YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Demontaż przedniego koła
Autor Wiadomość
Zaker 



Model: BĘDZIE
Wiek: 64
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 1961
Skąd: SGE Galicja
Wysłany: 2010-09-25, 10:37   Demontaż przedniego koła

Potrzebuję instrukcji/podpowiedzi: jak prawidłowo zdemontować i zamontować przednie koło, na co zwrócić uwagę aby nic nie spieprzyć - pomoże ktoś ?
_________________
... Ride now , work later ... :8
Drag, Road, Rock'n'roll
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2010-09-25, 11:05   

Zaker z przodem nie ma problemu musisz unieśc go do góry żeby później wyciągnąc koło , odkręcic śrubę zabezpieczającą na ladze w dolnej części , następnie ośkę koła i już jest twoje
 
 
Arcon 



Model: SYMPATYK
Wiek: 56
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 446
Skąd: WuWuzeLe
Wysłany: 2010-09-25, 16:47   

A w ogóle to najpierw zacisk hamulcowy 8)
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-09-25, 18:55   

jak ma orginalne przewody to guma sie do 2 metrow naciaga, gorzej ze stalowymi :hahaha:
 
 
Zaker 



Model: BĘDZIE
Wiek: 64
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 1961
Skąd: SGE Galicja
Wysłany: 2010-09-25, 21:53   

Arcon napisał/a:
A w ogóle to najpierw zacisk hamulcowy 8)


teraz mi to piszesz ?! :hahaha: było to tak: najpierw z pomocą dwóch kumpli ( podnośnik ) postawiłem moto na siporeksie ... ufff, później zrobiłem to co Arek podpowiedział ... ale koło nie chciało wypaść, więc kilka razy zdzieliłem je i wypadło ... łącznie z klockami hamulcowymi ... shock ; po załataniu dziury zaczęła się zabawa. Koło na miejsce wejść nie chciało, dopiero po przeanalizowaniu co zostało pominięte i rozkręceniu prowadnic tłoczków (czy bloczków hamulcowych), wprowadzeniu na miejsce czterech klocków i blaszki mosiężnej - bo też wypadła, udało mi się założyć kółeczko ... ;D . Tak się przy tym spociłem :hahaha: , że wsiadłem na Yaćkę i przez trzy godziny wietrzyłem się jeżdżąc wokół komina ... ;D Potrzeba matką wynalazku, ale po tej przygodzie to sobie sam będę klocki potrafił zmienić ... tylko podnośnik do moto kupię. ;D kupię.
_________________
... Ride now , work later ... :8
Drag, Road, Rock'n'roll
 
 
peter358 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Wiek: 41
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 24
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-02-22, 19:18   Demontaż przedniego koła

Hej! Mój Drag ma kapcia :( Przednie koło. O ile utrzymanie stabilnej pozycji motocykla przy wykręcaniu tylnego koła nie jest większym problemem (już to przerabiałem) to moje pytanie do Was brzmi następująco - czy macie jakiś sprawdzony sposób na postawienie Draga 1100 w pozycji umożliwiającej odkręcenie przedniego koła przy pewności, że motor nie pierdyknie na żaden bok ani nie zjedzie do tyłu? Przy demontażu tylnego koła do podniesienia Gwiazdeczki użyłem kołka i siły własnych mięśni. Z przodem pójdzie nieco trudniej i na pewno zaopatrzę się w podnośnik.
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3781
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-02-22, 19:29   

Dwie osoby i dwie opony, już to ćwiczyłem podnosicie za gmola opony pod silnik i gotowe. I najlepiej coś pod tylnie koło położyć, klin, cegła, coś. lol
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Pawlo 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 108
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 401
Skąd: Józefów k.Otwocka
Wysłany: 2011-02-22, 23:27   

Arcon napisał/a:
A w ogóle to najpierw zacisk hamulcowy 8)

Po wykręceniu śruby i ośki koło samo wypada, poco odkręcać zacisk hamulcowy? przypadek?
 
 
A.R.T. 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 50
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 231
Skąd: Morscity
Wysłany: 2011-02-23, 00:18   

Pawlo napisał/a:
Arcon napisał/a:
A w ogóle to najpierw zacisk hamulcowy 8)

Po wykręceniu śruby i ośki koło samo wypada, poco odkręcać zacisk hamulcowy? przypadek?


w 1100 sa dwa zaciski hamulcowe prawy i lewy , opona nie chce sie zmieścić miedzy nimi dlatego warto odkręcić jeden zacisk aby sie nie meczyc. W 650 zacisk jest jeden wiec tego problemu nie ma ;D
_________________
Morsy

F800GS
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-02-23, 02:21   

no tak, sami spece. Klocki, zaciski, tarcze, a linka prędkościomierza to ?...... , a w zasadzie po co komu linka. Chyba trzeba do HP przenieść, albo jesień zrobić.

Pawlo, po prostu jest łatwiej i jest okazja przejrzeć zacisk, stan klocków takie tam niepotrzebne rzeczy.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3781
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-02-23, 07:14   

witek1965, w czym ? 1100 ? ;D
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-02-23, 13:23   

jaro, wypowiadali się właściciele obu modeli. Czy nie mozna zrobic pełnego opisu, z dopiskiem : różnice pomiedzy 1100 a 650 to................ . Ktoś kiedyś przeczyta, odkręci jak mu polecili ( zreszto właściciel 650)
Pawlo napisał/a:
Po wykręceniu śruby i ośki koło samo wypada, poco odkręcać zacisk hamulcowy? przypadek?


i padnie pytanie -gdzie mogę kupić ową... I po raz dziewiąty podasz adres www.moto...pl
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-03-08, 19:13   

Mam pytanie, czy nie mieliście problemu z odkręceniem ośki, bo ja za hu.. hu.. nie mogę odkręcić.
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 719
Skąd: ST
Wysłany: 2011-03-08, 20:00   

Bo nie wykręciłeś zabezpieczenia (mała śrubka na imbus blokująca ośkę).
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-03-08, 20:31   

Jeżeli mowa o tej z boku lagi to wykręciłem, a oś ani drgnie
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 719
Skąd: ST
Wysłany: 2011-03-08, 21:02   

W takim razie pozostaje jakaś chemia po stronie gwintu. Może WD40.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-03-08, 22:26   

Ma ktoś jeszcze jakieś dobre rady, żeby bez uszkodzenia odkręcić oś
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 719
Skąd: ST
Wysłany: 2011-03-09, 08:47   

Popsikaj jeszcze po drugiej stronie.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2011-03-09, 08:57   

Cytat:
czy nie mieliście problemu z odkręceniem ośki, bo ja za hu.. hu.. nie mogę odkręcić.


Widocznie dawno nie była odkręcana lagi to stop jakiś chyba alupodobny , ośka jest stalowa zaśniedziało najwidoczniej , spróbuj tak jak koledzy radzą może jakiś odrdzewiacz lub coś podobnego , niech to trochą postoi zapuszczone tym preparatem , może wtedy puści
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-03-09, 14:51   

Bakteria77 napisał/a:
Ma ktoś jeszcze jakieś dobre rady, żeby bez uszkodzenia odkręcić oś


warsztat jakikolwiek, nawet wulkanizatorzy mają-pneumatyczny klucz udarowy i temat załatwiony w kilka sekund.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group