 |
Dynojet Stage 1 |
Autor |
Wiadomość |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-05-11, 21:48 Dynojet Stage 1
|
|
|
Zainstalowałem w gaźnikach zestaw tuningowy Dynojet Stage 1. Wszystko zrobiłem zgodnie z instrukcją. Przy fabrycznym dolocie z filtrem K&N zastosowałem dyszę główną 90. Robota prosta.
Plusy dodatnie:
- znacznie mocniejszy dół, czuję to przy wyjeździe z garażu pod górkę.
- znacznie żwawszy przy wyprzedzaniu, z dwoma osobami 150 km/h osiąga bardzo szybko i ma ochotę kręcić się wyżej, czuje się wzrost mocy
- ogólnie bardzo wyraźnie wyczuwalny wzrost mocy i dynamiki
Plusy ujemne:
- spalanie przy 100 km/h i przy dwóch osobach skoczyło z 4.2 l do 5.0 l niestety. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2015-05-11, 22:06
|
|
|
A zatem chyba czas coś pokombinować w ustawieniach Dyny - proponowałbym 6 tkę. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-05-11, 22:18
|
|
|
Wysoko |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2015-05-11, 22:33
|
|
|
Paradoksalnie 4 ka i 5 ka jest wyżej. 6 ka, zwróć uwagę, ma w dużym przedziale obrotów krzywą zbliżoną do 3 ki ... Myślę, że Ci się spodoba . |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|