłany: 2012-01-28, 10:16
|
|
|
ja zakładam je do samochodów 4x4 , trwałe i robią. Brak zastrzeżeń |
|
|
|
 |
marczyk69


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 45 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 26 Skąd: USA/Łomża
|
Wysłany: 2012-01-28, 10:30
|
|
|
Chodzi o to ?
 |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2012-01-28, 11:41
|
|
|
W 650 miałem przewód czarny HEL http://www.przewodywoplocie.pl/ świetnie się spisywał. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2012-01-28, 13:44
|
|
|
Mam z firmy Hel z Gdańska, link Vaaksa. Bardzo profesjonalna firma, podałem im przez telefon, do jakiego motocykla, który przewód i jaka ma mieć długość. Był to wtorek przed południem a w czwartek już miałem przewód taki jak chciałem. Polecam |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
A.R.T.


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 50 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 231 Skąd: Morscity
|
Wysłany: 2012-01-28, 15:17
|
|
|
również polecam HEl z Gdańska, przewód został dorobiony na miejscu pełen profes |
_________________ Morsy
F800GS |
|
|
|
 |
Bakteria77


Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2012-01-28, 16:06
|
|
|
Jeszcze znalazłem taką firmę , cenowo całkiem nieźle i nie aż tak daleko żeby nawet podjechać |
|
|
|
 |
Rado


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1997
Wiek: 49 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 236 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2012-01-28, 17:55
|
|
|
Ja wszystkie linki kupiłem tu http://www.customparts.nl/ . Oczywiście przepłaciłem, jak się jeździ jeszcze nie wiem.
Usunąłem nawiasy z linku. Zoltan |
_________________ When I want your opinion, I'll remove the duct tape |
Ostatnio zmieniony przez Zoltan 2012-01-29, 14:22, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-01-28, 20:59
|
|
|
HEL kosztują 390 zł za komplet, natomiast Goodridge 289 zł.
Opinie na ścigacz .pl bardzo dobre. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
|