Poci sie drugi gar xvs1100 |
Autor |
Wiadomość |
FhissT


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 38 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-05-22, 19:55 Poci sie drugi gar xvs1100
|
|
|
panowie tragedia! dzis zauważyłem pocenie się tylnego cylindra w mojej xvs. nie wiem czy na szczęsie czy nie ale poci sie na samej górze... dziwne. wystarczy dociągnąć głowicę? ktoś miał jakieś takie pocenia się na górze cylindra? |
|
|
|
 |
piwu

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2011-05-22, 21:30
|
|
|
Zobacz czy przypadkiem nie poci Ci się rewizja do regulacji zaworów u mnie tak było, już się bałem, że uszczelka pod głowicą |
_________________ www.bkpl8.pl
Stratoliner S |
|
|
|
 |
MIKI


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 866 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2011-05-22, 21:45 Re: Poci sie drugi gar xvs1100
|
|
|
FhissT napisał/a: | panowie tragedia! dzis zauważyłem pocenie się tylnego cylindra w mojej xvs. nie wiem czy na szczęsie czy nie ale poci sie na samej górze... dziwne. wystarczy dociągnąć głowicę? ktoś miał jakieś takie pocenia się na górze cylindra? | Dokręć pokrywkę zaworu tą chromowaną i powinno być sii, to jest na pewno to. Jak nie pomoże to wymień oring pod tą pokrywką, dostaniesz go w każdym sklepie z częściami do maszyn rolniczych |
|
|
|
 |
Łuki


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 59 Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 234 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2011-05-22, 22:30
|
|
|
Pocenie spod dekla do regulacji zaworów jak najbardziej możliwe,też tak miałem. |
_________________ Każdy dzień w siodle to .....dobry dzień. |
|
|
|
 |
FhissT


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 38 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-05-23, 08:47
|
|
|
dzięki panowie za odpowiedź, jak najszybciej zajmę sie tym! |
|
|
|
 |
Pancernik


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 38 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 201 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-23, 12:56
|
|
|
Jeżeli to spod tego dekielka z tyłu cylindra (przed schowkiem) to standard. Wymień od razu wszystkie 4 uszczelki, u mnie podklejenie istniejącej uszczelki nic nie dało. Więc poszły wszystkie do wymiany prewencyjnie i jest spokój. |
|
|
|
 |
FhissT


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 38 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-05-25, 15:18
|
|
|
najgorzej nie ma kiedy tego zrobić... a w sobote jedziemy trase ok 300km do ełku na zlot. mam nadzieje że całkiem tej uszczelki nie wydmucha... ? |
|
|
|
 |
Arcon


Model: SYMPATYK
Wiek: 56 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2011-05-25, 15:26
|
|
|
Mam to samo. Trzeba ściągać wszystkie bebechy, jak do regulacji zaworów, czy może da się jakoś łatwiej dobrać się tylko do tego ostatniego dekielka z tyłu? |
|
|
|
 |
Pancernik


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 38 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 201 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-25, 15:49
|
|
|
Nie powinno wydmuchać. Nie wiem ile Zbychu jeździł z cieknącym dekielkiem, bo dopiero zostało to zauważone jak ja kupowałem Smoczycę
Arcon, wiesz te uszczelki to pierdoła kosztująca 2pln za sztukę chyba. Moje zdanie jest taki, że warto wymienić od razu wszystkie, bo skoro jedna poszła to inne też mogą. A te od wewnątrz są praktycznie niewidoczne. No i wtedy bez zdjęcia baku i airboxa się nie obejdzie. Ja zrobiłem przy okazji zawory i gaźniki, skoro i tak było rozbebeszone. |
|
|
|
 |
FhissT


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 38 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-06-04, 16:41
|
|
|
byłem u mechaniora, mówi nie srać żarem a uszczelke zmienic ew dokręcić dekiel przy regulacjach... |
|
|
|
 |
Arcon


Model: SYMPATYK
Wiek: 56 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2011-06-04, 17:20
|
|
|
FhissT napisał/a: | mówi nie srać żarem |
Niby prawda, ale ja nie lubię, jak mi coś kapie z silnika. Rozebrałem, wymieniłem wszystkie cztery (dobrałem oringi po 1 zł / szt) i przy okazji ustawiłem zawory. Zobaczymy, mam nadzieję że będzie ok. |
|
|
|
 |
|