YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: vaaks
2010-10-22, 10:10
Tarcze hamulcowe
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-08-18, 19:51   

Cytat:
Swoja drogą to czytając posty na temat rozrusznika , sprzegła i kardana , i Cen za częsci > zastanawiam sie czy aby dobrze zrobiłem kupując gwiazdke


A może zastanowić się by było warto rozebrać na części i sprzedać po kolei. Chyba przekroczyłyby wartość całego motocykla i to mocno.
Wał z przekładnią, rozrusznik, silnik i koła ze szprychami lube bez, itd.
Przepraszam za OT
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
lukpiotr 


Rocznik: 1999
Wiek: 47
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 9
Skąd: Londyn
Wysłany: 2010-08-20, 16:53   

Wygląda na to że wszyscy tu wiedzą jak wymienić taką tarczę - a ja nie wiem ;p
A wymienić trzeba bo trzepie ze ojezu!

Czy możecie po krótce opisać procedurę wymiany tarczy hamulcowej w 650-ce?
Wdzięczny będę bardzo bo nie chcę się na czymś zaciąć jak już się zabiorę.
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2010-08-20, 17:04   

Odkręcasz wszystkie śruby, które trzymają tarczę i zdejmujesz ją. ;D
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2010-08-20, 18:28   

....ale wczesniej musisz odkrecic zacisk i zsunac go z tarczy . Najlepeij wsadz cos od razu miedzt kolocki zeby nie wypadly . A i jeszcze jedno , bardzo wazne . Musisz zdjac kolo a reszta to pikus ;D
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2010-08-20, 22:24   

kostass napisał/a:
Musisz zdjac kolo a reszta to pikus
raczej trudno zdjąć tarczę bez zdjęcia koła ;D myślałem, ze to oczywiste.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
zajcow 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 55
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 90
Skąd: Żarki
Wysłany: 2010-08-21, 09:15   

;D ;D :hahahahaa: dobrzy jesteście
samo zdjęcie tarczy jest proste , gorzej ze zdjęciem koła bo trzeba moto jakoś do góry podnieś , ja sie pół dnia do tego zabieralem aż w końcu sie udało , teraz gwiazdka stoi
(a raczej wisi ) sobie i czeka na tarcze hamulcową ;p dzisiaj bede składał z powrotem +wymiana klocków przy okazji a potem to juz tylko test (czy ustało szarpanie kierą )
i
:czoper: :ok:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-08-21, 09:57   

vaaks napisał/a:
myślałem, ze to oczywiste.


tak jak ja o całym tym temacie
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
lukpiotr 


Rocznik: 1999
Wiek: 47
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 9
Skąd: Londyn
Wysłany: 2010-08-23, 09:34   

Dzięki panowie. Po pierwszym razie pewnie tez uznam za oczywiste ale miałem wątplisości jak to będzie z podniesieniem gwiazdki. Nie mam podnośnika a cegieł tylko 6 - nie wiem na ile koło sie wysunie z widełek.
Po drugie nie byłem pewny czy trzeba wcześniej zacisk sdjąc - teraz już wiem ;p
Mam nadzieje ze tarcza dzisiaj dotrze i jutro (jeśli przestanie lać) zabiorę się za nią.
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-08-23, 10:43   

Nie stawiaj na cegłach (chyba, że dobry klinkier).
Grozi śmiercią lub kalectwem evil
Widziałem już różne przypadki z lewarkami i cegłami shock
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2010-08-23, 12:42   

racja Demolka ..... jak masz zamiar na dłuzszy "romans" z motorami to zainwestuj w solidny podnoscnik . Zawsze sie przyda a i zimowanie na nim jest zbawienen dla opon .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Miszel 



Rocznik: 2002
Wiek: 54
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 134
Skąd: Kostomłoty
Wysłany: 2011-04-10, 21:53   

Mam pytanie czy warto zmieniać tarcze na pływające? w rocznikach od 2004 montowane są właśnie takie (opinia kolegi) mam jedną lekko zdeformowaną (mechanik mówi: w granicy błędu się mieści) ja odczuwam lekki efekt ABS. Czy słyszał ktoś o tarczach firmy KAZUMAGI ?
_________________
Michał
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-04-10, 22:32   

Nie przejmuj sie też mam lekko nierówną i mechanicy z Yamahy powiedzieli ,że nie przeszkadza to w niczym . Jedyne co to czuć i słychać jak powoli jedziesz i hamujesz. Ja nie ruszam tego najwyżej klocki szybciej wytrze, a klocki to nie ten sam koszt co nowe tarcze.
_________________
Dawid Z.
 
 
Miszel 



Rocznik: 2002
Wiek: 54
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 134
Skąd: Kostomłoty
Wysłany: 2011-04-10, 22:52   

Dzięki za opinię, mechanik przestrzega o możliwości szybkiego uszkodzenia gniazda łożyska i z tym związanymi kosztami.
_________________
Michał
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2011-04-14, 11:48   

Zawsze możesz dać do zakładu gdzie prostują i za chyba 50zł będziesz miał prościutką.
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-04-14, 11:51   

Miszel napisał/a:
mechanik przestrzega o możliwości szybkiego uszkodzenia gniazda łożyska
że co ? przyjrzyj się jak jest zamocowana tarcza hamulcowa, a gdzie jest łożysko i jego gniazdo. Co do jednego się zgodzę, tarczę trzeba wyprostować lub wymienić.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 719
Skąd: ST
Wysłany: 2011-04-14, 12:20   

Kozak_Barabasz napisał/a:
Zawsze możesz dać do zakładu gdzie prostują i za chyba 50zł będziesz miał prościutką.

:shock: że jak, młotkiem. Dawaj jakieś namiary na takiego prostowacza.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-04-14, 16:17   

miodzik, poczytałem na ten temat w sieci. Generalnie tarcz hamulcowych prostować się nie powinno. Tarcza hamulcowa jeżeli nie wykrzywiła się od uderzenia to jest falowanie spowodowało jej przegrzanie i prostowanie jest nic nie da.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Miszel 



Rocznik: 2002
Wiek: 54
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 134
Skąd: Kostomłoty
Wysłany: 2011-04-14, 21:00   

Ja dla bezpieczeństwa zamówiłem nowe, jedną ze starych (orginalnych) będę miał do sprzedania (przebieg 13000) Teraz kupiłem pływające opiszę po montażu jak się sprawują. Pozdrawiam.
_________________
Michał
 
 
Galder 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 429
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-14, 14:39   

Mi ostatnio coś się mocno nagrzewają tarcze i nie wiem czy dopiero na to zwróciłem uwagę i tak jest normalnie, czy może coś się sypie. W każdym hamulce wciąż działają bez zarzutu.
_________________
Filozofia wymaga więcej koncentracji niż jazda motorem, ale nie jest tak bolesna przy upadku.
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2011-06-14, 14:51   

jakie przebiegi robi sie na tarczach?
wiem ze to zalezy od stylu jazdu ale chce wiedziec orientacyjnie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group