![YAMAHA Drag Star FORUM](templates/subBlack/images/dragg.jpg) |
przygotowanie zbiornika do lakierowania |
Autor |
Wiadomość |
rochas
![Marzyciel](templates/subSilver/images/ranks/1.gif)
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 50 Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 22 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2015-01-14, 12:28 przygotowanie zbiornika do lakierowania
|
|
|
jak w temacie proszę o kilka wskazowek ...
1 jak się zabrać do demontażu zbiornika
2 na co uważać .... itd.
3 jak sie demontuje licznik
4 jak poprawnie porozpinać wszystko co teraz jest pozapinane
pozdro Paweł |
_________________ miłośnik piękna i fan wolności |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Beny
![Jeździec](templates/subSilver/images/ranks/4.gif)
![](images/avatars/2104628969551b1ea82e9d6.jpg)
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-01-14, 13:57
|
|
|
powoli i zrób zdjęcia przez demontażem i przez rozpinaniem.
W taki sposób będziesz wiedział jak to spiąć
Dodatkowo poszukaj service manuala - tam znajdziesz na pewno techniczne informacje |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Żółw
![Drag Siarz](templates/subSilver/images/ranks/5.gif)
![](images/avatars/11788975115692cafea582b.jpg)
Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 4528 Skąd: W-wa Bemowo
|
Wysłany: 2015-01-14, 14:04
|
|
|
1. Spuścić paliwo
2. Odłączyć akumulator (na wszelki wypadek )
3. Odkręcić śruby mocujące zbiornik od dołu (to można równie dobrze na końcu)
4. Odłączyć przewody od zbiornika (od strony filtra i kraniku)
5. Odkręcić pokrywę z licznikiem/prędkościomierzem z baku
6. Odłączyc kabelki i odkręcić linkę prędkościomierza.
7. Zrobic zdjęcie lub odrysować na wzorniku kształt w jaki układają sie gumy-uszczelki na zbiorniku do późniejszego przyklejenia ich po malowaniu.
8. Odkleić gumy-uszczelki
9. Wyjąć korek wlewu paliwa i zabezpieczyć środek (przed dostaniem się farby ewentualnie pyłu) np taśmą malarską papierową - żółtą.
10. Ostrożnie podnieść zbiornik i wyjąć przewody od licznika.
11. Zlać resztki benzyny, które zostały w baku.
12. Oddać do malowania lub wykonac je samodzielnie
Robiłem tak w przypadku swojej 650-tki, może w 1100 cos jeszcze dojdzie ale jeżeli tak, to zaraz mnie poprawią koledzy |
_________________ The man makes the patch, the patch don't make the man!!! |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
witek1965
![Drag Siarz](templates/subSilver/images/ranks/5.gif)
![](images/avatars/14351140476016f01ed033f.jpg)
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-01-14, 16:04
|
|
|
Żółw napisał/a: | Robiłem tak w przypadku swojej 650-tki | w przypadku XVS 1100 jest troszeczkę inaczej i łatwiej.
1. Zdjąć siedzenie pasażera, jezeli jest zamontowane
2. zdjąć siedzenie kierowcy
3. odkręcić śruby mocujące zbiornik
4. zdjąć przewód paliwowy z kranika, spuścić paliwo do kanistra ( tą czynność możemy wykonać jako pierwszą)
5. Odkręcić pokrywę ozdobną licznika
6. wypiąć kostkę wiązki licznika (jeżeli nie wiesz która to, unieś lekko zbiornik, i "jedź" po przewodzie od licznika. Linka prędkościomierza, nie występuje, więc tym się nie musisz martwić
6. Unieść lekko do góry zbiornik i pociągnąć do siebie oraz zdjąć jak zejdzie z gumowych mocowań
Masz zbiornik na wierzchu.
Zdemontuj kranik, licznik, korek i oddaj zbiornik do lakiernika i wypij piwko, zasłużyłeś .
Jak poradzić sobie ze zdjęciem szparunku, jeżeli istnieje
Wszystko jest bardzo proste do wykonania i nie wymaga specjalistycznych narzędzi, oraz specjalistycznej wiedzy. Wszystkie czynności wykonuje się intuicyjnie. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
![](images/signatures/193537124660182202303be.jpg) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
HELLOWEEN
![Drag Siarz](templates/subSilver/images/ranks/5.gif)
![](images/avatars/2677218244cffebe2b2f73.jpg)
Model: SYMPATYK
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2015-01-14, 17:36
|
|
|
witek1965 napisał/a: | Jak poradzić sobie ze zdjęciem szparunku, jeżeli istnieje
|
Nijak Wiciu. Jak jest pod lakierem to nie ma co próbować - nie ściągniesz. Jak nalepka na lakierze,to ściągnąć można nawet w całości. Tylko pokaż mi asa,który to z powrotem przyklei. I równo. |
_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
![](images/signatures/13162325794cffd480a5190.jpg) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
witek1965
![Drag Siarz](templates/subSilver/images/ranks/5.gif)
![](images/avatars/14351140476016f01ed033f.jpg)
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-01-14, 17:44
|
|
|
HELLOWEEN, toz napisałem, że |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
![](images/signatures/193537124660182202303be.jpg) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
mike79
![Jeździec](templates/subSilver/images/ranks/4.gif)
![](images/avatars/2298936055470ba54ce2c1.jpg)
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2015-01-14, 18:21
|
|
|
Ja olałem szparunek i teraz jest jeszcze ładniej (koszt szparunku - kosmos) |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|