Przesunięty przez: pyra 2015-08-06, 21:28 |
Lark 35AT piny na uchwycie. |
Autor |
Wiadomość |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-06, 20:47 Lark 35AT piny na uchwycie.
|
|
|
Mam pilne pytanie do posiadaczy nawigacji Lark 35 AT. Czy może ktoś sprawdzić, gdzie jest napięcie na uchwycie nawigacji? U mnie pod pinami jest opis: - - ant + + Niestety okazuje się, że masa jest na pinie ANT, a +5V jest na pinach + + Lark niestety się nie ładuje. Na pinach - - nie ma u mnie masy. Muszę to porównać z uchwytwm Larka, który prawidłowo działa. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
koks79


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 46 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 832 Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
|
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-06, 21:26
|
|
|
Nie m już. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
skygge


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 12 Lip 2012 Posty: 376 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-08-06, 21:33
|
|
|
U mnie jest zgodnie z rozpiską. Masz może z tych pinów w środku nawigacji dolutowane osobno kabelki do prowadzące płytki? U mnie były fabrycznie a na forum africatwin przeczytałem, że je dolutowywali samodzielnie...
Edit: a z resztą... biorę miernik i idę sprawdzić, poczekaj chwilę to dopiszę co wyszło.
Edit 2: proszę bardzo:
 |
_________________ Moje fotki: http://www.skygge.com
In Heaven I am a wild ox, on Earth I am a lion, a jester from hell and shadows almighty
The scientist of darkness older than constellations, the mysterious jinx and the error in heaven's masterplan... |
Ostatnio zmieniony przez skygge 2015-08-06, 21:48, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
JozefK


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2013
Wiek: 68 Dołączył: 18 Maj 2012 Posty: 594 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2015-08-06, 21:36
|
|
|
Na dwóch prawych musi być - , na dwóch lewych + .
Miałem podobny problem, urwał się kabelek w uchwycie. Wyskrobałem delikatnie uszczelnienie pod gumową osłoną z tyłu przylutowałem kabelki i zalałem ponownie, i działa. ale jest to żmudna i delikatna robota. |
_________________ Jeździjmy tak aby było nas coraz więcej a nie mniej.
 |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-06, 21:50
|
|
|
skygge,
Dzięki wielkie. Uchwyt mam fabrycznie źle zmontowany. Trzeba będzie kombinować
[ Dodano: 2015-08-06, 22:27 ]
JozefK,
Możliwe jest dostanie się do tych pinów ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
koks79


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 46 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 832 Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
|
|
|
|
 |
petermajster

Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 51 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 706 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2015-08-07, 09:30
|
|
|
koks79, A chcesz kupić używaną?? |
_________________  |
|
|
|
 |
JozefK


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2013
Wiek: 68 Dołączył: 18 Maj 2012 Posty: 594 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2015-08-07, 09:58
|
|
|
remol71 napisał/a: | Możliwe jest dostanie się do tych pinów ? |
Ja się dostałem. delikatnie odgiąłem tą osłonę z tyłu wyskrobałem dość twarde wypełnienie uszczelniające i wymieniłem piny i kabel na grubsze. Jest to dosyć żmudne, dla cierpliwych. Mi się udało. Fabryczne Piny i kabelek są dość cienkie dodając złącze na kablu, jest dość duży spadek napięcia. jak widać na zdjęciu skygge, napięcie jest około 5V to trochę za mało. Do prawidłowego działania z ładowaniem potrzeba ca najmniej 5,3 V, co mi się udało osiągnąć po moich przeróbkach i teraz nie mam żadnych problemów z działaniem i ładowaniem bateri. |
_________________ Jeździjmy tak aby było nas coraz więcej a nie mniej.
 |
|
|
|
 |
koks79


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 46 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 832 Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
|
|
|
|
 |
petermajster

Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 51 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 706 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2015-08-07, 10:54
|
|
|
koks79 napisał/a: | petermajster - jak robisz że "koks79" jest grubą czcionką ? |
Naciskając na twoją ksywkę
Reszta na PW |
_________________  |
|
|
|
 |
koks79


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 46 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 832 Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
|
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-07, 12:51
|
|
|
koks79,
Z chęcią kupię sprawny uchwyt. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
skygge


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 12 Lip 2012 Posty: 376 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-08-07, 16:31
|
|
|
JozefK napisał/a: | [...]napięcie jest około 5V to trochę za mało. Do prawidłowego działania z ładowaniem potrzeba ca najmniej 5,3 V, co mi się udało osiągnąć po moich przeróbkach i teraz nie mam żadnych problemów z działaniem i ładowaniem bateri. |
Możesz napisać coś więcej? |
_________________ Moje fotki: http://www.skygge.com
In Heaven I am a wild ox, on Earth I am a lion, a jester from hell and shadows almighty
The scientist of darkness older than constellations, the mysterious jinx and the error in heaven's masterplan... |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-09, 18:36
|
|
|
Dziękuję wszystkim za pomoc. Uchwyt jest sprawny. To ja miałem jakieś zaćmienie od słońca i nie zauważyłem trzeciego czarnego kabelka w czarnej izolacji Dzisiaj temat załatwiłem w 30 sekund |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
|