YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Serwis
Autor Wiadomość
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-03-02, 12:05   

baca1975 napisał/a:
... nie wiem czy nie muszę mieć do tego stołu, żeby motor stał prosto ?? ?...

Przy spuszczaniu oleju wskazane jest pochylanie motocykla w obie strony, wtedy ścieka olej z okolic zaworów w głowicy. Przy moto stojącym prosto trochę go tam zostaje.
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
baca1975 



Rocznik: 2000
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 59
Skąd: Lębork
Wysłany: 2012-03-02, 13:53   

dzięki Robiro za filmik :) .
fajnie wszystko na filmiku pokazane i w sumie filozofii nie ma ;p .
teraz tylko muszę sobie poszukać filtra i odpowiedniego oleju i biorę się sam do pracy lol . Nie ma to jak samemu sobie coś zrobic przy motorze.
żebym tylko do 18.03 się z tym uporał, bo inaczej nici z wyjazdu na jajcarnie ;D ;D
 
 
Młody 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 30
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 487
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-03-02, 15:05   

baca1975, Trzymam kciuki za powodzenie "operacji" ;p A praca przy motorze należy mimo wszystko do jednej z przyjemniejszych rzeczy szczególnie jak się coś zrobi i to potem działa. Tak wiec powodzenia i daj znać jak poszło :)
_________________
drag star 125 -> kawasaki VN 900 custom
WIELKOPOLANIE
 
 
baca1975 



Rocznik: 2000
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 59
Skąd: Lębork
Wysłany: 2012-03-02, 18:34   

dzieki Młody, że trzymasz kciuki za powodzenie operacji ;p , choć jak obejrzałem ten filmik na youtube to widzę, że to prostsze niz wkręcenie żarówki w domu :hahaha: . Do tego faktycznie nie powinno zająć wiecej czasu niż godzinę a później mozna resztę dnia przeznaczyć na wiatr we włosach :wiewior: . I tak jak stwierdziłeś słusznie nie ma nic przyjemniejszego jak praca przy własnym motorze a potem satysfakcja, że coś się samemu zrobiło.

Dzięki wszystkim za uratowanie kilku stówek ... normalnie trzeba będzie jakąś kolejkę w podzięce na zlocie postawić ;D .
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-02, 19:44   

baca1975, zanim zaczniesz dokręcać ponownie dekielki, pod którymi ukryty jest filtr oleju, zerknij do manuala na momenty dokręcania.Niejednemu udało się zerwać gwint ;D
W temacie http://yamaha-dragstar.pl...t=wymiana+oleju jest wszystko opisane
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
baca1975 



Rocznik: 2000
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 59
Skąd: Lębork
Wysłany: 2012-03-02, 20:18   

dzieki witek1965 za radę :> . O tym już czytałem i to wiem, bo na szczescie jestem po technikum mechanicznym i wiem co to jest i do czego służy klucz dynanometryczny ;D , ale zawsze przypomnienie doświadczonego kolegi nie zaszkodzi.
Pozdrawiam.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-02, 23:31   

baca1975, rzadko bywa pod ręką klucz dynamometryczny z zakresem 10Nm. Ale jak masz taki to ekstra. Jasię skuszę na kupno, ale 20-100,najbardziej uniwersalny zakres przy motocyklu i puszce w zasadzie również. 10-30 to taki sam koszt, a przydatność prawie żadna,jak sie nie prowadzi działalności zarobkowej.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
baca1975 



Rocznik: 2000
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 59
Skąd: Lębork
Wysłany: 2012-03-03, 08:31   

witek jeszcze takiego nie posiadam, ale wiem kto ma - mój kolega mechanik samochodowy ;p . Ja jestem w trakcie kompletowania sobie własnego niezbędnego kompletu narzędzi, bo to wstyd troszke nie mieć swoich. Szukam tak tylko po forach jakie są najlepsze za rozsądna cenę żeby bez sensu kaski nie wydawać :| .
Miłego weekendu. U nas dziś piękna pogoda, więc mozna się wybrać na małą przejazdzke dragusiem ;d .
 
 
Rysiek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 2366
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-03-03, 08:33   

Baca z Luzina startują o 12stej ;D
_________________

 
 
baca1975 



Rocznik: 2000
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 59
Skąd: Lębork
Wysłany: 2012-03-03, 08:42   

Rysiek a gdzie śmigacie ? i na jak długo ? , bo żona dziś wprowadziła ograniczenia ;D i tyle obowiazków do zrobienia.

