Przesunięty przez: Kozak_Barabasz 2008-11-15, 13:09 |
Synchronizacja gaźników |
Autor |
Wiadomość |
Rafcon
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 131 Skąd: Siemianowice Śl
|
Wysłany: 2011-01-29, 14:51
|
|
|
mnie uczono że najpierw regulacja zaworów a potem synchro gaźników |
_________________ DS 650>MS 1300 https://youtu.be/e7wtzCsaubQ |
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 864 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2011-01-29, 18:30
|
|
|
FhissT napisał/a: | apropos regulacji zaworów w DS 1100... jak przewiduje producent co ile tys km? w 1100 są po 2 zawory na cylinder no nie?
wg mnie regulacje zaworów powinno się robić po synchro gaźników. nie warto obu czynności rozciągać w czasie... | Regulacje zaworów zawsze powinno się robić przed synchronizacją gaźników. Jeżeli, któryś z zaworów np. będzie nie domykał nie uzyskasz odpowiedniego podciśnienia w gaźnikach i wtedy synchronizacja robi się bez celowa, ponieważ po regulacji zaworów podciśnienie będziesz miał już inne. |
|
|
|
|
FhissT
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-01-31, 13:16
|
|
|
macie chłopaki racje, najpierw regulacja zaworów a potem synchro gaźników...
jak jest w instrukcji do DS 1100? co ile tys km nalezy to robić? |
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2011-01-31, 15:43
|
|
|
Do roku 2005 jeżeli się nie mylę ale jeszcze sprawdzę jak dotrę do domu co 6 tys. km po roku 2005 co 10 tys km |
|
|
|
|
Bakteria77
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2011-03-28, 19:10
|
|
|
Cytat: | Jezeli jednak kogos interesuja wartosci to dla XVS1100 CLYMER podaje 34.7 - 37.3 kPa (260 - 289 mm Hg [10.2 - 11.4 in. Hg]) |
potrzebuję takie dane dotyczące 650, może ktoś pomóc |
|
|
|
|
Pipen
Rocznik: 1997
Wiek: 35 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 487 Skąd: Linia
|
Wysłany: 2011-03-31, 18:51
|
|
|
nie wiem gdzie to podpiąc więc pisze tutaj:
czy wężyk wydchodzący z dwóch gazników to normalna rzecz???
kiedy w niego dmucham słyszę powietrze w gaźnikach
TO NORMALNE??
Czy może z spadł ? |
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2011-03-31, 19:21
|
|
|
Napisałem to raz już, ale gdzieś wcięło posta, na szczęście był krótki, to napiszę raz jeszcze ...
Dlaczego synchronizacja gaźników ?
Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale ja do tej pory znalazłem w DSie jeden gaźnik
Aktualnie w dużej Gwieździe też nie wiem gdzie jest drugi?
To czemu "synchronizacja gaźników" ? |
_________________
|
|
|
|
|
Bakteria77
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2011-03-31, 19:35
|
|
|
Cytat: | ] wartosci to dla XVS1100 CLYMER podaje 34.7 - 37.3 kPa (260 - 289 mm Hg [10.2 - 11.4 in. Hg]) |
Cytat: | potrzebuję takie dane dotyczące 650, może ktoś pomóc |
chciałem ponowić prośbę, przecież wśród tylu motórzystów chyba najdzie się ktoś, kto zna takie dane |
|
|
|
|
marek-stom
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 218 Skąd: krakow
|
Wysłany: 2011-03-31, 21:43
|
|
|
Pipen ten wężyk schodzący na sam dół to PRZELEW -a o ten chodzi ? /jak dmuchasz to właśnie do gaż . powietrze wpada/ |
_________________ V STAR |
|
|
|
|
Bakteria77
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2011-04-05, 09:45
|
|
|
może takie informacje mówią ludziom że są dwa gaźniki
Cytat: | Gaźnik
2 gaźniki MIKUNI BSR37 |
Cytat: | Dzięki zmianom w gaźnikach i zastosowaniu katalizatora motocykl może podołać normie czystości spalin Euro 2. |
a to wszystko z Cytat: | http://www.ndp.cba.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=10:yamaha-drag-star-1100&catid=8:yamaha&Itemid=6 |
a żeby było śmieszniej to cytat z tego forum z działu Dane techniczne Cytat: | Gaźniki
CLASSIC oraz CUSTOM
Typ x ilość: BDS28 x 2
Producent: MIKUNI |
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-04-05, 12:56
|
|
|
Czy aby patryk_c, nie umieścił nam rysunku z XVS 125 ?
