YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Lokis
2010-07-08, 23:38
back fire
Autor Wiadomość
seba75 



Rocznik: 2003
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 25
Skąd: Dublin/Bydgoszcz
Wysłany: 2010-07-08, 22:23   back fire

Witam. Stałem się posiadaczem draga 650 classic dwa dni temu. Posiada proste wydechy Jardine. Przy zdejmowaniu gazu czasami "strzela" z tłumików. Czy jest to związane z tłumikami czy regulacją silnika?
 
 
zen 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 900
Skąd: Wielkopolanie/PNT
Wysłany: 2010-07-08, 23:50   

I z jednym i z drugim ;) Ale jeśli nie ma innych niepokojących objawów, to nie ma się czym przejmować.

P.S. Po założeniu akcesoryjnych tłumików (szczególnie tych) konieczna jest regulacja.
 
 
seba75 



Rocznik: 2003
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 25
Skąd: Dublin/Bydgoszcz
Wysłany: 2010-07-09, 10:50   

To "strzelanie" nawet dobrze brzmi. Boje sie tylko czy nie uszkodzi mi to elementów wydechu lub zaworów. Na czym polegalaby regulacja silnika czy chodzi tu o zawory czy synchronizacje gaznikow. Wydaje mi sie rowniez ze mam za niskie wolne obroty. Chyba amerykanie ustawili go na brzmienie Harleya.
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2010-07-09, 10:51   

Synchro gaźników. jednak jeśli kominy są przelotowe, to nie pozbędziesz się tego strzelania, zwłaszcza przy zamykaniu.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
seba75 



Rocznik: 2003
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 25
Skąd: Dublin/Bydgoszcz
Wysłany: 2010-07-09, 10:59   

Kominy sa przelotowe. Strzela tylko przy zdejmowaniu gazu i to nie zawsze. Wkreca sie bez problemow. Jezeli to nieczego nie uszkodzi to moge tak jezdzic.
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2010-07-09, 11:06   

Mieszankę i tak powinieneś dobrać. Kosztuje niewiele a motocykl będzie równiej gadał.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2010-07-09, 12:14   

Ja założyłem przelotowe Cobry i strzelało. Wyeliminowałem w 100% strzelanie przez:

1 rozmontowanie AIS
2 dysze Dyno Jet
3 filtr K&N
4 regulacje

Po tych operacjach NIGDY! nie strzelił.
 
 
jorg 



Model: SYMPATYK
Wiek: 64
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1572
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 2010-07-09, 13:57   

pan_wiewiorka napisał/a:
Synchro gaźników. jednak jeśli kominy są przelotowe, to nie pozbędziesz się tego strzelania, zwłaszcza przy zamykaniu.


Wiewiór błąd,ja mam Cobry przelotówki i jeszcze nigdy nie strzeliły :brawo:
_________________
Prawdziwy przyjaciel jest z tobą na dobre i na złe.
Chcąc być czyimś przyjacielem,trzeba stać się godnym przyjaźni.
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2010-07-09, 14:06   

jorg napisał/a:
pan_wiewiorka napisał/a:
Synchro gaźników. jednak jeśli kominy są przelotowe, to nie pozbędziesz się tego strzelania, zwłaszcza przy zamykaniu.

Wiewiór błąd,ja mam Cobry przelotówki i jeszcze nigdy nie strzeliły :brawo:

Prawdopodobnie masz cały zestaw, tak jak to wyżej zostało podane. Jak masz same kominy, to raczej wątpliwa sprawa.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
seba75 



Rocznik: 2003
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 25
Skąd: Dublin/Bydgoszcz
Wysłany: 2010-07-09, 15:07   

soft napisał/a:
Ja założyłem przelotowe Cobry i strzelało. Wyeliminowałem w 100% strzelanie przez:

1 rozmontowanie AIS
2 dysze Dyno Jet
3 filtr K&N
4 regulacje

Po tych operacjach NIGDY! nie strzelił.


co to jest AIS?
 
 
zen 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 900
Skąd: Wielkopolanie/PNT
Wysłany: 2010-07-09, 15:53   

seba75 napisał/a:

co to jest AIS?


Taki ekologiczny wynalazek z kaliforni: system dopalania spalin
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2010-07-09, 19:57   

AIS to te piękne rurki lecące od garnków pod Waszą D..tyłek.
Był kiedyś temat kill AIS metodą Wąsatego Mexa.
Poszukajcie po forum - roboty a całe 5 minut a satysfakcja do końca sezonu zapewniona.
Tutaj macie bezpośredni link do usunięcia AIS
 
 
greglus 



Rocznik: 2007
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 6
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2012-07-09, 17:00   

Chcę zdemontować system dopalania AIR. Jak zaślepić króćce przy zaworach wydechowych? Czy można je wykręcić z cylindra? :nie_wiem:
_________________
Proste konstrukcje są najlepsze, ekologia zabija motoryzację.
 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-09, 19:18   

greglus, Masz post wyżej nad swoim to, o co pytasz :)
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
greglus 



Rocznik: 2007
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 6
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2012-07-09, 20:29   

System dopalania spalin AIS nie AIR, mam zaślepiony. Chcę go zdemontować, nie wiem tylko czym zaślepić te króćce w cylindrach. :(
_________________
Proste konstrukcje są najlepsze, ekologia zabija motoryzację.
 
 
Tytus 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 745
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2012-07-09, 21:28   

Czy DS 650 w roczniku 1999 ma też ten system dopalania spalin AIS??? U mnie nie ma tego takiego elementu po lewej stronie silnika. Czy w tych roczniakach jest to jakoś inaczej rozwiązane??
 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-09, 21:45   

Tytus, Montowane było od rocznika 2001 w 650 custom, w innych nie wiem. Jednak ja mam z końcówki 2000 i też już mam. Tak, czy siak inni zdejmują, więc Ty nie martw się, że nie masz :)
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
Tytus 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 745
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2012-07-09, 21:53   

Heh dzięki ;) Wcale się nie martwię :brawo: Tylko jak pytałem o tłumiki w tej firmie koło poznania ;) to gościu też mnie straszył że tam będzie potrzebna jakaś przeróbka usunięcie rurek blablabla... A tu czytam że wcale nie.
 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-09, 21:58   

Tytus napisał/a:
gościu też mnie straszy
Jeżeli ja mając draga dopiero od niecałego roku rozebrałem 1/4 moto, to gość chyba pracuje od wczoraj, że tak się orientuje, albo szukał leszcza na kasę. Dobrze podpytać innych na forum :) Gdyby nie to, to do dziś nie wiedziałbym na czym jeżdżę.
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-07-26, 18:52   

Hej. U mnie też nieco strzela i mnie to czasem irytuje. Mnichu, jako osoba która widziała i słyszała z zewnątrz powiedz mi, czy za mocno wali w rurę?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group