Problem z odpalaniem DS 125 |
Autor |
Wiadomość |
psyhe

Model: DS 125
Rocznik: 2003
Dołączył: 30 Wrz 2015 Posty: 11 Skąd: niedojedziesz
|
Wysłany: 2015-10-03, 20:36 Problem z odpalaniem DS 125
|
|
|
Kolejny problem jaki trawi mój najnowszy nabytek to problem z odpalaniem.
Motocykl nie zawsze odpala na dwa tłoki.
Po prostu zalewa swiece.
Gdy już zapali na jedent tłok wykrecam zalaną świece, czyszcze i odpala normalnie.
Świeca jest cała czarna inna niż w drugim cilindrze. (tak sądzę) Widać nawet jakby inny osad na tłumiku.
Aktualnie mam zwykłe świece NGK
Mam kilka pomysłów co to może być
a) kabel z fajką
b) coś z gaźnikiem może regulacja mieszanki paliwowo-powietrznej
Ktoś ma jakiś pomysł ? Będę wdzięczny za sugestie.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Ruffi


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 342 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2015-10-03, 21:12
|
|
|
może dla pewnośći warto sprawdzić oprócz przewodu i fajki cewki. |
|
|
|
 |
psyhe

Model: DS 125
Rocznik: 2003
Dołączył: 30 Wrz 2015 Posty: 11 Skąd: niedojedziesz
|
Wysłany: 2015-10-03, 21:46
|
|
|
Cewka to chyba jest na kablu z fajka, co nie ? |
|
|
|
 |
duoma


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2015-10-05, 09:46
|
|
|
Sprawdź cewki, miałem podobnie - powodem była zgubina i częściowo wykręcona śruba podstawy do której jest przykręcona jedna z cewek. Podstawa przenosiła masę a że miała słaby kontakt bo śruby były luźne to cewka nie zawsze działała poprawnie. Mówię tu o cewce umieszczonej na podstawie za główką ramy. |
_________________  |
|
|
|
 |
Misin1

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 54 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 214 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: 2015-10-05, 15:53
|
|
|
Żaden ze mnie mechanik ale może trzeba postukać w gaźniki - zawieszone pływaki |
|
|
|
 |
Ruffi


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 342 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2015-10-05, 17:02
|
|
|
Tak cewka jest połączona z kablem i fajką stanowi jednośc w niektórych motocyklach są rozbieralne tzn. można odłączyć przewód i fajkę. W moim ds kabel jest zalany z cewka nie wiem jak jest w 125. Mozna zmierzyć oporność cewki miernikiem, niestety nie podpowiem CI jaka powinna być prawidłowa oporność. W serwisówce jak posiadasz powinny być takie informacje. Aby wyjąc cewkę trzeba demontować zbirnik tak jest u mnie i podejrzewam ze w 125 jest to samo. |
|
|
|
 |
|