[ Dodano: 2011-04-05, 12:57 ]
|
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
HORSZCZAR
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 1529 Skąd: Nowa Mała Wieś
|
Wysłany: 2011-04-05, 17:35
|
|
|
witek1965, patryk_c, w Dragusiach są dwa gaźniki a w Road Starach jeden i o co chooozi |
_________________
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Road Star XV 1700 Midnight |
|
|
|
|
majkelpl
Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 466 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 2011-04-07, 14:28
|
|
|
Nie, czemu porzadek. Moze zwyczajnie mylace sa pojecia. Jeden gaznik a podzial na dwa krócce dolotowe ?
Moze tak myslac zarowno w 1600 jak i 1700 sa "dwa" gazniki ?
Wyciagalem z 650 i z 1600 i jak dla mnie sa tam wstawione po jednym gazniku.
Co innego rzędowa 4 w ktorej sa cztery gazniki po jednym na kazdy cylinder, ot co. |
_________________ WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614 |
|
|
|
|
Arcon
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2011-04-07, 15:24
|
|
|
ttom napisał/a: | majkelpl, wychodzi, że ktoś Ci jeden zajumał... |
Możliwe, możliwe A tak poważnie - jeśli są dwie gardziele, dwie przepustnice i dwa króćce - to chyba mamy do czynienia z dwoma gaźnikami? |
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1705 Skąd: Nomad
|
|
|
|
|
Arcon
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2011-04-07, 15:41
|
|
|
Na TYM FILMIE ładnie widać, że to są dwa identyczne gaźniki. Przepustnice są połączone wspólną osią, dlatego jest tylko jeden komplet linek gazu. Przewód dolotowy wchodzi pomiędzy gaźniki i tam ma trójnik, rozdzielający paliwo. Z mojej strony koniec tematu, bo to się robi bicie piany. |
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2011-04-07, 15:55
|
|
|
Douczyłem się, no i pozostaje mi tylko powiedzieć - przepraszam za zamieszanie
No ale przynajmniej coś się działo |
_________________
|
|
|
|
|
żmija
Rocznik: 2002
Wiek: 63 Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 1541 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 2011-04-11, 20:46
|
|
|
Jestem po synchronizacji, korzystałem z wakuometra CARBTUNE PRO. Wakuometr precyzyjny, nie wymaga zestrojenia. Regulacja poszła bardzo sprawnie, chociaż w pewnym momencie zaczęło mi się wszystko " rozjeżdżać ". Przyczyną była wysoka temperatura pomiędzy cylindrami, gdyż końcówki wężyków popękały i zasysały lewe powietrze. Wymiana na grubościenne załatwiła sprawę. Prawdopodobnie zbyt długo bawiłem się regulowaniem i producent nie przewidział, że wężyk może być poddany przez dłuższy czas działaniu wysokiej temperatury.
carbtune.jpg
|
|
Plik ściągnięto 567 raz(y) 161.51 KB |
carbtune-&-Yamaha.jpg
|
|
Plik ściągnięto 600 raz(y) 183.9 KB |
koncowki.jpg
|
|
Plik ściągnięto 490 raz(y) 168.57 KB |
pomiar.jpg
|
|
Plik ściągnięto 635 raz(y) 224.52 KB |
|
_________________ ssssssssssssss, co to tak syczy, a teraz? przestało.
|
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 864 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2011-04-11, 23:43
|
|
|
Żmija schładzałeś wężyki w lodówce, czy może coś innego? bo widzę że otwarta... |
|
|
|
|
żmija
Rocznik: 2002
Wiek: 63 Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 1541 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 2011-04-12, 11:34
|
|
|
Lodówka, głównie do browara , a właściwie robi za szafkę warsztatową , jestem ekologiczny |
_________________ ssssssssssssss, co to tak syczy, a teraz? przestało.
|
|
|
|
|
|