|
Dzwonienie z tyłu |
Autor |
Wiadomość |
Pewes

Model: BĘDZIE
Wiek: 37 Dołączył: 03 Sty 2016 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-02-27, 13:42 Dzwonienie z tyłu
|
|
|
Witam.
Mam problem. mam swojego drag stara od tygodnia. 650-ke i dzisiaj usłyszałem dziwne dzwonienie ewentualnie stukanie z tyłu. Rzecz dzieje się na zgaszonym silniku przy przestawianiu moto. Wcześniej nic takiego nie słyszałem.
Poza tym. Jestem początkującym motocyklista, a DS to moje pierwsze moto.a co do problemu tu Nie chciała mi dzisiaj odpalić. Być może ja zalalem. Z tego co się orientuję powinienem poczekać i jutro spróbować odpalić jeśli jest zalany. Tak?)
Może głupie pytanie ale czy manetka gazu można kręcić przy zgaszonym silniku? Czy przy odpaleniu dodawać gazu? I ssanie włącza się przed uruchomieniem silnika?
Będę Wdzięczny za odpowiedzi na pytania.
Trochę się martwię |
|
|
|
 |
nunio

Model: RS1600
Rocznik: 1999
|
Wysłany: 2016-02-27, 16:56
|
|
|
Nie znam tego sprzęta ale przejrzałem specyfikację i przychodzą mi do głowy trzy możliwości:
- pierwsza dość prawdopodobna: tam jest kardan jak widzę więc sprawdziłbym most bo wprawdzie kardan uchodzi za przekładnię bezobsługową ale zepsuć można wszystko... widziałem tutaj ładnie opracowany temat: przegląd przekładni wtórnej, polecam,
- druga wątpliwa ale morderca mógł do tego doprowadzić: łożyska tylnej piasty,
- trzecia raczej mało prawdopodobna ale raz mi się przydarzyła w samochodzie /różnicy nie ma/: przeciwbieżna szczęka hamulcowa ma luz i stuka o bęben albo coś odpadło i lata w bębnie,
Ponieważ potencjalnie każda z nich może doprowadzić do zablokowania koła to nie bagatelizowałbym... nie radzisz sobie z mechaniką to daj mechanikowi zarobić a nuż okaże się iż to jakaś pierdółka ale bez rozebrania się nie obejdzie... |
_________________ cenzura//Kozak_Barabasz |
|
|
|
 |
Syku

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
|
Wysłany: 2016-02-27, 18:30
|
|
|