| 
		
		|  |  
 
	
			| Problem z Silnikiem w XVS 650 Classic z 2002/03 roku. |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Hevexus   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 30 Mar 2016
 Posty: 3
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-04-17, 20:20   Problem z Silnikiem w XVS 650 Classic z 2002/03 roku. |   
 |  
               | 
 |  
               | Kontynuacja problemu z tematu w elektryce z którą się uporałem, link: http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=20482. 
 Po odpaleniu motocykl dalej nie chodzi prawidłowo, pluje, strzela z wydechu i gaśnie. Odpala tylko na ssaniu, po 20 sekundach gaśnie. Po zmierzeniu ciśnienia nagle mam na cylidrach 5.5 i 7.5. Nie wiem jakim cudem nagle jest brak ciśnienia. Jedną z diagnoz mających sens jest przeskoczenie rozrządu i niedomykanie się zaworów. I tu jest pytanie, czy w tym motocyklu jest bezkolizyjny silnik? tzn. czy przy złym ustawieniu tłok spotka się z zaworem, czy po prostu nie odpali. Nie robiłem jeszcze samemu rozrządu, i wolałbym się nie pchać tam z łapami bez tej informacji.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | harison   
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 2004
 Wiek: 49
 Dołączył: 02 Cze 2015
 Posty: 30
 Skąd: Polska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-04-18, 16:25   P |   
 |  
               | 
 |  
               | Silnik jest kolizyjny. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | nunio   
  
  
 Model: RS1600
 Rocznik: 1999
 Dołączył: 05 Lut 2016
 Posty: 185
 Skąd: Galicja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-04-18, 18:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Po przeskoczeniu rozrządu raczej zapalić już nie powinien... przy niedomkniętym zaworze miałbyś ciśnienie zero... 
 Proponuję próbę olejową - na zimnym silniku i dobrze podładowanym akumulatorze wstrzykujemy przez otwory świec po 1,5 cm oleju silnikowego na cylinder, dajemy mu minutkę na rozlanie się i ponownie sprawdzamy ciśnienie w cylindrach... po radykalnej zmianie czeka nas przynajmniej wymiana pierścieni... jeżeli nic się nie zmienia, problem leży po stronie głowicy: nadpalony zawór, puszczająca uszczelka albo niewielkie pęknięcie... tak czy siak będziesz przynajmniej wiedział, gdzie szukać...
 |  
				| _________________ cenzura//Kozak_Barabasz
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | remol71   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 54
 Dołączył: 18 Maj 2010
 Posty: 1888
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-04-18, 19:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeżeli nie ma ciśnienia, to może wywaliło uszczelkę pod głowicą ? Zmierz jeszcze raz ciśnienie i zmierz też luzy na zaworach. |  
				| _________________ Suzuki V-Strom 1050 XT
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |