YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
głośne wbijanie jedynki
Autor Wiadomość
nowy36 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 47
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 30
Skąd: okolice świdnicy
Wysłany: 2014-09-14, 17:21   głośne wbijanie jedynki

witam wszystkich
mam pytanie, czy to normalne, że gdy wbijam jedynkę, to wchodzi ona dość głośno i czuć szarpnięcie motoru?, a przy kolejnych biegach już wszystka pracuje normalnie, dodam, że gdy spróbowałem wbić jako pierwszy bieg dwójkę to było to samo, a kolejne biegi już wchodziły normalnie. Kiedyś wyczytałem, że to jest stara konstrukcja silnika i żeby się tym nie przejmować, ale ostatnio znajomy trochę mnie nastraszył i nie ukrywam że trochę zacząłem się martwić :( , stad moje pytanie do Was... z góry dzięki za odpowiedź
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2014-09-14, 20:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2014-09-14, 20:11   

[quoteże gdy wbijam jedynkę, to wchodzi ona dość głośno i czuć szarpnięcie motoru?, ]próbowałem wbić jako pierwszy bieg dwójkę to było to samo, a kolejne biegi już wchodziły normalnie. Kiedyś wyczytałem, że to jest stara konstrukcja silnika i żeby się tym nie przejmować[/quote]

no i czym się martwisz ten mogel niestety tak ma i nie tylko ten , jak chcesz bez szarpnięć kup PAN EUROPEN nie będzie problemu tam nie szarpie
_________________

 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-09-14, 20:22   

Tak ma być. Może troszkę pomóc naciągnięcie linki sprzęgła, - ale ogólnie XVS1100 tak działa.
(nie naciągnij za dużo bo będzie się ślizgać).

A - jeszcze może rzadszy olej pomóc.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
MarcinBig 



Model: SYMPATYK
Wiek: 56
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 2211
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2014-09-14, 20:27   

soft napisał/a:
A - jeszcze może rzadszy olej pomóc.


:hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą"
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-09-14, 20:27   

nowy36 napisał/a:
żeby się tym nie przejmować
jest OK, na ssaniu pewnie ciutkę mocniej szarpnie i minimalnie głośniej - prawda ? Głowa do góry i do przodu. ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
nowy36 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 47
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 30
Skąd: okolice świdnicy
Wysłany: 2014-09-14, 20:29   

no i o to mi chodziło, ja tak mocno to się nie martwiłem, ale kolega zabił mi ćwieka i wiecie jak to jest jak człowiek do końca nie jest pewny, dzięki bardzo za odpowiedz, pozdro ;d
 
 
powalla 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 89
Skąd: Mikolow
Wysłany: 2014-09-15, 11:25   

Dodam iż w Wildstarze jest tak samo (szczególnie jak motocykl jest zimny ) , a w takich HD , to już przy wrzuceniu jedynki jest konkretne jebn...cie (jak głośne klaśnięcie! ) ;D
 
 
dbopl 


Model: WS1600
Rocznik: 1999
Wiek: 39
Dołączył: 31 Lip 2014
Posty: 25
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-15, 12:06   

Ja bym się martwił jakbym nie słyszałem strzału wbijanego biegu. :)
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2014-12-17, 23:11   

Widzę , że trafiłem na temat , który też mnie interesuje. Może coś podpowiecie...
U mnie (DS650C) wygląda to tak , że tylko na zimnym silniku bardzo mocno szarpnie aż moto zgaśnie a odgłos z silnika dochodzi taki jak by zaraz zęby miały polecieć . :beczy:
Kiedy odpalę ją po raz kolejny jedynka wchodzi jak w masło.
Dodam, że na wiosnę wymieniałem sprzęgło . Przed remontem gwiazda szarpała na zimno ale nie aż tak jak teraz. Wydaje mi się , że to raczej niepokojące. :(
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2014-12-17, 23:26   

Sprzęgło Ci się klei.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2014-12-17, 23:34   

ok ... ale co dalej ? dlaczego się klei ? czy mechanior coś spieprzył ?
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2014-12-17, 23:39   

