| 
		DS 125 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Robert  		  
		 
          
  
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 45  Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2 Skąd: Pisz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2008-09-22, 20:03   DS 125
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam wie ktoś gdzie są blokady w yamaha dragstar 125???? | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-02, 21:20, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kozak_Barabasz  		  
		 
          
  
  
                  Model: BĘDZIE 
                  Wiek: 35  Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2008-09-25, 17:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zapewne chodzi mu o blokady, który ograniczają moc (ogólne osiągi) motocykla.
 
W tej klasie motocykli jest dość duży kłopot ze ściągnięciem blokad roll
 
Zazwyczaj są na module, gaźnikach i wydechu ... | 
             
						
				_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Robert  		  
		 
          
  
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 45  Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2 Skąd: Pisz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2008-09-25, 21:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tak chodzi mi o blokady ktore ograniczaja moc motoru | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kozak_Barabasz  		  
		 
          
  
  
                  Model: BĘDZIE 
                  Wiek: 35  Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2008-09-25, 23:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tak jak pisałem powyżej zazwyczaj są 3 blokady.
 
 
1.Moduł- z tym jest najwięcej problemów, ponieważ o ile się nie mylę trzeba wgrać nowe sterowniki (zazwyczaj wymienia się na innym cały moduł). Odblokowuje końcowe obroty - silnik jest mocniejszy ale dostaje nieźle po dupie ...   
 
 
2.Gaźnik- zazwyczaj występują w nim zbyt małe dysze (rozwiercenie lub wymiana na większe)- polecam wymianę zamiast wiercenia   
 
 
3.Tłumik- nie zawsze występuje w nim blokada, jak już jest to polega na zwężce (rurce o małej średnicy), która utrudnia wydostawanie się spalin. Odblokowanie polega na wyciągnięciu jej. Znajduje się ona zazwyczaj na samym początku kolektora dolotowego.
 
 
W skrócie ...
 
Odblokowanie motocykli tego typu jest moim zdaniem nieopłacalne, wpływa negatywnie na trwałość całego osprzętu motocykla. Jak uda nam się już odblokować to moc jest znikoma (zamiast 100km/h może lecieć max 120km/h). Po tygodniu zacznie nam znów brakować mocy.
 
 
Najlepszym rozwiązaniem jest sprzedanie 125 i zakup 650 a najlepiej 1100. | 
             
						
				_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Janusz  		  
		 
          
  
                  Rocznik: 1999 
                  Wiek: 58  Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 24 Skąd: Solina 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pablo  		  
		 
          
  
  
                  Rocznik: 1998 
                  Wiek: 44  Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 41 Skąd: Strzelce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2009-02-19, 13:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               trzeba się jescze zastanowić nad tym, czy warto te blokady zdejmować. Moim zdaniem jeśli są one fabrycznie zainstalowane to ktoś obliczył ich techniczną strone i sprawność optymalną. Zdjęcie ich może spowodować znaczne zużycie paliwa i szybsze zużycie podzespołów silnika, a z drugiej strony przyniesie to pewnie zwiększenie predkosci max. - le czy nie zaprojektowana do takich osiągów rama to wytrzyma?     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bartek95  		  
		 
          
  
                  Model: BĘDZIE 
                  Wiek: 30  Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 12 Skąd: Wierzbie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2009-07-08, 22:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie dokońca tak jest, posłuże się pszykładem jawy mustang i rometa ogara 200, miał ten sam silnik co jawka, pewnie niektórzy jeszcze pamiętają, ale na temat: jawka miała ponad 3 km, a ogar z tym samym silnikiem 2km z czymś, zresztą jawki importowane na polski rynek też mialy taką niską moc. Dlaczego? Ponieważ nie spełniały norm prawnych dotyczących motoroweru. | 
             
