|
Brak iskry na tylnym cylindrze |
Autor |
Wiadomość |
tombes
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2000
Wiek: 50 Dołączył: 23 Wrz 2016 Posty: 11 Skąd: świętoszów
|
Wysłany: 2018-02-24, 15:19 Brak iskry na tylnym cylindrze
|
|
|
Witam.Pisałem już w tamtym roku o problemie z moim dragiem chodzi o brak iskry na tylnym cylindrze.Wyobrazcie sobie że nikt nie potrafi sobie z tym poradzić ,najgorsze jest to że wymieniono instalacje,regulator,koło magnesowe,inpulsator,sprawdzony moduł zapłonowy i czterech mechaników się poddalo.Masakra.
zmiana tytułu //ciecio |
Ostatnio zmieniony przez ciecio 2018-02-24, 19:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
marek-stom
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 218 Skąd: krakow
|
Wysłany: 2018-02-25, 21:38
|
|
|
W moim sprzęcie na tylnym cylindrze nie miałem iskry i okazało się że cewka zapłonowa nie była dokręcona czyli brak masy = brak iskry. |
_________________ V STAR |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1861 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-03-01, 22:53
|
|
|
Trafiłeś na 4 niewłaściwych Mogli zacząć od wymiany całego motocykla, a zostawić tylko cewkę. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
jacek71
Model: BĘDZIE
Wiek: 52 Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 237 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-03-05, 13:49
|
|
|
Hm, a może najpierw trzeba świece zmienić , a póżniej dopiero całe moto,a tak na poważnie to najpierw zaczynamy od rzeczy najprostszych ,ale w sumie to MUSI być poważna sprawa skoro 4 "mechaników" poległo .Zmień mechaników |
_________________ Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer, |
|
|
|
|
Ice-Man
Model: BĘDZIE
Dołączył: 08 Wrz 2017 Posty: 12 Skąd: TRN
|
Wysłany: 2018-03-05, 22:15
|
|
|
Schemat elektryki w jedną rękę, multimetr w drugą, kratę browaru w trzecią i jedziesz.
Zaczynasz sprawdzanie od akumulatora i przesuwasz się w stronę fajki cylindra, którego nie pali. Sprawdzasz za równo ciągłość obwody, kostka po kostce jak i napięcie. W końcu natrafisz na miejsce, w którym albo nie ma ciągłości albo napięcia kiedy powinno być. |
|
|
|
|
Bluesmen
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 113 Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2018-03-06, 22:05
|
|
|
Pisałem Ci że masz w Osiecznicy gościa który może pomóc. Jeśli mu się nie powiedzie daj znać, przytargamy Draga do Żagania. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|