| 
		
		|  |  
 
	
			| SILNIK NIE DAJE SIE URUCHOMIĆ |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Żółw   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2009
 Dołączył: 02 Sty 2011
 Posty: 4528
 Skąd: W-wa Bemowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-03-07, 23:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | witek1965, Rozrusznik sprawdzony przed zamontowaniem - kręcił. Została mi jeszcze droga po kablach - nie ma wyjścia. Do startera prąd dochodzi na 100%. Przekaźnik zaskakuje (przynajmniej na sucho - w motorze nie słysz). Więc metodą wykluczania zostaje połączenie starter-przekaźnik lub przekaźnik-rozrusznik. |  
				| _________________ The man makes the patch, the patch don't make the man!!!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Lokis   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 1997
 Wiek: 56
 Dołączył: 15 Lut 2009
 Posty: 3451
 Skąd: JANKES-BOROWIANY
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-03-08, 06:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przekaźnik powinieneś wyczuć dotykiem czy jest jakiś ruch. A najlepiej zmierz na wyjściu czy masz napięcie. Sprawdź też bo możesz nie mieć masy na cewce przekaźnika. Na mój gust jak wszystkie elementy masz ok to coś sknociłeś przy składaniu. Jakiś mały czeski błąd. |  
				| _________________ 
 Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności
 
 Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas
 dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | empiq   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 50
 Dołączył: 25 Sie 2008
 Posty: 739
 Skąd: Koluszki/Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-03-08, 19:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pod siedzeniem są dwa bezpieczniki po 30amp każdy sprawdzałeś je? |  
				| _________________ Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-03-08, 22:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | przecież pisze Żółw, , że ma napięcie na starterze, konsoli itd. Ten bezpiecznik, to bezpiecznik główny, wyjmiesz i masz zero prądu. Drugi to zapas. 	  | Cytat: |  	  | Pod siedzeniem są dwa bezpieczniki po 30amp każdy sprawdzałeś je? | 
 
 No i nie pod siedzeniem. Co to kolejny nowy mit ?
 
 BEZPIECZNIKI
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez witek1965 2011-03-25, 11:20, w całości zmieniany 4 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | PIOTRUŚ   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2008
 Wiek: 39
 Dołączył: 08 Wrz 2009
 Posty: 210
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-03-09, 13:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | a na pych pali  może się coś zastało i stawia taki opór ,że rozrusznik nie daje rady przekręcić  ja się nie znam ale ja bym go odpalił na pych co by się tam wszytko poruszyło .... Miałem kiedyś skuter i pewnego pięknego dnia przestał palić z rozrusznika ( nie kręcił wcale)...natomiast z kopniaka palił normalnie .....rozrusznik i cała elektryka była sprawna ......po dogłębnym przeszukaniu okazało się ,pierścienie były przytarte bo zassał jakiś syf z drogi i była za mała kompresja by rozrusznik zadziałał ...
 |  
				| _________________ Suzuki GSF 650 SA
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | marek-stom   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2004
 Dołączył: 07 Lut 2011
 Posty: 218
 Skąd: krakow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-03-13, 17:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Moim zdaniem to masz zepsutą kostke w kluczyku. Sprawdz- po włączeniu kluczyka poruszaj nim na boki i zobacz co sie dzieje. Lub włanczaj i wyłanczj podnosząc go do góry w pozycji przekręconej.To da sie naprawić niewielkim kosztem.
 |  
				| _________________ V STAR
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Cosmoo   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2000
 Wiek: 57
 Dołączył: 17 Lut 2009
 Posty: 69
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-03-24, 21:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | [quote="witek1965"]  	  | Cytat: |  	  | Ten bezpiecznik, to bezpiecznik główny, wyjmiesz i masz zero prądu. Drugi to zapas. 
 No i nie pod siedzeniem. Co to kolejny nowy mit ?
 
 BEZPIECZNIKI  XVS 650-ROZMIESZCZENIE
 | 
 Temat skasowany
  link nie działa. Nie wiem jak jest w 650, ale w 1100 przekaźnik z bezpiecznikiem plus zapas, jest pod siedzeniem.Trzeba tylko zdjąć jeszcze te czarne pudełko zintegrowane(nie wiem co to jest,bom noga).
 Tak czytam wątek i dochodzę do wniosku, że to jakaś choroba...na jesieni miałem te same objawy, założyłem wtedy temat, ale poddałem się, by miesiąc temu oddać do warszatu.Zdążyłem odebrać, pojeździłem może tydzień i znów to samo.W warsztacie niby zregenerowali mi rozrusznik.Jadę z reklamacją, bo sam już nie mam weny...zastanawiam się tylko(ktoś wspomniał), co to jest za cienki czarny kabelek przy aku ze złączką(notabene strasznie się grzeje przy kilku nieskutecznych zakręceniach rozrusznikiem).
 |  
				| _________________ "Żyj tak, żebyś po latach mógł powiedzieć - przynajmniej się nie nudziłem"
 
 www.wolfpack.pl
 
 ISRA:30963
 SREU:0610
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |