YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Rezerwa paliwa - regulacja
Autor Wiadomość
Galder 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 429
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-07, 13:08   

Kurcze, to ja jeżdżę czołgiem chyba, bo u mnie rezerwa wskakiwała w najlepszym wypadku po 120 milach, a średnio 90-100 wychodzi po mieście.
_________________
Filozofia wymaga więcej koncentracji niż jazda motorem, ale nie jest tak bolesna przy upadku.
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-04-21, 17:44   

koledzy podpinam się pod tema, po włączeniu rezerwy ile mamy paliwa w zbiorniku, oczywista pytam o 1100
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Galder 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 429
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-21, 17:50   

Według instrukcji rezerwa ma 4,5 litra, chyba że ma się skrócony wąż rezerwy w baku.
Chociaz czasem mam wrażenie, że na rezerwie więcej się jedzie niż na normalnym baku ;P
_________________
Filozofia wymaga więcej koncentracji niż jazda motorem, ale nie jest tak bolesna przy upadku.
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-04-21, 19:41   

dzięki
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2011-04-21, 21:23   

Galder napisał/a:
Według instrukcji rezerwa ma 4,5 litra, chyba że ma się skrócony wąż rezerwy w baku.
Chociaz czasem mam wrażenie, że na rezerwie więcej się jedzie niż na normalnym baku ;P


To dziady japońskie w mniejszym motocyklu dali 4,5 L rezerwy a w XV1900 przy takim samym zbiorniku (17L) dali tylko 3L rezerwy... przyzwyczajony do Draga już się raz naciąłem i musiałem drałować po baniaczek do śmietnika i na stację ;d
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
PSZEMAS 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 5075
Skąd: Kurzętnik / NML
Wysłany: 2011-04-21, 22:37   

No to mogę zakomunikować, że rozebrałem kranik i skróciłem rurkę o 15 mm, była chyba faktycznie za długa w porównaniu do tej od rezerwy.
Zobaczymy jaki będzie efekt.
Zdam relację ile teraz przejeżdżam zanim przełączę na rezerwę.
_________________
--> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> :nie_wiem:
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-04-21, 22:40   

Ziółek napisał/a:
To dziady japońskie w mniejszym motocyklu dali 4,5 L rezerwy a w XV1900 przy takim samym zbiorniku (17L) dali tylko 3L rezerwy... przyzwyczajony do Draga już się raz naciąłem i musiałem drałować po baniaczek do śmietnika i na stację


To trzeba jeździć na XVS 1100. A nie wynalazkami. lol lol ;D ;D ;D ;d ;D ;D lol lol
_________________
Dawid Z.
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-04-22, 07:07   

zdrada jedynie słusznego moto musi boleć :brawo: :hahaha:
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-05-27, 16:40   

Dopnę się do tematu, mianowicie chciałbym zrobić w jakiś sposób rezerwę paliwa ,ale tak zeby dioda zaświecała się jak już będzie na rezerwie. Dodam extra diodę ,ale jak to wszystko w baku rozwiązać żeby działało ?? ??????????
_________________
Dawid Z.
 
 
sq5naz 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2011-05-28, 11:08   

Jeżeli można, to i ja opiszę swój przypadek, a dokładniej głupotę, którą jako początkujący popełniłem niedawno.

Pojawiła się pewnego razu konieczność przełączenia na rezerwę. Podjechałem na stację. Motocykl na stopkę i leję. W instrukcji wypatrzyłem, że należy tankować tylko do określonej wysokości, a nie "aż będzie się wylewało". Gdy spojrzałem do wlewu zobaczyłem tam taką blaszaną jakby osłonę (nie wiem jak to inaczej nazwać). Pomyślałem, że to tylko do tej blachy powinno być nalane.
Jak pomyślałem tak zrobiłem i zdumiony patrzę na licznik: weszło niecałe 11l (z tego co pamiętam). Pomyślałem, że coś jest nie tak. Przecież powinno wejść 13l z groszem, bo już kawałek rezerwy wykorzystałem. Okazało się po prostu, że nalałem za mało. Ta "blacha" którą widać przez wlew wcale nie oznacza, że tyle można nalać. :oops:

Stąd się wzięło moje podejrzenie, że i u mnie rezerwa jest przerośnięta.
_________________
vaya con Dios...
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2011-05-28, 13:07   

Dawid Z. napisał/a:
Dopnę się do tematu, mianowicie chciałbym zrobić w jakiś sposób rezerwę paliwa ,ale tak zeby dioda zaświecała się jak już będzie na rezerwie. Dodam extra diodę ,ale jak to wszystko w baku rozwiązać żeby działało ?? ??????????


