|
Zamknięty przez: witek1965 2011-08-12, 14:06 |
JAK POPROWADZIĆ PRZEWÓD Z KIEROWNICY DO AKUMULATORA |
Autor |
Wiadomość |
jacyj23
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 57 Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 29 Skąd: Mordy
|
Wysłany: 2011-08-11, 19:22 JAK POPROWADZIĆ PRZEWÓD Z KIEROWNICY DO AKUMULATORA
|
|
|
... jak w temacie
DS 1100 Custom 08
Trzeba zdjąć bak ?
Jeśli tak to jak to zrobić w miarę rozsądnie ?
Od czego zacząć i ile to roboty ?
Każda porada cenna mimo, że temat to pewnie banał dla fachowca.
Przewód to zasilanie GPS tak dla jasności. |
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-11-07, 22:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Peters
Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 2861 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-08-11, 19:31
|
|
|
Roboty nie wiele :
-zdejmujesz siedzenie kierowcy
-odkręcasz mocowanie zbiornika pod siedzeniem ( 2 śruby)
-rozłączasz kostkę biegnącą od licznika
-zakręcasz kranik , zdejmujesz przewód paliwa
- pociągasz zbiornik lekko do tyłu i to wszystko |
_________________ BMW K 1200 LT
REGULAMIN
|
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1699 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2011-08-11, 19:31
|
|
|
Co prawda w 650, ale udalo mi się to zrobić bez zdejmowania baku. Od strony siedzenia podnisołem go tylko i udało się wsadzić pod niego przewody w cienkim peszlu... I gitarrra |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
Peters
Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 2861 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-08-11, 19:36
|
|
|
Jak chcesz pociągnąć pojedyńczy przewód to można to zrobic bez zdejmowania zbiornika ,ale przewód plusowy dobrze by było dać w cienkim peszlu, no i masę też lepiej weź gdzieś z ramy . |
_________________ BMW K 1200 LT
REGULAMIN
|
|
|
|
|
spining
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 1043 Skąd: Soldau Ostpr.
|
Wysłany: 2011-08-11, 20:23
|
|
|
wsun pod zbiornik z lewej strony (po ramie, od schowka narzedziowego) koszulke termokurczliwa z przewodem , wyjdzie przy glowce ramy ; nie trzeba nic zdejmowac, rozkrecac, kombinowac; ja tak robilem w 650, a teraz w 1100 i idealnie daje sie to zrealizowac
po zakonczeniu mozesz opaska przypiac przewod do ramy (miedzu zbiornikiem a siedzeniem kierowcy
po robocie |
_________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|