|
Wahacz-1100 |
Autor |
Wiadomość |
Długi63
Rocznik: 2002
Wiek: 61 Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 192 Skąd: poznański łazarz
|
Wysłany: 2011-01-04, 17:10 Wahacz-1100
|
|
|
Jak się dobrać do wahacza ? Chodzi mi konkretnie o główną oś obrotu-jak ją wyjąć ?
Z lewej strony jest zasłonięta krzyżakiem ze skrzyni. Czy wyjmuje się tylko z prawej? Jak jest zabezpieczona z lewej? |
_________________ serwisy to zło!!! |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2569 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-01-04, 17:36
|
|
|
Długi63, no wiesz co? Maćka masz pod ręką. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
Długi63
Rocznik: 2002
Wiek: 61 Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 192 Skąd: poznański łazarz
|
Wysłany: 2011-01-04, 18:14
|
|
|
Tak, tylko chciałbym rozkminić temat, może komuś się przyda Chodzi konkretnie o smarowanie łożysk, w moich rządzi rudzielec ,a lożyska nie są tanie
Jeszcze ruszę malowanie blach ale troszkę później |
_________________ serwisy to zło!!! |
|
|
|
|
bartek_p
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 693 Skąd: Dębogóra
|
Wysłany: 2011-01-04, 20:23
|
|
|
Mało ludzi o tym pamięta, a książka nakazuje smarować. |
_________________ Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku. |
|
|
|
|
Długi63
Rocznik: 2002
Wiek: 61 Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 192 Skąd: poznański łazarz
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-01-13, 16:30
|
|
|
Długi63, fotka nr 3 . czy to czrne paskudne przed łożyskiem to "było" jakieś uszczelnienie ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Długi63
Rocznik: 2002
Wiek: 61 Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 192 Skąd: poznański łazarz
|
Wysłany: 2011-01-13, 16:38
|
|
|
Nie znalazłem żadnej uszczelki, a ten syf to piach ze smarem.
W rowki dobiore oringi
[ Dodano: 2011-01-18, 12:25 ]
Nareszcie dobrałem się do wahacza-Maciek dzięki
Możemy się bać:
a to główna ośka:
Ten syf co widać to smar z wodą i rudy, niestety koło wrzuca tam wszystko co mu na bieżnik wlezie. Wymontowanie bardzo proste. Po zdjęciu koła i błotnika wystarczy odkręcić 3 śruby z uchwytu rama-wahacz-amor. U mnie nie ma zaślepki w koszu aku, więc wywaliłem cały kosz. Przy wyjęciu głównej śruby przeszkadza również górny wydech U mnie wystarczyło go popuścić. Przy wydechu śruby są zapieczone więc warto je siknąć chemią dzień lub dwa wcześniej. Główną śrubę wykręca się z prawej strony moto. Po wyjęciu nic nie wypada i nie wyskakuje. Przed wyjęciem wahacza trzeba jeszcze popuścić schowek na narzędzia(z lewej strony)-wystarczą dwie tylne śrubki. Do wahacza przypięty jest przewód hamulcowy. żeby wywalić wahacz całkowicie trzeba odkręcić przewód od cylinderka. Ja nie chciałem zapowietrzać hamulca, więc nic nie odkręcałem, przewód jest dość długi i dostęp do wszystkiego jest bardzo ładny.
Na razie tyle, lecę wypierdzielić rudego z mojego sprzęta
[ Dodano: 2011-01-18, 17:34 ]
Łożyska poczyszczone, oringi dobrane. A ile chemii poszło, i nafta, i ropa, i wd-40, i jeszcze ze dwa, których nie pamiętam
Jutro składam .
Wyszło tak:
Dobra wiadomość jest jeszcze taka, że nie mam luzów na żadnym łożysku, tak więc zdążyłem w ostatniej chwili czego i Wam życzę |
_________________ serwisy to zło!!! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|