To jest nie do zrobienia.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2011-05-28, 15:35   

sq5naz napisał/a:


Stąd się wzięło moje podejrzenie, że i u mnie rezerwa jest przerośnięta.


może masz tyle szpachli na zbiorniku że juz dawno nie ma tych 17 litrów pojemności...? ;D
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-05-28, 21:32   

soft napisał/a:
To jest nie do zrobienia.


Dla Nas Polaków wszystko jest do zrobienia, tylko jak?????????
_________________
Dawid Z.
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2011-05-28, 21:47   

Jest to do zrobienia ale jest bardzo trudne , trzeba zamontować w zbiorniku paliwa pływak , w tym celu tzreba byłoby znaleźć jakiś , rozciąć zbiornik żeby go włożyć lub wywiercić jakiś otwór , podłączyć do zegara . Za dużo zachodu i istnieje ryzyko że się nie uda :nie_wiem:
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2011-05-28, 22:02   

Dziś widziałem wskaźnik paliwa umieszczony symetrycznie do korka w jakimś HD, oczywiście fabryczny. Wyglądało to jak drugi korek z okienkiem na wskaźnik podświetlany po włączeniu świateł. A więc jest możliwa instalacja, ale pewnie nie w amatorskich warunkach. Może zdobędę fotki.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2011-05-28, 22:03   

Jeżeli jesteśmy przy cudach to fakt - tak jak kolega napisał w poście wyżej, rozciąć zbiornik, wstawić pływak, ale też trzeba było by zamontować kawałek komputera, który obliczał by stan paliwa. Bezpośrednie połączenie pływaka ze wskaźnikiem skutkowało by "wskaźnikowym ADHD" - a nie pokazywaniem poziomu paliwa.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-05-28, 22:35   

Mi tylko chodzi o to ,żeby jak już będzie dochodziło do rezerwy to ma zapalić sie pomarańczowa dioda i wtedy na 100% wiem ,że za chwilę będzie rezerwa. Bo kiedyś miałem tak,że byłem w trakcie wyprzedzania na autostradzie i ja mu gaz a on zaczą szarpać i wtedy szok.

[ Dodano: 2011-05-28, 22:35 ]
Musiałem odpuścić wyprzedzanie i przełączyć na rezerwę.

[ Dodano: 2011-05-28, 22:52 ]
vaaks napisał/a:
Dziś widziałem wskaźnik paliwa umieszczony symetrycznie do korka w jakimś HD, oczywiście fabryczny.





Takie cos jest. O tym Myślałeś?????

[ Dodano: 2011-05-28, 23:10 ]
Mam znalazłem rozwiązanie co wy na to ?? ?
Jest to z Hondy CBR.

[ Dodano: 2011-05-28, 23:35 ]
Tak przeszukiwałem neta i znalazłem jeszcze coś takiego.
CZUJNIK REZERWY PALIWA - TERMISTOR DAEWOO.

[ Dodano: 2011-05-28, 23:40 ]
Termistor.

1589219157.jpg
Plik ściągnięto 13870 raz(y) 8.76 KB

1588070689_1.jpg
Plik ściągnięto 13876 raz(y) 10.62 KB

1588070689.jpg
Plik ściągnięto 13876 raz(y) 5.91 KB

1605805519.jpg
Plik ściągnięto 277 raz(y) 28.42 KB

_________________
Dawid Z.
 
 
Pancernik 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 38
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 201
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-29, 20:11   

Sq5naz, znaczy tankowałeś przechylony motocykl? Ja tam jestem świeżak i się nie znam, ale zawsze tankuję motocykl ustawiony pionowo i rzeczywiście tak jak jest pokazane w instrukcji.
 
 
sq5naz 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2011-05-29, 20:19   

A ja tankuję zawsze stojący na stopce czyli przechylony na lewą stronę. Jeżeli tak się nie powinno robić, to się poprawię. ;)
_________________
vaya con Dios...
 
 
Pancernik 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 38
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 201
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-29, 20:23   

Ja tam nie wiem, ale wydaje mi się, że więcej paliwa wchodzi jak moto jest prosto.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group