Rezerwa paliwa - regulacja |
Autor |
Wiadomość |
Galder


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 429 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-04-07, 13:08
|
|
|
Kurcze, to ja jeżdżę czołgiem chyba, bo u mnie rezerwa wskakiwała w najlepszym wypadku po 120 milach, a średnio 90-100 wychodzi po mieście. |
_________________ Filozofia wymaga więcej koncentracji niż jazda motorem, ale nie jest tak bolesna przy upadku. |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-04-21, 17:44
|
|
|
koledzy podpinam się pod tema, po włączeniu rezerwy ile mamy paliwa w zbiorniku, oczywista pytam o 1100 |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
Galder


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 429 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-04-21, 17:50
|
|
|
Według instrukcji rezerwa ma 4,5 litra, chyba że ma się skrócony wąż rezerwy w baku.
Chociaz czasem mam wrażenie, że na rezerwie więcej się jedzie niż na normalnym baku ;P |
_________________ Filozofia wymaga więcej koncentracji niż jazda motorem, ale nie jest tak bolesna przy upadku. |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
|
|
|
 |
Ziółek


Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2011-04-21, 21:23
|
|
|
Galder napisał/a: | Według instrukcji rezerwa ma 4,5 litra, chyba że ma się skrócony wąż rezerwy w baku.
Chociaz czasem mam wrażenie, że na rezerwie więcej się jedzie niż na normalnym baku ;P |
To dziady japońskie w mniejszym motocyklu dali 4,5 L rezerwy a w XV1900 przy takim samym zbiorniku (17L) dali tylko 3L rezerwy... przyzwyczajony do Draga już się raz naciąłem i musiałem drałować po baniaczek do śmietnika i na stację |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
 |
PSZEMAS


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47 Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 5075 Skąd: Kurzętnik / NML
|
Wysłany: 2011-04-21, 22:37
|
|
|
No to mogę zakomunikować, że rozebrałem kranik i skróciłem rurkę o 15 mm, była chyba faktycznie za długa w porównaniu do tej od rezerwy.
Zobaczymy jaki będzie efekt.
Zdam relację ile teraz przejeżdżam zanim przełączę na rezerwę. |
_________________ --> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> |
|
|
|
 |
Dawid Z.

Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-04-21, 22:40
|
|
|
Ziółek napisał/a: | To dziady japońskie w mniejszym motocyklu dali 4,5 L rezerwy a w XV1900 przy takim samym zbiorniku (17L) dali tylko 3L rezerwy... przyzwyczajony do Draga już się raz naciąłem i musiałem drałować po baniaczek do śmietnika i na stację |
To trzeba jeździć na XVS 1100. A nie wynalazkami. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
|
|
|
 |
Dawid Z.

Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-05-27, 16:40
|
|
|
Dopnę się do tematu, mianowicie chciałbym zrobić w jakiś sposób rezerwę paliwa ,ale tak zeby dioda zaświecała się jak już będzie na rezerwie. Dodam extra diodę ,ale jak to wszystko w baku rozwiązać żeby działało ?????????? |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
 |
sq5naz


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2011-05-28, 11:08
|
|
|
Jeżeli można, to i ja opiszę swój przypadek, a dokładniej głupotę, którą jako początkujący popełniłem niedawno.
Pojawiła się pewnego razu konieczność przełączenia na rezerwę. Podjechałem na stację. Motocykl na stopkę i leję. W instrukcji wypatrzyłem, że należy tankować tylko do określonej wysokości, a nie "aż będzie się wylewało". Gdy spojrzałem do wlewu zobaczyłem tam taką blaszaną jakby osłonę (nie wiem jak to inaczej nazwać). Pomyślałem, że to tylko do tej blachy powinno być nalane.
Jak pomyślałem tak zrobiłem i zdumiony patrzę na licznik: weszło niecałe 11l (z tego co pamiętam). Pomyślałem, że coś jest nie tak. Przecież powinno wejść 13l z groszem, bo już kawałek rezerwy wykorzystałem. Okazało się po prostu, że nalałem za mało. Ta "blacha" którą widać przez wlew wcale nie oznacza, że tyle można nalać.
Stąd się wzięło moje podejrzenie, że i u mnie rezerwa jest przerośnięta. |
_________________ vaya con Dios...
 |
|
|
|
 |
soft


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2011-05-28, 13:07
|
|
|
Dawid Z. napisał/a: | Dopnę się do tematu, mianowicie chciałbym zrobić w jakiś sposób rezerwę paliwa ,ale tak zeby dioda zaświecała się jak już będzie na rezerwie. Dodam extra diodę ,ale jak to wszystko w baku rozwiązać żeby działało ?????????? |
To jest nie do zrobienia. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
 |
FhissT


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 38 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-05-28, 15:35
|
|
|
sq5naz napisał/a: |
Stąd się wzięło moje podejrzenie, że i u mnie rezerwa jest przerośnięta. |
może masz tyle szpachli na zbiorniku że juz dawno nie ma tych 17 litrów pojemności...? |
|
|
|
 |
Dawid Z.

Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-05-28, 21:32
|
|
|
soft napisał/a: | To jest nie do zrobienia. |
Dla Nas Polaków wszystko jest do zrobienia, tylko jak????????? |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
 |
arekw711


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2011-05-28, 21:47
|
|
|
Jest to do zrobienia ale jest bardzo trudne , trzeba zamontować w zbiorniku paliwa pływak , w tym celu tzreba byłoby znaleźć jakiś , rozciąć zbiornik żeby go włożyć lub wywiercić jakiś otwór , podłączyć do zegara . Za dużo zachodu i istnieje ryzyko że się nie uda |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-05-28, 22:02
|
|
|
Dziś widziałem wskaźnik paliwa umieszczony symetrycznie do korka w jakimś HD, oczywiście fabryczny. Wyglądało to jak drugi korek z okienkiem na wskaźnik podświetlany po włączeniu świateł. A więc jest możliwa instalacja, ale pewnie nie w amatorskich warunkach. Może zdobędę fotki. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
soft


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2011-05-28, 22:03
|
|
|
Jeżeli jesteśmy przy cudach to fakt - tak jak kolega napisał w poście wyżej, rozciąć zbiornik, wstawić pływak, ale też trzeba było by zamontować kawałek komputera, który obliczał by stan paliwa. Bezpośrednie połączenie pływaka ze wskaźnikiem skutkowało by "wskaźnikowym ADHD" - a nie pokazywaniem poziomu paliwa. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
 |
Dawid Z.

Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-05-28, 22:35
|
|
|
Mi tylko chodzi o to ,żeby jak już będzie dochodziło do rezerwy to ma zapalić sie pomarańczowa dioda i wtedy na 100% wiem ,że za chwilę będzie rezerwa. Bo kiedyś miałem tak,że byłem w trakcie wyprzedzania na autostradzie i ja mu gaz a on zaczą szarpać i wtedy szok.
[ Dodano: 2011-05-28, 22:35 ]
Musiałem odpuścić wyprzedzanie i przełączyć na rezerwę.
[ Dodano: 2011-05-28, 22:52 ]
vaaks napisał/a: | Dziś widziałem wskaźnik paliwa umieszczony symetrycznie do korka w jakimś HD, oczywiście fabryczny. |
Takie cos jest. O tym Myślałeś?????
[ Dodano: 2011-05-28, 23:10 ]
Mam znalazłem rozwiązanie co wy na to ?
Jest to z Hondy CBR.
[ Dodano: 2011-05-28, 23:35 ]
Tak przeszukiwałem neta i znalazłem jeszcze coś takiego.
CZUJNIK REZERWY PALIWA - TERMISTOR DAEWOO.
[ Dodano: 2011-05-28, 23:40 ]
Termistor.
1589219157.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 13870 raz(y) 8.76 KB |
1588070689_1.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 13876 raz(y) 10.62 KB |
1588070689.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 13876 raz(y) 5.91 KB |
1605805519.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 277 raz(y) 28.42 KB |
|
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
 |
Pancernik


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 38 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 201 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-29, 20:11
|
|
|
Sq5naz, znaczy tankowałeś przechylony motocykl? Ja tam jestem świeżak i się nie znam, ale zawsze tankuję motocykl ustawiony pionowo i rzeczywiście tak jak jest pokazane w instrukcji. |
|
|
|
 |
sq5naz


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2011-05-29, 20:19
|
|
|
A ja tankuję zawsze stojący na stopce czyli przechylony na lewą stronę. Jeżeli tak się nie powinno robić, to się poprawię. |
_________________ vaya con Dios...
 |
|
|
|
 |
Pancernik


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 38 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 201 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-29, 20:23
|
|
|
Ja tam nie wiem, ale wydaje mi się, że więcej paliwa wchodzi jak moto jest prosto. |
|
|
|
 |
|