[ Dodano: 2012-03-03, 08:43 ]
choć z drugiej strony nie mówię, że nie wpadnę do Luzina ;p . Zawsze mogę potem po angielsku urwać się do Lęborka ;D
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-03, 19:37   

baca1975 napisał/a:
bo to wstyd troszke nie mieć swoich. Szukam tak tylko po forach jakie są najlepsze za rozsądna cenę żeby bez sensu kaski nie wydawać :| .
nie przesadzaj z tym wstydem. Klucz 10-30 i 20-100 Tobie, czy mi są niepotrzebne. Nie prowadzimy działalności warsztatowej, a nie łudźmy się , taki klucz kosztuje. Wystarczy ci jeden 20-100 do motocykla. Poniżej 20Nmto rzadko są momenty dokręcania śrub, a wywalić ponad dwie paczki dla kilku śrubek przy filtrze oleju ?wystarczy rozsadek i czucie w palcach, bo zwykłym imbusem palcami dokręcisz, nie zrywając gwintu.
baca1975 napisał/a:
Szukam tak tylko po forach jakie są najlepsze za rozsądna cenę


KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY MICRO-CLICK 3/8" 100/S PROXXON 23351. Za rozsądna cenę klucz bardzo dobrej firmy z certyfikatem kalibracji spełniający normę ISO.

również polecam Proxxona- użytkownik podstawowego kompletu od 12-15 lat. Jak nowe, tylko walizka trochę już nieładna.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
baca1975 



Rocznik: 2000
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 59
Skąd: Lębork
Wysłany: 2012-03-04, 07:29   

witek1965 po co się tak zaraz unosić - pewnie śpiacy byłeś o tej godzinie ;D (żartowałem). Mi chodziło ogólnie, że trzeba sobie w końcu jakiś komplet kluczy potrzebnych zebrać, bo potem jak potrzeba to nie ma. Ja akurat prowadzę działalność, może nie do końca związaną z naprawą motocykli czy samochodów, ale często jest tak, że potrzeba właśnie klucza dynamometrycznego i nie ma. Zostaje wtedy iść do kolegi obok do warsztatu i pozyczyć ;D , choć nie wiem jak długo będzie jeszcze taki miły. A w końcu wydatek rzędu 300 stówek to nie majatek.
Pozdrawiam.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-04, 11:25   

baca1975, ja się unoszę ? no coś ty. ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
blezjus 



Rocznik: 2001
Wiek: 43
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 6
Skąd: Obszary
Wysłany: 2012-03-04, 19:58   

Sprostowanie ?!
Nie mając paragonu, wpadłem do gościa z filtrem i grzecznie zapytałem czy czasem nie doszło do pomyłki. Macher ze zrozumieniem popatrzył na filtr, następnie wyciągnął ze swojej kartoteki zakres serwisu i okazało się że filtr nie był wymieniony - uznano że można jeszcze na nim jeździć.
No cóż - dziękuje Towarzystwu za zainteresowanie i sorki za zamieszanie.
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2012-03-04, 20:07   

Wcześniej pisałeś że przegląd obejmował wymianę wszystkich filtrów co jednak nie zostało zrobione, a co z kasą. Doliczyli do rachunku wymianę?
 
 
baca1975 



Rocznik: 2000
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 59
Skąd: Lębork
Wysłany: 2012-03-04, 20:52   

czyli co dużo krzyku o nic :shock: . Finał jaki - oszukali Cię czy nie ??
Ja tam dzięki kolegom z forum zdecydowalem się sam sobie powymieniać filty i płyny ;D .
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-04, 21:09   

blezjus napisał/a:
uznano że można jeszcze na nim jeździć.

No ale przedmuchać to wypadało. Przynajmniej tak napisane w instrukcji jest.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
baca1975 



Rocznik: 2000
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 59
Skąd: Lębork
Wysłany: 2012-03-10, 18:55   

Młody operacja wymiany filtrów i oleju wykonana ;p . Rzeczywiście jest to proste i zajmuje nie więcej jak godzinkę :) . Choć nam to zajeło trzy godziny , bo co chwila ktoś przyłaził i pogaduszki ;D . Warto było jednak sobie sam to zrobić. Dzięki wszystkim za rady i sugestie :>
 
 
Młody 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 30
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 487
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-03-11, 10:38   

baca1975, w takim razie gratuluje i teraz pozostaje mi tylko życzyć szerokiej drogi i do zobaczenia gdzieś na trasie :)
_________________
drag star 125 -> kawasaki VN 900 custom
WIELKOPOLANIE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group