YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
czy regulowac ( kontrolowac ) luzy zaworowe
Autor Wiadomość
majdan1986 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 20
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-01-18, 20:30   czy regulowac ( kontrolowac ) luzy zaworowe

Witam tak jak w temacie. j moto ma przejechane 7300 [km], dopiero go kupiłem. Silniczka praktycznie nie słychać tylko słychać szum jak chodzi , można powiedzieć że jak z fabryki. I tutaj moje pytanie czy zabierać się za kontrolowanie luzów zaworowych bo w sumie nie wiem czy były kiedykolwiek kontrolowane.

Proszę pisać używając polskich literek i kontrolując interpunkcję i ortografię. Zoltan
Ostatnio zmieniony przez Zoltan 2012-01-19, 00:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-01-18, 23:21   

jeśli jest OK to niczego nie ruszaj
ps. 2004 i 7400 przebiegu ? jednak cuda się zdarzają ;p to całe 925 km średnio na rok. Hmmm :shock:
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
drzewo 


Model: SYMPATYK
Wiek: 41
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 86
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-01-18, 23:48   

Ja bym sprawdził - chociażby dla świętego spokoju.
_________________
Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscu.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-01-19, 18:09   

drzewo napisał/a:
Ja bym sprawdził - chociażby dla świętego spokoju.


Bez sensu, ale jak się lubi wydawać niepotrzebnie kasę to można. Przeglady robi się okresowo, a nie dla świętego spokoju.
Zresztą i tak wydajemy sporo kasy na bzdety, które są potrzebne jak świni siodło, ale poprawiają wygląd motocykla, więc możesz zaspokoić swoje sumienie, sprawdzić luz, zrobić synchro, wymienić oleje, płyn hamulcowy i gotowy, silny i zwarty czekać na rozpoczęcie sezonu.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2012-01-19, 18:12   

lepiej skontroluj bo ds1100 właśnie powinien cykać a nie chodzić tak że słychać tylko szum ;) ) (żart)
 
 
majdan1986 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 20
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-01-19, 20:36   

Pirania_LM napisał/a:
jeśli jest OK to niczego nie ruszaj
ps. 2004 i 7400 przebiegu ? jednak cuda się zdarzają ;p to całe 925 km średnio na rok. Hmmm :shock:


no własnie też tak mysle żeby nie ruszac , zrobie tylko przed sezonem synchronizacje gaźnikow , wymiany ( olej i fitry ) i myśle że bedzie gotów, co do przebiegu , trudno uwierzyć ale po obejżeniu kilku moto , ten wydał mi sie jak nowy , 1000 km rocznie hmmm, ja mialem virago i zrobiłem 200 w ciągu roku , mam samochód i robie 2000 w ciągu roku , wiec czemu nie.
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-01-19, 20:52   

Pirania_LM napisał/a:
...cuda się zdarzają...
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-01-19, 21:50   

FhissT napisał/a:
lepiej skontroluj bo ds1100 właśnie powinien cykać a nie chodzić tak że słychać tylko szum ;) ) (żart)

Nie do końca żart !
Bezgłośna praca dźwigienki/zawory może być oznaką dobrej regulacji luzów lecz nie musi. Luzy mogą być za małe, a to grozi uszkodzeniem zaworów i gniazd. Ja bym sprawdził 8)
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-01-19, 21:53   

Fakt, mogą być podparte
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
majdan1986 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 20
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-01-19, 23:12   

Demolka napisał/a:
FhissT napisał/a:
lepiej skontroluj bo ds1100 właśnie powinien cykać a nie chodzić tak że słychać tylko szum ;) ) (żart)

Nie do końca żart !
Bezgłośna praca dźwigienki/zawory może być oznaką dobrej regulacji luzów lecz nie musi. Luzy mogą być za małe, a to grozi uszkodzeniem zaworów i gniazd. Ja bym sprawdził 8)


fak tego nie brałem pod uwagę , możecie mi powiedzieć jakie mają byc szczeliny >>?? w 1100
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-01-20, 06:53   

podaj maila na PW wyśle ci manuala, to sobie wszystko sprawdzisz.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-27, 07:00   

W naszym DS 650, który to niby był po przeglądzie jeden zawór się nie domykał (przebieg podobny). Regulowałem wszystkie zawory osobiście i jest super. Właściwie to wszystko regulowałem. Zaufania do serwisów mam ZERO, a wynika to z bagażu doświadczeń negatywnych. IMHO zasada podstawowa jest prosta - nowy nabytek = kompletny przegląd niezależnie od przebiegu.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
drzewo 


Model: SYMPATYK
Wiek: 41
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 86
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-01-27, 14:09   

Problem w tym, że wielu użytkowników(w tym ja) samemu tego nie zrobi i musi oddać do serwisu.
_________________
Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscu.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-01-27, 15:06   

drzewo napisał/a:
Problem w tym, że wielu użytkowników(w tym ja) samemu tego nie zrobi i musi oddać do serwisu.
niekoniecznie.
Są mechanicy z polecenia, ludzie godni zaufania i robią to na Twoich oczach. Serwisy to nie jest pępek świata.
Poza tym więcej wiary w siebie, chyba, że po prostu nie musisz i nie chcesz bawić się w mechanikę. Masz prawo.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
lenio 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 458
Skąd: słomniki/KRK
Wysłany: 2012-01-27, 18:11   

A ja daje do Servisu i samochód i motocykl pracją tam ludzie którzy znają nasze maszyny na pamięć,a za regulacje zaworów w DS zapłaciłem 300zł ,a inny mechanik ze stodoły weżmie 150-200 zł i nie wiadomo czy bedzie OK. Nie mówie że każdy musi śmigać do servisu jeśli ma zaufanego mechanika to dlaczego nie,a pozatym w dobrze znanym motocyklistą warsztacie w Krakowie a Servisem koszt regulacji tu i tam 300zł.
_________________
Był 650 classic,jest Road Star 1700. 2007r
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-28, 08:22   

Dotykając samego sedna, uważam, że przegląd i regulację nowo nabytej maszyny należy wykonać obowiązkowo.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
Ostatnio zmieniony przez Bemol 2012-01-29, 21:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 59
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 6536
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Wysłany: 2012-01-29, 21:04   

Nie śmiecić :evil:
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group