Tylny błotnik w classicu |
Autor |
Wiadomość |
bosman
Rocznik: 2000
Wiek: 45 Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 18 Skąd: Cerekwica
|
Wysłany: 2011-01-12, 20:54 Tylny błotnik w classicu
|
|
|
Witam, mam pytanie czy jest jakiś problem ze zdemontowaniem tylnego błotnika w classicu 650. Nigdy tego nie robiłem więc może ktoś ma jakieś wskazówki |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-01-12, 21:16
|
|
|
Nie ma
Tylko pamiętaj o kablach, które idą pod błotnikiem trzeba rozpiąć kostkę. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
kubus1982
Rocznik: 2001
Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2009 Posty: 23 Skąd: gostyń
|
Wysłany: 2011-01-14, 22:09
|
|
|
co do tylnego blotnika to warto zapewnic sobie pomoc drogiej osoby bo troche on wazy.cztery srybki i po sprawie .pamietac nalezy o wspomnianych kablach by odlaczyc.guma przyczepiona do blotnika ktora jest wokol amortyzatora wyjdzie ladnie z blotnikiem. |
_________________ kubuś |
|
|
|
|
Długi63
Rocznik: 2002
Wiek: 61 Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 192 Skąd: poznański łazarz
|
Wysłany: 2011-01-15, 20:20
|
|
|
kubus1982 napisał/a: | warto zapewnic sobie pomoc drogiej osoby bo troche on wazy . |
Bez jaj, kubus, ile może ważyć błotnik, kawałek blachy i tyle |
_________________ serwisy to zło!!! |
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-01-16, 05:26
|
|
|
Kawalek blachy, stelaz pod spodem i chromowane "banany" na zewnatrz... to troche waży:) |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-01-16, 08:40
|
|
|
pandzioch2003 napisał/a: | stelaz pod spodem |
Jaki stelaż ? to nie custom |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
kubus1982
Rocznik: 2001
Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2009 Posty: 23 Skąd: gostyń
|
Wysłany: 2011-01-16, 18:29
|
|
|
zaraz pójdę zważyć bo leży:) . Stelaż oparcie trochę waży, a slaby nie jestem.Faktem jest ze samemu idzie to zrobić ale... przytrzyma ktoś by przy odkręcaniu się nie wstawiały śruby.Pisząc wstawiały mam na myśli stan gdy błotnik będzie się po poluzowaniu przeważał i utrudniał odkręcanie . Lecę ważyć:)
używaj klawisza alt, dzięki niemu uzyskasz ą, ę, ć, ś, ź, ż, ó itd oraz przecinków i wielkich liter, uzyskasz je wciskając klawisz Shift.
Naprawdę taki tekst się ciężko czyta. Post poprawiłem witek
[ Dodano: 2011-01-16, 19:13 ]
16.7kg!jak dla mnie to za dużo do trzymania przez czas odkręcania śrub. |
_________________ kubuś |
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2011-01-16, 19:10, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Długi63
Rocznik: 2002
Wiek: 61 Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 192 Skąd: poznański łazarz
|
Wysłany: 2011-01-16, 22:18
|
|
|
Czy gadamy o tych samych motórach ?
Odkręcając błotnik najpierw zdjąłem oparcie, które przykręcone jest na te same cztery śruby co błotnik. Po dwie z każdej strony.te same śruby trzymają jeszcze stelaże od sakw. I w tym momencie zjeżdża mi sam błotnik z lampami. Pod błotnikiem zostaje przy moto stelaż. Nie wiem czy to jest integralna część ramy czy do tej ramy jest przykręcony, do tego jeszcze nie doszedłem, w każdym razie klamot zostaje przy sprzęcie. Pominąłem jeszcze śrubkę od tylnego fotela i śrubki od uchwytu fotela |
_________________ serwisy to zło!!! |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-01-17, 10:14
|
|
|
Długi63, Dokładnie tak jest, a 650 nie ma nawet tego stelaża pod błotnikiem. Więc się zastanawiam, jakim cudem ktoś zdjął to wszystko w komplecie(dobrze, że bez siedzeń). |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Długi63
Rocznik: 2002
Wiek: 61 Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 192 Skąd: poznański łazarz
|
Wysłany: 2011-01-17, 20:08
|
|
|
jaro napisał/a: | a 650 nie ma nawet tego stelaża pod błotnikiem. |
Jejku, to na czym siedzi plecaczek
Blaszka na błotnik to żyletka |
_________________ serwisy to zło!!! |
|
|
|
|
kubus1982
Rocznik: 2001
Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2009 Posty: 23 Skąd: gostyń
|
Wysłany: 2011-01-17, 22:35
|
|
|
u mnie oparcie nie jest przykrecone tymi samymi srubami co sam błotnik.dlatego odkrecając cztery sruby na imbus szóstke schodzi mi wszystko razem i stąd ta waga:)
Mimo próśb nie stosujesz się 7.pkt. regulaminu. Na klawiaturze jest jeszcze klawisz "shift i spacja" , że nie wspomnę o prawym Alt. Użyj ich we właściwym czasie - będzie łatwiej czytać vaaks |
_________________ kubuś |
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-18, 09:21, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
bosman
Rocznik: 2000
Wiek: 45 Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 18 Skąd: Cerekwica
|
Wysłany: 2011-01-19, 21:32
|
|
|
Ktoś mnie postraszył że trzeba ściągać tylne koło ale z waszych wypowiedzi wynika że sparawa jest dość prosta |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-01-19, 21:37
|
|
|
bosman, Nawet bardzo prosta dosłownie kilka śrubek i żadnych zasadzek, pamiętaj tylko o kablach idących pod błotnikiem do lampy. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-01-19, 21:41
|
|
|
Cytat: | Ktoś mnie postraszył że trzeba ściągać tylne koło | to podobnie jak przy sciąganiu koła straszą tym, że trzeba błotnik. Rób tak jak napisał Jaro i będzie dobrze. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
bosman
Rocznik: 2000
Wiek: 45 Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 18 Skąd: Cerekwica
|
Wysłany: 2011-01-19, 21:45
|
|
|
Dzięki za info myślałem że będę musiał to zlecić a to dodatkowe koszty |
|
|
|
|
Długi63
Rocznik: 2002
Wiek: 61 Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 192 Skąd: poznański łazarz
|
Wysłany: 2011-01-20, 16:59
|
|
|
bosman napisał/a: | myślałem że będę musiał to zlecić |
Nic nikomu nie trzeba zlecać, nasze sprzęty są bardzo przyjazne dla "garażowych rozkręcaczy"
Też myślałem, że czekają mnie nie wiadomo jakie schody, a okazało się, że wywalenie wahacza to spacerek |
_________________ serwisy to zło!!! |
|
|
|
|
|