YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
przygotowanie zbiornika do lakierowania
Autor Wiadomość
rochas 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 50
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 22
Skąd: Polska
Wysłany: 2015-01-14, 12:28   przygotowanie zbiornika do lakierowania

jak w temacie :) proszę o kilka wskazowek ...
1 jak się zabrać do demontażu zbiornika
2 na co uważać .... itd.
3 jak sie demontuje licznik
4 jak poprawnie porozpinać wszystko co teraz jest pozapinane :)
pozdro Paweł
_________________
miłośnik piękna i fan wolności
 
 
Beny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-01-14, 13:57   

powoli :) i zrób zdjęcia przez demontażem i przez rozpinaniem.
W taki sposób będziesz wiedział jak to spiąć

Dodatkowo poszukaj service manuala - tam znajdziesz na pewno techniczne informacje
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳
 
 
Żółw 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 4528
Skąd: W-wa Bemowo
Wysłany: 2015-01-14, 14:04   

1. Spuścić paliwo
2. Odłączyć akumulator (na wszelki wypadek ;) )
3. Odkręcić śruby mocujące zbiornik od dołu (to można równie dobrze na końcu)
4. Odłączyć przewody od zbiornika (od strony filtra i kraniku)
5. Odkręcić pokrywę z licznikiem/prędkościomierzem z baku
6. Odłączyc kabelki i odkręcić linkę prędkościomierza.
7. Zrobic zdjęcie lub odrysować na wzorniku kształt w jaki układają sie gumy-uszczelki na zbiorniku do późniejszego przyklejenia ich po malowaniu.
8. Odkleić gumy-uszczelki
9. Wyjąć korek wlewu paliwa i zabezpieczyć środek (przed dostaniem się farby ewentualnie pyłu) np taśmą malarską papierową - żółtą.
10. Ostrożnie podnieść zbiornik i wyjąć przewody od licznika.
11. Zlać resztki benzyny, które zostały w baku.
12. Oddać do malowania lub wykonac je samodzielnie :)

Robiłem tak w przypadku swojej 650-tki, może w 1100 cos jeszcze dojdzie ale jeżeli tak, to zaraz mnie poprawią koledzy :)
_________________
The man makes the patch, the patch don't make the man!!!
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-01-14, 16:04   

Żółw napisał/a:
Robiłem tak w przypadku swojej 650-tki
w przypadku XVS 1100 jest troszeczkę inaczej i łatwiej.

1. Zdjąć siedzenie pasażera, jezeli jest zamontowane
2. zdjąć siedzenie kierowcy
3. odkręcić śruby mocujące zbiornik
4. zdjąć przewód paliwowy z kranika, spuścić paliwo do kanistra ( tą czynność możemy wykonać jako pierwszą)
5. Odkręcić pokrywę ozdobną licznika
6. wypiąć kostkę wiązki licznika (jeżeli nie wiesz która to, unieś lekko zbiornik, i "jedź" po przewodzie od licznika. Linka prędkościomierza, nie występuje, więc tym się nie musisz martwić
6. Unieść lekko do góry zbiornik i pociągnąć do siebie oraz zdjąć jak zejdzie z gumowych mocowań

Masz zbiornik na wierzchu.

Zdemontuj kranik, licznik, korek i oddaj zbiornik do lakiernika i wypij piwko, zasłużyłeś ;D .
Jak poradzić sobie ze zdjęciem szparunku, jeżeli istnieje :nie_wiem:

Wszystko jest bardzo proste do wykonania i nie wymaga specjalistycznych narzędzi, oraz specjalistycznej wiedzy. Wszystkie czynności wykonuje się intuicyjnie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2015-01-14, 17:36   

witek1965 napisał/a:
Jak poradzić sobie ze zdjęciem szparunku, jeżeli istnieje :nie_wiem:


Nijak Wiciu. Jak jest pod lakierem to nie ma co próbować - nie ściągniesz. Jak nalepka na lakierze,to ściągnąć można nawet w całości. Tylko pokaż mi asa,który to z powrotem przyklei. I równo.
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-01-14, 17:44   

HELLOWEEN, toz napisałem, że :nie_wiem:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2015-01-14, 18:21   

Ja olałem szparunek i teraz jest jeszcze ładniej (koszt szparunku - kosmos) ;D
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group