|
Wyciek oleju - uszczelniacz na wale kardana przy silniku |
Autor |
Wiadomość |
Leonn
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 161 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2013-10-04, 00:35 Wyciek oleju - uszczelniacz na wale kardana przy silniku
|
|
|
Witam
Od jakiegoś czasu zauważyłem że gdy zrobię postój podczas jazdy to zostawię kroplę czy dwie oleju - dzisiaj odkręciłem osłony i moim oczom ukazała się ulana gumowa osłona wału z zewnątrz jak i wewnątrz - myślę że to wina simmeringu na rurze wału wchodzącej do silnika
czy wymieniał może ktoś z was ten uszczelniacz (nr Jeżeli tak to proszę o podpowiedź i wskazówki bo to raczej przez niego cieknie chociaż kto wie......
t_parts_158.jpg
|
|
Plik ściągnięto 303 raz(y) 34.74 KB |
DSC_1302.JPG
|
|
Plik ściągnięto 279 raz(y) 162.06 KB |
DSC_1299.JPG
|
|
Plik ściągnięto 288 raz(y) 97.26 KB |
|
_________________ Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną |
|
|
|
|
gery73
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 232 Skąd: Kielcówek
|
Wysłany: 2013-10-05, 12:43
|
|
|
Nie koniecznie cieknie z tego uszczelniacza ja miałem podobny wyciek i ciekło mi z czujnika położenia biegu jałowego (taki plastikowy biały z kabelkiem) wymieniłem ten czujnik na nowy 105 zł w yamaszce komplet z zimeringiem i się uspokoiło. UWAGA: Jak będziesz chciał coś robić z tym czujnikiem to bardzo ostrożnie - to cholerstwo jest bardzo kruche i przykręcane na klej do śrub uważaj szczególnie przy dokręcaniu bo pęka.
gery73 |
_________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager |
|
|
|
|
Gordo
Rocznik: 2001
Wiek: 40 Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 31 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2013-10-06, 11:47
|
|
|
Leonn, wytrzyj sobie dokładnie obudowę silnika i okolice tego simmeringu, pojeździj trochę i zobacz dokładnie gdzie jest wyciek. Umie na przykład puścił oring ( schemat nr 7 ), a wyglądało tak samo jak u Ciebie. Oring wymieniałem sam, wieć jak coś to mogę opisać co i jak. |
|
|
|
|
Leonn
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 161 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2018-11-14, 22:32
|
|
|
Witajcie odświeżam temat Czy napisze ktoś jakieś wskazówki odnośnie wymiany simeringu numer 8 i oringu nr 7 mam zdjęte koło wyciągnięty wał ale nie wiem jak się dostać i co jeszcze odkręcić żeby dostać się do tych uszczelniaczy. |
_________________ Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|