						
				_________________ Szerokości... | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PIOTR  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2000 
                  Wiek: 57  Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 134 Skąd: POZNAŃ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-01-20, 20:44   DS 125
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               mam do Was prośbę i zarazem pytanko,za nie długi czas chce synowi kupić jego pierwszy moto no i padło na Drag Stara 125      ,a pytanko jest takie,czy ktoś z Was ma jakieś dane techniczne ( najbardziej zależy mi na jego szybkości V-max,bo jakoś w czarnych barwach    widzę jazdę z nim 80 km w trasie) a nigdzie nie mogę znaleźć    żadnych porządnych danych          | 
             
						
				_________________ www.piotrhein.pl
 
 
PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-02, 20:37, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 LARRY  		  
		 
          
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 134 Skąd: Września 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-01-20, 21:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | PIOTR, pisz PW do Dragini. Ona ma takowy sprzęcior i wszystko ci powie. 100 km/ leci swobodnie, bo widziałem ją jak cisnęła jeszcze bez prawka | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PIOTR  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2000 
                  Wiek: 57  Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 134 Skąd: POZNAŃ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-01-21, 17:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dragini wiem że latałaś  Gwiazdką 125 ,prosze powiedz mi co sądzisz o tym moto i ile to da rade śmigać     | 
             
						
				_________________ www.piotrhein.pl
 
 
PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-02, 20:38, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dragini  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2007 
                  Dołączyła: 18 Paź 2008 Posty: 853 Skąd: Legnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-01-22, 08:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Piotr moja maksymalna prędkość to około 100 km ala pamiętaj, że ja mam prawko dopiero od września i nie zdążyłam jeszcze naśmigać, a skoro umiejętności słabiutkie raczej nie przeginam. Nie miałam się też gdzie rozwinąć bo raczej tak wkoło komina. Jeśli będziesz w okolicy - zapraszam. 
 
 
[ Dodano: 2010-01-22, 08:27 ]
 
Wydaje mi sie, że dla początkujących motocyklistów jest w sam raz. Oczywiście konkretny facet może zaczynać od 650 ale ja wolę mieć maszynę którą utrzymam bez problemów i wyprowadzę z garażu manewrując między innymi maszynami i samochodami. Wtedy nie muszę prosić małża - bo czasem to ma humorek.... | 
             
						
				_________________ Nie ma jej ....., nie ma ........nie...... | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 1janbo  		  
		 
          
  
  
                  Model: XV 1700 Warrior 
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 3  Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4947 Skąd: Poznań, moje Miasto. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-01-22, 15:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Młody śmiga na 125, może się dołączy do dysputy...
 
 
Piotr - zaatakuj Młodego na PW | 
             
						
				_________________ 
 
 
 
 
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
 
 
___________________
 
WOLNOŚĆ!!!
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 shipp  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2005 
                  Wiek: 58  Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-01-23, 16:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | dragini napisał/a: | 	 		  | moja maksymalna prędkość to około 100 km | 	  
 
90-100, najprzyjemniesza prędkość na sprzęt poniżej lytra. Moim zdaniem nie masz czego się wstydzić     | 
             
						
				_________________ I tak zawsze... no zawsze... | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Zeo00  		  
		 
          
  
  
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 32  Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 12 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-03-10, 21:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja mam 125, tylko że ja mu powiększyłem kanały, zwiększyłem kompresję i przemagikowałem w gaźniku i filtrze pod troche wybebeszone wydechy i potrafi sie rozbujać do 120, a dźwięk jest w 100% zadawalający   
 
Jak chcesz coś więcej się dowiedzieć to pisz     | 
             
						
				_________________ Motocykl jest jak Media Markt - Nie dla idiotów!! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ravallo  		  
		 
          
  
  
                  Rocznik: 2003 
                  Wiek: 46  Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 822 Skąd: CK / UK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-03-11, 16:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jeśli moge cos powiedziec, to powiem ze ja kiedy dosiadałem 125kę (fabryczna bez jakich kolwiek zmian) to rozpedziłem sie do 115km/h (zabujstwo dla silnika:))
 
