650 zza Wielkiej Wody |
Autor |
Wiadomość |
spining
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 1043 Skąd: Soldau Ostpr.
|
Wysłany: 2010-01-10, 18:58 650 zza Wielkiej Wody
|
|
|
jestem szczesliwym posiadaczem 650 (puste wydechy - nie wiem czy ma to znaczenie) zza wielkiej wody, bedzie to moj pierwszy sezon -ale nie ostatni - z tym motorkiem; zwracam sie z prosba o informacje - co trzeba zmienic i jak przygotowac moto do eksploatacji, zeby dlugo i szczesliwie cieszyc sie Gwiazdka
p.s. licze na obietywną , konkretną pomoc |
_________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
|
|
|
|
|
KOSA
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 52 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 466 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2010-01-10, 19:26
|
|
|
pogrzeb na forum a wszystkiego sie dowiesz ja tak zrobilem i wszystkiego sie dowiedzialem milej lektury ja tez mam gwiazde z za wielkiej wody |
|
|
|
|
metro
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 405 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 2010-01-10, 19:27
|
|
|
KOSA napisał/a: | pogrzeb na forum a wszystkiego sie dowiesz ja tak zrobilem i wszystkiego sie dowiedzialem milej lektury ja tez mam gwiazde z za wielkiej wody |
Ja tez tak zrobiłem - na forum już to było opisane |
|
|
|
|
Jacek
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 310 Skąd: Zielonka k/W-wy
|
Wysłany: 2010-01-10, 19:30
|
|
|
spining, Pomoc jest na forum, wystarczy poszukać. |
|
|
|
|
spining
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 1043 Skąd: Soldau Ostpr.
|
Wysłany: 2010-01-10, 19:35
|
|
|
chodzi mi konkretnie o jakies "modernizacje" mechaniczne tj. dysze, itp |
_________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
|
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 57 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2010-01-10, 19:40
|
|
|
spining, pali? chodzi? po co szukać dziury w całym?
Pamiętaj o starym i mądrym przysłowiu,które mówi: "lapsze jest wrogiem dobrego".
Jeśli już koniecznie musisz a nie masz 100% pewności co jest w motocyklu, to wymień płyny eksploatacyjne. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
spining
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 1043 Skąd: Soldau Ostpr.
|
Wysłany: 2010-01-10, 19:44
|
|
|
chodzi mi o dysze, tudziez inna mechanike - o plynach, filtrach nie dyskutuje - to podstawa |
_________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
|
|
|
|
|
Jacek
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 310 Skąd: Zielonka k/W-wy
|
Wysłany: 2010-01-10, 19:51
|
|
|
Jeżeli przejdziesz badania techniczne z pustymi wydechami. to śmigaj chłopie ile wlezie. Dla pewności, wymień jeszcze tylko filtry i oleje.
[ Dodano: 2010-01-10, 19:52 ]
O co Ci chodzi z tymi dyszami ? |
|
|
|
|
spining
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 1043 Skąd: Soldau Ostpr.
|
Wysłany: 2010-01-10, 19:57
|
|
|
Jacek napisał/a: | Jeżeli przejdziesz badania techniczne z pustymi wydechami. to śmigaj chłopie ile wlezie. Dla pewności, wymień jeszcze tylko filtry i oleje.
[ Dodano: 2010-01-10, 19:52 ]
O co Ci chodzi z tymi dyszami ? | gdzies przewinela mi sie informacja o zmianie dysz w gazniku w przypadku moto z USA |
_________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
|
|
|
|
|
EDDIE
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 1109 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2010-01-10, 19:59
|
|
|
Jacek napisał/a: | O co Ci chodzi z tymi dyszami ? |
W amerykańskich wersjach są inne dysze w gaźnikach i należało by je wymienić, ale jak mój mechanik powiedział, nie ma potrzeby jeśli silniczek pali i chodzi dobrze.
Nasze paliwo jest troszkę inne od tego amerykańskiego i to jest chyba przyczyna stosowania innych dysz.
Ja dałem sobie spokój. |
_________________ Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.
Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.
Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
|
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 57 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2010-01-10, 20:16
|
|
|
EDDIE napisał/a: | Ja dałem sobie spokój. |
Spinning, zrób jak radzi Eddy. Jeśli coś będzie nie tak z zapłonem czy spalaniem, zawsze możesz pobawić się dyszami. Teraz może nie ma nawet takiej potrzeby. Ja mam motocykl z USA i też nic nie ruszałem a chodzi jak młody bóg. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
DRAD
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sie 2008 Posty: 1538 Skąd: ODERWANI
|
Wysłany: 2010-01-10, 20:16 Re: 650 zza Wielkiej Wody
|
|
|
spining napisał/a: | jestem szczesliwym posiadaczem 650 (puste wydechy - nie wiem czy ma to znaczenie) zza wielkiej wody, bedzie to moj pierwszy sezon -ale nie ostatni - z tym motorkiem; zwracam sie z prosba o informacje - co trzeba zmienic i jak przygotowac moto do eksploatacji, zeby dlugo i szczesliwie cieszyc sie Gwiazdka
p.s. licze na obietywną , konkretną pomoc |
Zrób tak:
1. spr ciśnienia na zaworach
2. spr. tarcz sprzęgła ew. wymiana
3. synchro gaźników
4. wymiana oleju + filtr
5. spr. linki gazu i sprzęgła
6. spr. płynu hamulcowego
7. spr. klocków hamulcowych ew. wymiana |
_________________
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2010-01-10, 20:24
|
|
|
NIE zapomnij także o ciśnieniu powietrza w Oponach Bardzo ważne. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-01-10, 20:36
|
|
|
Cytat: |
W amerykańskich wersjach są inne dysze w gaźnikach i należało by je wymienić, |
Pisałem i w trzech serwisach mi powiedzieli że dysze mogą zostać takie jakie są trzeba tylko ustawić i zsynchronizować gaźniki |
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2010-01-12, 15:23
|
|
|
jak masz ochote i teraz nie jezdzisz to mozesz sie pobawić . Ja tez mam DS z USA i na poczatek wymieniłem tylko olej , filtry i krućce gaznikowe stare były sparciałe i w kazdej chwili mogłu pęknąc.Zmieniłem tez tarczę , klocki i przednią opone . Motor palił idealnie wiec nie ruszałem ani gazników ani zaworów. I w ten sposób przeturlałem sie przez prawie cały sezon 2009 i nakreciłem 6kk . Teraz kiedy go rozebrałem zeby zadbać o estetykę to przy okazji dam do sprawdzenia zawory , wymienie olej w lagach , płyn hamulcowy i tylnym dyfrze . Zmienie tez tylną oponę ot i cała robota.
Kiedy kupiłem pierwszy motor to wydziwiałem rozne rzeczy teraz wole nim jezdzic niz grzebac ... |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
|