Kierownica- zmiana na jaką ? |
Autor |
Wiadomość |
pan_wiewiorka


Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-09-23, 12:03
|
|
|
patrykc napisał/a: |
edit:
dałbym się obić że przed chwilą pisałem pod jego (Wiewióra) postem - a tu zniknął... |
Ano był tylko znowu kliknąłem nie ten przycisk. To tak na szybko: Po zmienie kierownicy z Customowej na Classiczną linki okazały się krótsze ale jeszcze wystarczajace. 'Wąż' od hamulca jest nieco naciagnięty ale ma jeszcze na tyle luzu, że kierownica się bez problemu obraca. Musiałem jedynie nieco zmienić położenie zbiorniczka wyrównawczego. Jednak przy znacznie większej zmianie (czyt.: szersza i wyzsza kierownica) problemy będą spore i może się okazać, że wymiana będzie kompletu linek i 'węża'. |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 |
|
|
|
 |
shipp


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2009-09-23, 19:08
|
|
|
Wawrzek napisał/a: | shipp a jak z przeciskaniem się w korkach z szeroką kierą? Chyba też nie za specjalnie, co? |
No nie bardzo. Szlifiery pojadą, mniejsze czopki też, a ja czasem muszę odczekac na odpowiednią ilośc wolnego miejsca. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
 |
stary


Rocznik: 2004
Wiek: 50 Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 2010-01-26, 10:25
|
|
|
odświeżę trochę temat
chodzi mi o taką kierownicę
http://www.motor-plex.com...e,m,48,261.html
może ktoś podobną widział zamontowaną
i jeszcze jedno czy konieczne będzie zmiana przewodów?
niewiele jest tam napisane...
pozdrawiam |
|
|
|
 |
patryk_c


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2010-01-26, 12:04
|
|
|
stary napisał/a: | może ktoś podobną widział zamontowaną
i jeszcze jedno czy konieczne będzie zmiana przewodów?
niewiele jest tam napisane... |
stary, podjadę do nich i rzucę okiem na tą kierę. W salonie na miejscu mają DS 650, także nie będzie problemu, żeby przymierzyć jak to będzie się prezentowało.
------------------------------------------------
A tak na marginesie - oto moja nowa kierownica z całym pozostałym badziewnikiem:
Wymagała zastosowania wszystkich nowych linek i przewodów hamulcowych, ale za to cała elektryka poszła w środku
pokooj No i nie miałem pojęcia że będzie o tyle wygodniej pokooj
Pozdrawiam pokooj |
_________________
 |
|
|
|
 |
stary


Rocznik: 2004
Wiek: 50 Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 2010-01-26, 15:06
|
|
|
dzięki patryk_c
jakby dało radę to może fotkę z przyłożoną kierownicą?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
patryk_c


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2010-01-26, 22:08
|
|
|
Na ostatnim zdjęciu masz kierownicę w miejscu, gdzie standardowo kończą się oryginalne risery.
Na kanapie widać lepiej jej kształt - z dodatkowym profilowaniem.
Może być w wersji z otworami na kable.
[ Dodano: 2010-01-27, 09:34 ]
Dobra.
Mam chwilę czasu - przy kawie porannej pokooj
Kierownica jest dość szeroka - jak widać na zdjęciu. Szczególnie tęgo wypada przy tej małej kierownicy w salonowym Dragu PLEX'a - ale tamta jest wyjątkowo krótka (IMHO - za krótka).
Dla pełnej wygody, komisyjnie ustaliliśmy z kolegą Piotrem z obsługi, że warto było by zastosować inny riser, który przesunął by kierownicę kawałek w górę, i w stronę kierowcy.
Co do linek sprzęgło, gaz i przewodu hamulca, na pewno będzie trzeba zastosować dłuższe.
W kierownicy (różnica w cenie 50 pln) mogą znaleźć się kanały do poprowadzenia instalacji elektrycznej, tak żeby kable dochodziły do kierownicy w okolicach riserów, a potem już biegły w środku.
No i pozdrawiam,
PC
[ Dodano: 2010-01-27, 10:42 ]
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
stary


Rocznik: 2004
Wiek: 50 Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 2010-01-27, 10:50
|
|
|
patryk_c dzięki wielkie... kawał dobrej roboty... ciągle jestem zaskakiwany pomocą...
pozdrawiam i jeszcze raz dzięki:) |
|
|
|
 |
DREAMER


Rocznik: 1998
Wiek: 34 Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 65 Skąd: Granowo-WLKP
|
Wysłany: 2010-05-15, 18:41
|
|
|
Witam
chciałbym założyc do swojego dragusia prostą kierownicę maksymalnie do 85 cm.Czy mogę wiedzieć gdzie mogę kupic taka kierę najlepiej w okolicach Poznania.Moim zdaniem prosta kiera wyglada swietnie i nadaje motocyklowi charakter.Moze z komfortem troche gorzej,ale kocham jazde leżąc na zbiorniku |
_________________ Dla mnie istnieje tylko dzisiaj i nie obchodzi mnie nic więcej. Jeśli kiedyś uda ci się trwać w teraźniejszości, staniesz się szczęśliwym człowiekiem. |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2010-05-15, 18:50
|
|
|
DREAMER, 29-30.05 motobazar poznań |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
DREAMER