Trwało to wieki, ale dało się, jednak jak SHIPP słusznie zauwazył
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | 90-100, najprzyjemniesza prędkość na sprzęt poniżej lytra.  | 	  
 
 
wiec 80ka jest jak najbardziej osiagalna | 
             
						
				_________________ Viva LasVegas
 
Zawsze musi się coś dziać, żeby się coś działo
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 lesiatek  		  
		 
          
  
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 31  Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 3 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2011-07-21, 16:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam, jestem miesiecznym uzytkownikiem DS 125. Zainteresowaly mnie te blokady. Jestem zdecydowany na rozwiercenie dysz i wyjecie tej zwezki w wydechu. Nie ma jeszcze moze jakiejs blokady na kroćcu ssacym? Przesiadłem sie z DT 125 i tam trzeba bylo kruciec odblokowac. Pozdrawiam:) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 HELLOWEEN  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Wiek: 60  Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2011-07-21, 16:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wszystko to prawda,ale jeżeli sprzęt był zza granicy i zameldowany  na klasie A1 może mieć blokadę na module.Musisz najpierw w brief popatrzyć.Jeżeli znajdziesz notatkę 
 
"gedrosselt bis..."(piszę naturalnie o moto z niemiec)to na pewno jest zdławiony do prędkości podanej.Potem zostaje odcięty zapłon.Króćce ssące,wydechy i moduł.Trzy podstawowe miejsca blokad. | 
             
						
				_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
 
 
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
 
 
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 lesiatek  		  
		 
          
  
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 31  Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 3 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2011-07-21, 16:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Motorek jest z polskiego salonu. Stal 9 lat i mial przejechane 350 km. dwa tygodnie temu go dotarlem ale nie jedzie kompletnie. jedynie co moge z niego wydusic to 80 km/h. wszystko wskazuje na gaznik( czyszczenie i regulacja). stopien na cylindrach wynosi 12,5 i 12 na moje szczescie. kiedy sie pompuje manetka gazu moto jakby lepiej szlo ale to nadgarstek moze wysiasc.:) zdecydowalem sie na zdjecie tych blokad bo i tak caly gaznik musze rozlozyc a z wydechem nie powinno byc problemow. pozdr:) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PIOTR  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Rocznik: 2000 
                  Wiek: 57  Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 134 Skąd: POZNAŃ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2011-07-21, 17:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Lesiatek to motorek mojego syna ten z tyłu pierwszy to moja GWIAZDA
 
fakt jego 125 też jechała w PORYWACH 90 km ale po małych zmianach leci 110 km
 
trzeba wypróżnić wydechy,zmienić cały napęd  ( tylna zębatka zmienić z 60 ma 47 zębów )
 
czyli zmiana całego napędu,no i co dziwne dla niewtajemniczonych regulator napięcia przenosisz tam gdzie mają 650 i 1100 bo w 125 znajduje się za akumulatorem pod siedzeniem i się przegrzewa co powoduje że spada napięcie na aku i na świecach i spada moc a w skrajnych przypadkach spali się
 
Tak się stało jak z synem pojechaliśmy do czech i padł
 
no i w gaźniku trzeba podłubać i wyregulować
 
robota na cały dzień ale efekt jest no i rasowy gang
 
My to zrobiliśmy i naroście jeździ jak powinien a i przy 100 km może wyprzedzać  
 
 
W razie pytań dzwoń lub pisz,
 
 
 
Mo i zapomniałem-wywal oryginalny filtr powietrza jest do niczego bardzo dławi my zastosowaliśmy filtr węglowy i poprawiliśmy dolot powietrza
 
Pamiętaj że czym chłodniejsze powietrze tym lepiej bo więcej tlenu a tlen potrzebny do spalania
 
Inaczej mówiąc nie da się pierdzieć jak z armaty oddychając przez słomke	 
	 
	
	
	
	
		
	
		SDC12279.JPG
  | 
	 
	
		  | 
	 
	
		| Plik ściągnięto 591 raz(y) 259.74 KB | 
	 
	 
	 
	
		
 | 
             
						
				_________________ www.piotrhein.pl
 
 
PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |