YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Kłopot z gaźnikami XVS 650.
Autor Wiadomość
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1885
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-03, 16:17   Kłopot z gaźnikami XVS 650.

Jest problem, nie mogę odpalić silnika.

- wyregulowałem zawory,
- wyczyściłem gaźniki,
- nowe świece, sprawdzony odstęp.
- pompa pompuje paliwo do gaźników,
- poziom paliwa w komorach pływakowych prawidłowy,
- jest iskra na świecach.

Kręcenie nic nie daje. Po wlaniu benzyny do kolektorów ssących przez króćce do synchronizacji silnik odpala na kilka sekund, czyli z zapłonem wszystko w porządku. Gaźniki rozebrałem kompletnie. Dysze wyczyszczone, kanały przedmuchane sprężarką. Membrany całe, gumowe rurki też. Zaworki na pływakach trzymają prawidłowo. Po wykręceniu świec odnoszę wrażenie, że paliwo do cylindrów nie dochodzi. Jedna świeca śmierdzi benzyną o druga sucha. Kończą mi się pomysły. Nie mam pojęcia co jest zapchane i dlaczego w 2 gaźnikach jednocześnie. Może jest jakiś trick o którym nie wiem i się męczę a sezon ucieka. Doświadczone osoby znające gaźnik proszę o ewentualne podpowiedzi. Przypadek klasyczny, czyli wszystko sprawne a nie działa.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-07-03, 17:15   

a paliwo do gażników dochodzi ?
a czy króćce pod gażnikami całe napewno czy może lewe powietrze pobiera?
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1885
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-03, 17:27   

grzechu

Zacytuję sam siebie:
"-poziom paliwa w komorach pływakowych prawidłowy,"

Gaźnik napełniony a w kolektor ssący nie idzie. Lewego powietrza nie bierze.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-07-03, 19:17   

A stopkę do podpierania motoru złożyłeś??????
_________________
Dawid Z.
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2011-07-03, 19:57   

Na stopce odpali na biegu nie.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-07-03, 20:36   

Na biegu też odpali, trzeba wcisnąć sprzęgło, ale stopka musi być złożona.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
sławo69 



Model: MS1900
Rocznik: 2010
Wiek: 55
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 83
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-07-03, 20:42   

Może zapomniałeś włączyć ssanie.
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1885
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-03, 21:02   

sławo69 napisał/a:
Może zapomniałeś włączyć ssanie.


Oczekiwałem merytorycznych porad, a dostałem klasykę.

Edit mały:

Liczyłem na porady ludzi znających na wylot gaźniki. Nóżki, biegi, cięgna ssania - nie o to mi chodziło. Rozkminiłem już ten gaźnik w kuchni na stole.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-07-03, 22:07   

remol71 napisał/a:
Rozkminiłem już ten gaźnik w kuchni na stole.


i co znalazłeś ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
zbymus 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 738
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2011-07-03, 22:09   

witek1965 napisał/a:
remol71 napisał/a:
Rozkminiłem już ten gaźnik w kuchni na stole.


i co znalazłeś ?


Odwrotnie włożone zaworki odcinające w gaźnikach.
_________________
https://photos.google.com/album/AF1QipNggTKJRcR5ByWt4dCl6QfDfqW7fgoeS7r2bH1N/photo/AF1QipMM2x1B7yoU8OhWdXqQWkT-UoTzGyV8IhMWq79m

ORGANIZATOR XX ZLOTU
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1885
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-03, 22:15   

zbymus napisał/a:
witek1965 napisał/a:
remol71 napisał/a:
Rozkminiłem już ten gaźnik w kuchni na stole.


i co znalazłeś ?


Odwrotnie włożone zaworki odcinające w gaźnikach.


Hmm, na mój stan znajomości tematu to w gaźniku niczego nie da się włożyć odwrotnie.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3781
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-07-03, 22:25   

remol71 napisał/a:
niczego nie da się włożyć odwrotnie

a jednak nie działa. ;/
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-07-03, 22:30   

dysze nie zapchane ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2011-07-04, 07:39   

Miałem niedawno z moim problem przestał odpalać a jak już odpalił to na jeden gar strzelał i prychał, po całodniowym rozkręcaniu i składaniu Draga ( gaźniki czyszczone, świece nowe, regulacja zaworów itp. ) coś mnie tknęło i podłączyłem paliwo z butelki efekt cud silnik zaczął działać prawidłowo więc wylałem wszystko ze zbiornika kanister w łapkę i na stacje, po zalaniu nowej benzyny moto działa aż miło. Wniosek, zatankowałem sobie jakiegoś świństwa. Spróbuj na innym paliwie odpalić skoro gaźniki są OK.
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1885
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-07, 10:17   

Sprzęt naprawiony. Silnik pali :)
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Arcon 



Model: SYMPATYK
Wiek: 56
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 446
Skąd: WuWuzeLe
Wysłany: 2011-07-07, 10:22   

Cieszymy się razem z Tobą, ale może napisałbyś, jaka była przyczyna niepalenia? :evil:
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1885
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-07, 10:32   

Bardzo mocno zapchane kanały podciśnienia. Metody tradycyjnego czyszczenia i dmuchanie sprężarką nie pomogły. Z problemem skutecznie poradziła sobie myjka ultradźwiekowa. Gaźniki jak nowe.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group