Nie - generalnie tak jest... Już nie bardzo pamiętam jak na oryginalnym było, chyba też kleiło... Lucas kleił... Aktualnie mam Barnetta - nie klei nawet w zimie. Musisz sobie nawyk wypracować - zanim wrzucisz jedynkę ( na zimnym ) wciśnij raz/dwa razy sprzęgło przy pracującym silniku - czasem pomaga...
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2014-12-17, 23:52   

Dzięki za podpowiedzi , mam gwiazdę już ponad 4 lata i w zasadzie do remontu nie miałem tego problemu. Strzelała ale w normie. Jak Ciebie czytam okazuje się , że dotychczasowe nawyki trzeba będzie zmienić :-)

To co już próbowałem to wciskanie sprzęgła jak już chodziła, potem próbowałem zanim uruchomiłem silnik "bujnąć" ją do przodu na jedynce potem na dwójce . Następnie odpalałem i znowu mocny strzał moto gaśnie . Może trzeba się przyzwyczaić :)
Czekamy do wiosny i w długą :-)

[ Dodano: 2014-12-17, 23:54 ]
cholerka nie wiem co za firmy sprzęgło mechanior wrzucił ale chyba stracił moje zaufanie bo wiedział , że ma wstawiać same dobre i wypróbowane części . . . wrrrrr :evil:
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-12-18, 06:52   

RTP a może masz za gęsty olej i dla tego się klei, bo jak piszesz na ciepłym tego niema,
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2014-12-21, 01:56   

No widzisz Robrob właśnie to jest dziwne, że po pierwszym strzale wbijania jedynki już kolejne wrzucenie idzie ok i to na zimnym silniku. Ale te pierwsze jebnięcie jest porządne i włos się jeży . :nie_wiem:

[ Dodano: 2014-12-21, 01:57 ]
cholera może te sprzęgło się klei ... hmmm
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
tplonka 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 90
Skąd: Kęty
Wysłany: 2014-12-21, 08:48   

[ Dodano: 2014-12-21, 01:57 ]
cholera może te sprzęgło się klei ... hmmm[/quote]

Na pewno Ci się sprzęgło klei. Miałem to samo w swoim dragu jak wymieniłem tarcze sprzęgła (olej miałem dobry) :/ Zrobiłem chyba z 3 tys km i dalej się kleiło. Rozebrałem i za drugim razem namoczyłem tarcze w oleju po sugestiach forumowiczów i pomogło tak na 90 %. Mogłem rozkleić tarcze ruszając moto do przodu i do tyłu. (wcześniej nie było takiej opcjii żeby mi się tarcze tak właśnie rozkleiły ) powodzenia :)
_________________
Tomek
SREU #0895
 
 
Peters 



Model: SYMPATYK
Wiek: 52
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 2861
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-12-21, 09:12   

Cytat:
cholera może te sprzęgło się klei .

To łatwo sprawdzić , wrzuć 5 bieg ( jak nie możesz to po prostu zostaw go na 5 po odpaleniu ) i jak już będzie zimny szarpnij go parę razy do tyłu , sprzęgło się rozklei , wrzuć na luz , odpal i wrzuć 1 , będziesz wiedział czy to sprzęgło.
_________________
BMW K 1200 LT


REGULAMIN
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2014-12-21, 23:57   

Dzięki za wszystkie sugestie, wypróbuję dopiero na wiosnę bo gwiazda już wysoko ponad ziemią ;-)

[ Dodano: 2015-02-18, 22:26 ]
Wracam do tematu ponieważ dzisiaj przypadkowo poznałem nowego mechanika , który z tego co się chwali specjalizuje się w Yamaszkach. Zasugerował błąd poprzedniego mechaniora , który wymieniał mi sprzęgło. Mianowicie prawdopodobnie wstawił sprężyny "sportowe" ... ciekawa hipoteza . :roll:
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 53
Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-03, 00:16   

No to ja mam "sportowe" sprężyny w XVS 1300 od nowości... ;D
Za każdym razem jak 1 wrzucam to walnięcie jest jak w bęben lol
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Beny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-08-03, 19:14   

nie wiem jak przy MS1900 ale w 1300 to jest norma
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group