Kłopot z gaźnikami XVS 650. |
Autor |
Wiadomość |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1885 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-03, 16:17 Kłopot z gaźnikami XVS 650.
|
|
|
Jest problem, nie mogę odpalić silnika.
- wyregulowałem zawory,
- wyczyściłem gaźniki,
- nowe świece, sprawdzony odstęp.
- pompa pompuje paliwo do gaźników,
- poziom paliwa w komorach pływakowych prawidłowy,
- jest iskra na świecach.
Kręcenie nic nie daje. Po wlaniu benzyny do kolektorów ssących przez króćce do synchronizacji silnik odpala na kilka sekund, czyli z zapłonem wszystko w porządku. Gaźniki rozebrałem kompletnie. Dysze wyczyszczone, kanały przedmuchane sprężarką. Membrany całe, gumowe rurki też. Zaworki na pływakach trzymają prawidłowo. Po wykręceniu świec odnoszę wrażenie, że paliwo do cylindrów nie dochodzi. Jedna świeca śmierdzi benzyną o druga sucha. Kończą mi się pomysły. Nie mam pojęcia co jest zapchane i dlaczego w 2 gaźnikach jednocześnie. Może jest jakiś trick o którym nie wiem i się męczę a sezon ucieka. Doświadczone osoby znające gaźnik proszę o ewentualne podpowiedzi. Przypadek klasyczny, czyli wszystko sprawne a nie działa. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
grzechu


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-07-03, 17:15
|
|
|
a paliwo do gażników dochodzi ?
a czy króćce pod gażnikami całe napewno czy może lewe powietrze pobiera? |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1885 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-03, 17:27
|
|
|
grzechu
Zacytuję sam siebie:
"-poziom paliwa w komorach pływakowych prawidłowy,"
Gaźnik napełniony a w kolektor ssący nie idzie. Lewego powietrza nie bierze. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Dawid Z.

Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-07-03, 19:17
|
|
|
A stopkę do podpierania motoru złożyłeś?????? |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-07-03, 19:57
|
|
|
Na stopce odpali na biegu nie. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-07-03, 20:36
|
|
|
Na biegu też odpali, trzeba wcisnąć sprzęgło, ale stopka musi być złożona. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
sławo69


Model: MS1900
Rocznik: 2010
Wiek: 55 Dołączył: 27 Lis 2010 Posty: 83 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-07-03, 20:42
|
|
|
Może zapomniałeś włączyć ssanie. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1885 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-03, 21:02
|
|
|
sławo69 napisał/a: | Może zapomniałeś włączyć ssanie. |
Oczekiwałem merytorycznych porad, a dostałem klasykę.
Edit mały:
Liczyłem na porady ludzi znających na wylot gaźniki. Nóżki, biegi, cięgna ssania - nie o to mi chodziło. Rozkminiłem już ten gaźnik w kuchni na stole. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-07-03, 22:07
|
|
|
remol71 napisał/a: | Rozkminiłem już ten gaźnik w kuchni na stole. |
i co znalazłeś ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
zbymus


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 738 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1885 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-03, 22:15
|
|
|
zbymus napisał/a: | witek1965 napisał/a: | remol71 napisał/a: | Rozkminiłem już ten gaźnik w kuchni na stole. |
i co znalazłeś ? |
Odwrotnie włożone zaworki odcinające w gaźnikach. |
Hmm, na mój stan znajomości tematu to w gaźniku niczego nie da się włożyć odwrotnie. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-07-03, 22:25
|
|
|
remol71 napisał/a: | niczego nie da się włożyć odwrotnie |
a jednak nie działa. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-07-03, 22:30
|
|
|
dysze nie zapchane ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
johnypl


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2011-07-04, 07:39
|
|
|
Miałem niedawno z moim problem przestał odpalać a jak już odpalił to na jeden gar strzelał i prychał, po całodniowym rozkręcaniu i składaniu Draga ( gaźniki czyszczone, świece nowe, regulacja zaworów itp. ) coś mnie tknęło i podłączyłem paliwo z butelki efekt cud silnik zaczął działać prawidłowo więc wylałem wszystko ze zbiornika kanister w łapkę i na stacje, po zalaniu nowej benzyny moto działa aż miło. Wniosek, zatankowałem sobie jakiegoś świństwa. Spróbuj na innym paliwie odpalić skoro gaźniki są OK. |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1885 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-07, 10:17
|
|
|
Sprzęt naprawiony. Silnik pali |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Arcon


Model: SYMPATYK
Wiek: 56 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2011-07-07, 10:22
|
|
|
Cieszymy się razem z Tobą, ale może napisałbyś, jaka była przyczyna niepalenia? |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1885 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-07, 10:32
|
|
|
Bardzo mocno zapchane kanały podciśnienia. Metody tradycyjnego czyszczenia i dmuchanie sprężarką nie pomogły. Z problemem skutecznie poradziła sobie myjka ultradźwiekowa. Gaźniki jak nowe. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
|