Rocznik: 1998
Wiek: 34 Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 65 Skąd: Granowo-WLKP
|
Wysłany: 2010-05-15, 19:30
|
|
|
No faktycznie motobazar musze tam byc tylko nie wiem czy zdołam dotrzeć bo mam bude w tym czasie ale dla moto zrobie wszystko
[ Dodano: 2010-05-16, 19:53 ]
Czy moze mi ktos powiedziec jaki romiar ma seryjna kiera w drag starze 650 custom 22mm czy 25,4mm?Z gory dzieki za odpowiedz
[ Dodano: 2010-05-17, 19:18 ]
Co sadzicie jesli załoze całkowicie prostą kierownicę o długosci 98,5 cm jak z komfortem? |
_________________ Dla mnie istnieje tylko dzisiaj i nie obchodzi mnie nic więcej. Jeśli kiedyś uda ci się trwać w teraźniejszości, staniesz się szczęśliwym człowiekiem. |
|
|
|
 |
ROMY-F


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 51 Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 218 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-05-18, 21:09
|
|
|
DREAMER, zaznacz sobie na "kiju od szczotki" 98,5 cm, usiądź na dragu, połóż na rajzerkach kij i zobacz czy Ci wygodnie...
Swoją drogą zastanawiam się czy Drag to był najlepszy zakup ? Owiewkami chciałeś zrobić z draga streeta, lubisz leżeć na baku... Hm... |
_________________ Nie spieszno mi nigdzie...
VTX 1800 Retro |
|
|
|
 |
BtS


Rocznik: 1998
Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 142 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-05-18, 22:25
|
|
|
całkowicie prosta nie jest najciekawszym rozwiązaniem. chcesz drag'a to kup w większości prost, ale końcówki do klamkomanetek lekko zagięte.
Im prostsza kierownica tym musi być krótsza - ręce (a szczególnie kciuki) nie wytrzymują ułożenia dłoni na prostych szerokich kierownicach. stąd albo zagięcie, albo krótsza rura.
Sam bym tego nie robił - ale na allegro jest DS w czarnym macie w Redzie z kierownicą ok 95cm lekko zagiętą - zobacz jak to wygląda. Jest oryginalnie.. |
|
|
|
 |
DREAMER


Rocznik: 1998
Wiek: 34 Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 65 Skąd: Granowo-WLKP
|
Wysłany: 2010-05-19, 15:59
|
|
|
A co sadzicie na temat takiej kierownicy
http://www.fehling.de/ima...afe695118f6.jpg
103 cm długości |
_________________ Dla mnie istnieje tylko dzisiaj i nie obchodzi mnie nic więcej. Jeśli kiedyś uda ci się trwać w teraźniejszości, staniesz się szczęśliwym człowiekiem. |
|
|
|
 |
krotom


Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2821 Skąd: brać czas i chęci
|
Wysłany: 2010-05-19, 16:32
|
|
|
DREAMER, kierownica ma nie tylko wyglądać ale przede wszystkim służyć.
Podczas długiej jazdy będziesz miał niewygodną pozycję (fuckt, że lanserską ale niewygodną)... a jeśli jesteś "krótki", to przy zawracaniu (w skręcie w lewo) nie będziesz sięgał manetki gazu .
Weź Ty chłopie przyjedź na jakiś zlot albo ustawkę, gdzie ludzie mają takie kiery - przymierzysz się i przekonasz czy Ci to odpowiada. Inaczej wykosztujesz się, nakombinujesz i będziesz sobie w brodę pluł, bo efekt końcowy będzie inny niż myślałeś.
To mundrowałem się ja - krotom
chciałem napisać tak po angielskiemu "moondrowałem" ale właściciel nicka może by się zburzył i karczychem mnie poczęstował |
_________________
AB Rh+ |
|
|
|
 |
Arczi82


Rocznik: 2004
Wiek: 43 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 9 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2010-10-23, 21:52
|
|
|
Witam kolegów, odświeżę trochę temat.
Rozglądam się za kierownicą tego typu:
SSCC, 8" Radius Dragbar..
8" rise, 33.5" width, 8" Pullback.
http://www.sscustomcycle....kerTrash1.shtml
Czy ktoś może ma coś podobnego na swoim dragu?
Chciałbym zobaczyć jak to to wygląda przed zakupem. Niestety kłania się tutaj ściąganie z stanów i wolałbym uniknąć rozczarowania.
Ogólnie interesuje mnie w miarę prosta kierownica i wysoka, tylko bez przegięcia z pullback'em, 8" maks.
Pozdrawiam
HB0601-0484.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 15148 raz(y) 4.54 KB |
|
|
|
|
 |
ytelak

Rocznik: 1998
Dołączył: 12 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2011-01-02, 17:39
|
|
|
Witam, ja mam fehling 97 cm prosta jest git tylko dalsza jazda daje popalić.
DSC00070.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 416 raz(y) 433.74 KB |
|
_________________ ytelak |
|
|
|
 |
Radek

Rocznik: 2006
Wiek: 42 Dołączył: 14 Mar 2010 Posty: 166 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 2011-01-24, 22:38
|
|
|
koledzy czy jak wymienialiscie na szeroka kierownice musieliscie tez wymieniac przewody ( czy standardowe nie sa za krótkie?) |
|
|
|
 |
FhissT


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 38 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-01-31, 18:59
|
|
|
u siebie mam cos takiego jak u ytelak... troche leze na baku i zastanawiam sie czy nie zainwestować w Risery... ciekawe jak to bedzie wyglądało... |
|
|
|
 |
grzenio


Rocznik: 2008
Wiek: 51 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 14 Skąd: Mazowsze
|
|
|
|
 |
zajcow


Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 55 Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 90 Skąd: Żarki
|
Wysłany: 2011-03-31, 20:36
|
|
|
moge jutro iść i zmierzyć bo mam taka przy motórku , swoją drogą chętnie sie wymienie na oryginalną od Dragstara |
|
|
|
 |
|