YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
komory plywakowe w moim dragu
Autor Wiadomość
xwiewiurx1983 



Rocznik: 2002
Wiek: 40
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Starogard Gd./UK
Wysłany: 2010-03-28, 12:37   komory plywakowe w moim dragu

witam
z pewnego madrego artykulu( http://serwisy.gazeta.pl/...minalskich.html ) wyczytalem ze na zime (lub zaraz po niej) trzeba spuscic paliwo z komor plywakowych gaznikow no i moje pytanie brzmi czy to jest to co jest na zdjeciu?? te dwie srubki?? to wlasnie te mam odkrecic??i na co mam sie przygotowac i zabrac za to?? sorki za moze proste pytanie ale ostatnio grzebalem sam w moto i troche namieszalem wiec teraz wole zapytac... z gory dzieki za odpowiedz.

drag star 650 007.jpg
Plik ściągnięto 292 raz(y) 1.36 MB

 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2568
Skąd: PWL
Wysłany: 2010-03-28, 13:06   

Przestań kombinować, odpalaj maszynę i tyle.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2010-03-28, 14:26   

ja nawet nie zamykam kranika paliwa , na wiosnę odpalam i jest git ;D
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2010-03-28, 19:11   

Mój też stał na odkręconym kraniku.....
Odpalił bez problemu ... :-)

W artykułach czasami piszą bzdury ...
 
 
Długi63 



Rocznik: 2002
Wiek: 61
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 192
Skąd: poznański łazarz
Wysłany: 2010-03-28, 20:16   

Moto stoi 3-4 miesiące to się może stać z paliwem ?
Odpalaj i śmigaj
_________________
serwisy to zło!!!
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2010-03-28, 23:35   

Myślę iż spuszczanie benzyny może być szkodliwe gdyż paliwo odizolowuje części metalowe od działania tlenu i tym samym zabezpiecza przed utlenianiem aluminium i rdzewieniem stali.
Podkreślam iż to tylko moja prywatna opinia i tu raczej chemicy lub metaloznawcy powinni się wypowiedzieć.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-03-29, 00:06   

xwiewiurx1983, jeśli już to powinno się na zimę spuścić paliwo, a nie tuz po niej, a najprościej jest je po prostu wypalić, czyli odpalić na zamkniętym kraniku i tak pozbywasz się zalegającego paliwa z gaźnika. Myślę, że autor tego artykułu dmucha na zimne. paliwo aż tak nie odparuje, żeby nie odpalił silnik ( to co miałoby się wydarzyć ? substancje palne wyparują a pozostanie woda? ), którego pozostałe układy są sprawne. Za to bezpiecznie jest wypalić, czy w inny sposób usunąć z gaźników paliwo przed zimą w przypadku kiedy motocykl zimuje w ujemnych temperaturach. ewentualna woda w paliwie po prostu zamarzłaby, a skutki mogły by być różne.
Zrób jak koledzy napisali powyżej. Ospali i jak odpali bez kłopotu, a odpali na pewno to jedyneczka i do przodu. Szerokości
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
xwiewiurx1983 



Rocznik: 2002
Wiek: 40
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Starogard Gd./UK
Wysłany: 2010-03-29, 23:10   

no moj kranik tez byl otwarty dlatego chcialem tymabrdziej to zrobic jak pisano w artykule. ale fakt moto odpalil od razu pompka dala nowe paliwo i az mi sie morda smiala ze tak latwo mi poszlo... dzieki za pomoc chlopaki!!
 
 
Długi63 



Rocznik: 2002
Wiek: 61
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 192
Skąd: poznański łazarz
Wysłany: 2010-03-30, 19:20   

Paliwo lepiej spuścić niż wypalić. Nie chodzi o to , żeby gaźnik był pusty, chodzi o to, żeby z gaźnika wypierdzielić syf, który dostał się do komory z paliwem, w tym również i woda
_________________
serwisy to zło!!!
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-03-30, 19:49   

Ja mam cicha nadzieje, że filtry paliwa skutecznie blokują drogę syfu do gaźnika. Wodę mozna związać denaturatem, a samo paliwo uszlachetnić stabilizatorem do paliwa-pisał o tym Vaaks. W zasadzie dzięki tobie Długi63, muszę wymienic profilaktycznie ten filtr, zapomniałem o nim.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group