| 
		
		|  |  
 
	
		| Zamknięty przez: witek1965 2011-08-12, 13:06
 | JAK POPROWADZIĆ PRZEWÓD Z KIEROWNICY DO AKUMULATORA |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | jacyj23   
  
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2008
 Wiek: 58
 Dołączył: 18 Maj 2011
 Posty: 29
 Skąd: Mordy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-08-11, 18:22   JAK POPROWADZIĆ PRZEWÓD Z KIEROWNICY DO AKUMULATORA | 
 |  
               | 
 |  
               | ... jak w temacie DS 1100 Custom 08
 Trzeba zdjąć bak ?
 Jeśli tak to jak to zrobić w miarę rozsądnie ?
 Od czego zacząć i ile to roboty ?
 Każda porada cenna mimo, że temat to pewnie banał dla fachowca.
 
 Przewód to zasilanie GPS tak dla jasności.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-11-07, 22:44, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Peters   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 52
 Dołączył: 18 Lis 2010
 Posty: 2861
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-08-11, 18:31 | 
 |  
               | 
 |  
               | Roboty nie wiele : -zdejmujesz siedzenie kierowcy
 -odkręcasz mocowanie zbiornika pod siedzeniem ( 2 śruby)
 -rozłączasz kostkę biegnącą od licznika
 -zakręcasz kranik , zdejmujesz przewód paliwa
 - pociągasz zbiornik lekko do tyłu i to wszystko
 |  
				| _________________ BMW K 1200 LT
 
 
 REGULAMIN
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | ttom   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 57
 Dołączył: 29 Sie 2009
 Posty: 1712
 Skąd: Nomad
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-08-11, 18:31 | 
 |  
               | 
 |  
               | Co prawda w 650, ale udalo mi się to zrobić bez zdejmowania baku. Od strony siedzenia podnisołem go tylko i udało się wsadzić pod niego przewody w cienkim peszlu... I gitarrra   |  
				| _________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
   
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Peters   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 52
 Dołączył: 18 Lis 2010
 Posty: 2861
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-08-11, 18:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jak chcesz pociągnąć pojedyńczy przewód to można to zrobic bez zdejmowania zbiornika ,ale przewód  plusowy dobrze by było dać w cienkim peszlu, no i masę też lepiej weź gdzieś z ramy . |  
				| _________________ BMW K 1200 LT
 
 
 REGULAMIN
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | spining   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 53
 Dołączył: 03 Lis 2009
 Posty: 1043
 Skąd: Soldau Ostpr.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-08-11, 19:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | wsun pod zbiornik z lewej strony (po ramie, od schowka narzedziowego) koszulke termokurczliwa z przewodem , wyjdzie przy glowce ramy ; nie trzeba nic zdejmowac, rozkrecac, kombinowac; ja tak robilem w 650, a teraz w 1100 i idealnie daje sie to zrealizowac 
 po zakonczeniu mozesz opaska przypiac przewod do ramy (miedzu zbiornikiem a siedzeniem kierowcy
 
 po robocie
   |  
				| _________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
 byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |