YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Tylny błotnik w classicu
Autor Wiadomość
bosman 



Rocznik: 2000
Wiek: 45
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 18
Skąd: Cerekwica
Wysłany: 2011-01-12, 20:54   Tylny błotnik w classicu

Witam, mam pytanie czy jest jakiś problem ze zdemontowaniem tylnego błotnika w classicu 650. Nigdy tego nie robiłem więc może ktoś ma jakieś wskazówki
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3767
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-01-12, 21:16   

Nie ma
Tylko pamiętaj o kablach, które idą pod błotnikiem trzeba rozpiąć kostkę.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
kubus1982 


Rocznik: 2001
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: gostyń
Wysłany: 2011-01-14, 22:09   

co do tylnego blotnika to warto zapewnic sobie pomoc drogiej osoby bo troche on wazy.cztery srybki i po sprawie .pamietac nalezy o wspomnianych kablach by odlaczyc.guma przyczepiona do blotnika ktora jest wokol amortyzatora wyjdzie ladnie z blotnikiem.
_________________
kubuś
 
 
Długi63 



Rocznik: 2002
Wiek: 61
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 192
Skąd: poznański łazarz
Wysłany: 2011-01-15, 20:20   

kubus1982 napisał/a:
warto zapewnic sobie pomoc drogiej osoby bo troche on wazy .

Bez jaj, kubus, ile może ważyć błotnik, kawałek blachy i tyle
_________________
serwisy to zło!!!
 
 
pandzioch2003 



Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 198
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-01-16, 05:26   

Kawalek blachy, stelaz pod spodem i chromowane "banany" na zewnatrz... to troche waży:)
_________________
Współtowarzysze
ISRA 31256
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3767
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-01-16, 08:40   

pandzioch2003 napisał/a:
stelaz pod spodem

Jaki stelaż ? to nie custom
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
kubus1982 


Rocznik: 2001
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: gostyń
Wysłany: 2011-01-16, 18:29   

zaraz pójdę zważyć bo leży:) . Stelaż oparcie trochę waży, a slaby nie jestem.Faktem jest ze samemu idzie to zrobić ale... przytrzyma ktoś by przy odkręcaniu się nie wstawiały śruby.Pisząc wstawiały mam na myśli stan gdy błotnik będzie się po poluzowaniu przeważał i utrudniał odkręcanie . Lecę ważyć:)

używaj klawisza alt, dzięki niemu uzyskasz ą, ę, ć, ś, ź, ż, ó itd oraz przecinków i wielkich liter, uzyskasz je wciskając klawisz Shift.
Naprawdę taki tekst się ciężko czyta. Post poprawiłem witek


[ Dodano: 2011-01-16, 19:13 ]
16.7kg!jak dla mnie to za dużo do trzymania przez czas odkręcania śrub.
_________________
kubuś
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2011-01-16, 19:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Długi63 



Rocznik: 2002
Wiek: 61
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 192
Skąd: poznański łazarz
Wysłany: 2011-01-16, 22:18   

Czy gadamy o tych samych motórach ?
Odkręcając błotnik najpierw zdjąłem oparcie, które przykręcone jest na te same cztery śruby co błotnik. Po dwie z każdej strony.te same śruby trzymają jeszcze stelaże od sakw. I w tym momencie zjeżdża mi sam błotnik z lampami. Pod błotnikiem zostaje przy moto stelaż. Nie wiem czy to jest integralna część ramy czy do tej ramy jest przykręcony, do tego jeszcze nie doszedłem, w każdym razie klamot zostaje przy sprzęcie. Pominąłem jeszcze śrubkę od tylnego fotela i śrubki od uchwytu fotela
_________________
serwisy to zło!!!
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3767
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-01-17, 10:14   

Długi63, Dokładnie tak jest, a 650 nie ma nawet tego stelaża pod błotnikiem. Więc się zastanawiam, jakim cudem ktoś zdjął to wszystko w komplecie(dobrze, że bez siedzeń). :nie_wiem:
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Długi63 



Rocznik: 2002
Wiek: 61
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 192
Skąd: poznański łazarz
Wysłany: 2011-01-17, 20:08   

jaro napisał/a:
a 650 nie ma nawet tego stelaża pod błotnikiem.

Jejku, to na czym siedzi plecaczek :nie_wiem:
Blaszka na błotnik to żyletka ;p ;D
_________________
serwisy to zło!!!
 
 
kubus1982 


Rocznik: 2001
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: gostyń
Wysłany: 2011-01-17, 22:35   

u mnie oparcie nie jest przykrecone tymi samymi srubami co sam błotnik.dlatego odkrecając cztery sruby na imbus szóstke schodzi mi wszystko razem i stąd ta waga:)

Mimo próśb nie stosujesz się 7.pkt. regulaminu. Na klawiaturze jest jeszcze klawisz "shift i spacja" , że nie wspomnę o prawym Alt. Użyj ich we właściwym czasie - będzie łatwiej czytać ;D vaaks
_________________
kubuś
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-18, 09:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
bosman 



Rocznik: 2000
Wiek: 45
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 18
Skąd: Cerekwica
Wysłany: 2011-01-19, 21:32   

Ktoś mnie postraszył że trzeba ściągać tylne koło ale z waszych wypowiedzi wynika że sparawa jest dość prosta
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3767
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-01-19, 21:37   

bosman, Nawet bardzo prosta dosłownie kilka śrubek i żadnych zasadzek, pamiętaj tylko o kablach idących pod błotnikiem do lampy.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-01-19, 21:41   

Cytat:
Ktoś mnie postraszył że trzeba ściągać tylne koło
to podobnie jak przy sciąganiu koła straszą tym, że trzeba błotnik. Rób tak jak napisał Jaro i będzie dobrze.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
bosman 



Rocznik: 2000
Wiek: 45
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 18
Skąd: Cerekwica
Wysłany: 2011-01-19, 21:45   

Dzięki za info myślałem że będę musiał to zlecić a to dodatkowe koszty
 
 
Długi63 



Rocznik: 2002
Wiek: 61
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 192
Skąd: poznański łazarz
Wysłany: 2011-01-20, 16:59   

bosman napisał/a:
myślałem że będę musiał to zlecić

Nic nikomu nie trzeba zlecać, nasze sprzęty są bardzo przyjazne dla "garażowych rozkręcaczy"
Też myślałem, że czekają mnie nie wiadomo jakie schody, a okazało się, że wywalenie wahacza to spacerek ;d
_________________
serwisy to zło!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group