korek wlewu paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-02-09, 09:29 korek wlewu paliwa
|
|
|
Witam,
czy ktoś z was zmieniał albo przerabiał korek w swoim dragu? bo muszę przyznać ze mnie troche drażni ten oryginalny - nie wiem jak u was ale mój dość topornie chodzi
jakieś rady pomysły? |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2569 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2009-02-09, 09:39
|
|
|
A co to znaczy "dość topornie chodzi"? |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
Grzegorz Anis
Model: MS1300
Rocznik: 2008
Wiek: 58 Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 1069 Skąd: Chelm
|
Wysłany: 2009-02-09, 10:17
|
|
|
Koleś miał podobny objaw w Virago, wrzucił korek do nafty i pobawił się trochę kluczykiem, kręcił parę minut i wypłukał "garść" piachui jakieś farfocle. Objaw ustał.
Pokombinuj, może się uda! |
_________________ Organizator V meetingu "WILD EAST" Drag Star
|
|
|
|
|
Robo
Rocznik: 1999
Wiek: 51 Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 50 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 2009-02-09, 11:07
|
|
|
Rozkręć korek a bębenek przemyj, sprawdź czy wszystkie blaszki w zapadkach są proste. Jeżeli blaszki w zapadkach są proste a bębenek jest czysty wszystko powinno chodzić. Jeżeli któraś blaszka jest krzywa możesz się jej pozbyć lub wymienić /wątpię czy uda się dobrać identyczną/. Pozbycie się 1 lub 2 zapadek nie wpłynie negatywnie a powinno pomóc.
UWAGA! Po remoncie nie smaruj niczym wkładki korka. Wkładka musi być sucha. Smar, olej i inne badziewia powodują przyciąganie kurzu i innego badziewia które w konsekwencji prowadzi do zacierania zapadek. Jeżeli jednak uprzesz się ze smarowaniem to możesz potraktować bębenek mielonym miękkim grafitem /kluczyk przez jakiś czas będzie brudził paluchy/. |
|
|
|
|
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-02-09, 14:47
|
|
|
topornie to znaczy - muszę przytrzymać korek przekręcić mocno kluczyk i albo "wykręcać" albo szarpnąć korek.. - dzięki za rady aczkolwiek nie wiem czy sam sie zabiorę do naprawy czy tez oddam komuś kto miał nieco więcej odczynienia z tym
swoją droga widziałem kiedys na allegro "korek paliwa do custom'ów" - cały wkład z małym korkiem, zamek wkłada się od oryginalnego korka... jednak było to nim kupiłem moto i nie przypuszczałem ze takie problemy bede miec |
_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ |
|
|
|
|
Kamyk
Model: BĘDZIE
Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 504 Skąd: polska
|
Wysłany: 2009-02-09, 17:43
|
|
|
Masz jakiegoś kolesia na Krzesinach? Jak masz, poproś go o naftę. Albo daj mu korek i niech go w pracy wypłucze (jak to załatwi piwo mu się należy ) |
|
|
|
|
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-02-14, 18:45
|
|
|
no ta da sie zrobić choć i tak chodzi mi po głowie coś co lekko zmieni wygląd zbiornika i ułatwi otwieranie ;] |
_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ |
|
|
|
|
|