YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik gaśnie po włączeniu biegu
Autor Wiadomość
jachudy 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 49
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 39
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-09-19, 00:15   silnik gaśnie po włączeniu biegu

Witam-nie wiem co sie dzieje moze ktos pomoze, a mianowicie ostatnio gdy odpalam motor ( bez problemu) i wlaczam na jedynke (caly czas wcisniete sprzeglo) silnik gasnie , ponownie wlanczam moror na luzie i wciskam na 1 i znowu silnik wylancza - zadnych problemow z odpalaniem na luzie-ale gdy tylko przelacze na jedynke wylacza jakbym kluczyk przekrecil Pierwszy raz to sie stalo w czoraj - jechalem i wczasie dojezdzania do swiatel zgasl i to co przedstawilem wyrzej (jakos udalo sie dojechac do domu ---pomocy


Zmieniłem tytuł tematu, aby łatwiej było później wyszukać - JanekBo
Ostatnio zmieniony przez 1janbo 2010-09-19, 01:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-09-19, 00:17   

A wyłącznik stopki sprawdzałeś
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1705
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2010-09-19, 00:26   

popieram witka , wszelakie objawy wskazują na wystawioną stopkę czyli 99% problemu to zapewne wyłacznik
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
jachudy 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 49
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 39
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-09-19, 00:35   

jest jakas metoda niezawodna by wyeliminowac wylacznik stopki?
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2010-09-19, 00:43   

a skladasz stopkę przed wrzuceniem biegu?
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1705
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2010-09-19, 00:44   

najlepiej gdybyś dysponował miernikiem ( 40 zł castorama ) i sprawdził czy jest przejście przez wyłacznik ( nie pamiętam tylko czy jest NO czy NC ale to w sumie dla tesytu bez znaczenia ) ; jeżeli jest sprawny to przy podnoszeniu/opuszczaniu stopki powinien się zmieniać stan ; jeżeli nie masz miernika to po prostu zmostkuj ( połacz ) przewody dochodzace do wyłacznika i zobaczysz czy jest ok
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-09-19, 00:45   

po prostu odłącz go. Przewody wypnij i zewrzyj. Jak nie zgaśnie po wrzuceniu biegu, to znaczy, że jest wyłącznik trzaśnięty i nie zwiera styków mimo złożenia stopki.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1705
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2010-09-19, 00:46   

witek => full synchronizacja ;)
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
jachudy 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 49
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 39
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-09-19, 00:51   

dzieki ide sprawdzic
 
 
zen 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 900
Skąd: Wielkopolanie/PNT
Wysłany: 2010-09-19, 00:57   

Autorowi tematu polecam słownik ortograficzny, kuźwa ! !!!
 
 
jachudy 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 49
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 39
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-09-19, 01:30   

... a co do wspomnianego włącznika to z nim wszystko gra (zmostkowałem) ma ktoś inny pomysł -dzięki






wyedytowałem OT, poprawiłem błędy vaaks
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-09-19, 09:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-09-19, 03:02   

jachudy napisał/a:
a co do wspomnianego wlacznika to z nim wszystko gra (zmostkowalem)

Czy po zmostkowaniu nadal po wbiciu biegu gaśnie ? Spróbuj rozłączyć i zrób to samo. Może ten wyłącznik działa odwrotnie do naszego założenia.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
jachudy 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 49
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 39
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-09-19, 03:39   

ustalilem ze nie chce zapalic na biegu gdy mam wcisniete sprzeglo i zlozona stopke - zaczolem sprawdzac wlacznik przy sprzegle (wyjolem wtyczke i zmostkowalem spinaczem) nic nie pomoglo ALE gdy spinacz dotkna kierownicy wszystko bylo ok ,cos z masa? gdzie szukac ?
 
 
maniek 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 60
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 556
Skąd: Kotla
Wysłany: 2010-09-19, 10:12   

Najlepiej po kabelku i omomierzem sam przewód może być pęknięty lub brak styku :nie_wiem:
_________________
Do szczęścia człowiekowi niezbędny jest motocykl ;-]
 
 
jachudy 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 49
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 39
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-09-19, 18:05   

Jeszcze jedno pytanie. Czy to wina przelacznika czy kabelek przerwany ?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-09-19, 18:51   

raczej przewód
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
jachudy 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 49
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 39
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-09-19, 18:57   

a jeszcze jedno -czy to moze byc inny kabel czy to akurat ten?

[ Dodano: 2010-09-19, 19:00 ]
i czy wystarczy od wlacznika puscic extra mase i po sprawie?
 
 
Pipen 



Rocznik: 1997
Wiek: 36
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 487
Skąd: Linia
Wysłany: 2011-08-22, 09:16   Silnik się wyłączą po wrzyceniu biegu

Witam Panowie

Następny problem z moją gwiazdą wygląda następująco...

Tak jak w temacie silnik wyłącza się po wrzyceniu biegu ale teraz to nie wiem dlaczego bo kiedy robił mi tak za pierwszym razem okazało się że silnik nie był zmasowany. Mase zrobiłem i było ok jeździlem i wszystko grało aż do czasu kiedy wrociłem wieczorkiem ( było trochę mokro ) do domu. Następnego dnia chciałem polatać i koniec silnik się wyłącza i tyle..

Już nie wiem co robić naprawde.
Macie jakieś sugestię co sprawdzić ??

opcja " szukaj " nie wymaga zużycia duzej energii.
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-08-22, 09:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-08-22, 09:19   

Żle działa wyłącznik "kosy" tzn podpórki lub kosa się nie do końca zamyka. Jeśli wyłącznik pozostaje w stanie "załączony" to podaje sygnał, że kosa otwarta i wtedy włączenie biegu wyłącza silnik
.
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3781
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-08-22, 14:27   

Odłącz czujnik przy stopce i sprawdź, czy wtedy gaśnie.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group