YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
DS 125
Autor Wiadomość
Robert 


Rocznik: 2002
Wiek: 43
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2
Skąd: Pisz
Wysłany: 2008-09-22, 21:03   DS 125

Witam wie ktoś gdzie są blokady w yamaha dragstar 125????
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-02, 21:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2008-09-25, 18:43   

Zapewne chodzi mu o blokady, który ograniczają moc (ogólne osiągi) motocykla.
W tej klasie motocykli jest dość duży kłopot ze ściągnięciem blokad roll
Zazwyczaj są na module, gaźnikach i wydechu ...
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
Robert 


Rocznik: 2002
Wiek: 43
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2
Skąd: Pisz
Wysłany: 2008-09-25, 22:45   

tak chodzi mi o blokady ktore ograniczaja moc motoru
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2008-09-26, 00:26   

Tak jak pisałem powyżej zazwyczaj są 3 blokady.

1.Moduł- z tym jest najwięcej problemów, ponieważ o ile się nie mylę trzeba wgrać nowe sterowniki (zazwyczaj wymienia się na innym cały moduł). Odblokowuje końcowe obroty - silnik jest mocniejszy ale dostaje nieźle po dupie ... :(

2.Gaźnik- zazwyczaj występują w nim zbyt małe dysze (rozwiercenie lub wymiana na większe)- polecam wymianę zamiast wiercenia ;)

3.Tłumik- nie zawsze występuje w nim blokada, jak już jest to polega na zwężce (rurce o małej średnicy), która utrudnia wydostawanie się spalin. Odblokowanie polega na wyciągnięciu jej. Znajduje się ona zazwyczaj na samym początku kolektora dolotowego.

W skrócie ...
Odblokowanie motocykli tego typu jest moim zdaniem nieopłacalne, wpływa negatywnie na trwałość całego osprzętu motocykla. Jak uda nam się już odblokować to moc jest znikoma (zamiast 100km/h może lecieć max 120km/h). Po tygodniu zacznie nam znów brakować mocy.

Najlepszym rozwiązaniem jest sprzedanie 125 i zakup 650 a najlepiej 1100.
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
Janusz 


Rocznik: 1999
Wiek: 56
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 24
Skąd: Solina
Wysłany: 2008-09-27, 15:13   

tutaj masz link do tuningowego modułu do 650, ale też takie są do innych modeli
http://www.cruisercustomi...tar_650_Classic
_________________
Janusz
 
 
Pablo 



Rocznik: 1998
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 41
Skąd: Strzelce
Wysłany: 2009-02-19, 13:02   

trzeba się jescze zastanowić nad tym, czy warto te blokady zdejmować. Moim zdaniem jeśli są one fabrycznie zainstalowane to ktoś obliczył ich techniczną strone i sprawność optymalną. Zdjęcie ich może spowodować znaczne zużycie paliwa i szybsze zużycie podzespołów silnika, a z drugiej strony przyniesie to pewnie zwiększenie predkosci max. - le czy nie zaprojektowana do takich osiągów rama to wytrzyma? ;)
 
 
Bartek95 


Model: BĘDZIE
Wiek: 29
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 12
Skąd: Wierzbie
Wysłany: 2009-07-08, 23:56   

Nie dokońca tak jest, posłuże się pszykładem jawy mustang i rometa ogara 200, miał ten sam silnik co jawka, pewnie niektórzy jeszcze pamiętają, ale na temat: jawka miała ponad 3 km, a ogar z tym samym silnikiem 2km z czymś, zresztą jawki importowane na polski rynek też mialy taką niską moc. Dlaczego? Ponieważ nie spełniały norm prawnych dotyczących motoroweru.
_________________
Szerokości...
 
 
PIOTR 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 56
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 133
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-01-20, 20:44   DS 125

mam do Was prośbę i zarazem pytanko,za nie długi czas chce synowi kupić jego pierwszy moto no i padło na Drag Stara 125 :czoper: ,a pytanko jest takie,czy ktoś z Was ma jakieś dane techniczne ( najbardziej zależy mi na jego szybkości V-max,bo jakoś w czarnych barwach :ryczy: widzę jazdę z nim 80 km w trasie) a nigdzie nie mogę znaleźć :lamer: żadnych porządnych danych :wiewior:
_________________
www.piotrhein.pl

PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-02, 20:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
LARRY 


Model: SYMPATYK
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Września
Wysłany: 2010-01-20, 21:04   

Znalazłem tylko takie dane http://www.scigacz.pl/Yam...e,13752,im.html
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-01-20, 21:06   

PIOTR, pisz PW do Dragini. Ona ma takowy sprzęcior i wszystko ci powie. 100 km/ leci swobodnie, bo widziałem ją jak cisnęła jeszcze bez prawka
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
PIOTR 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 56
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 133
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-01-21, 17:34   

Dragini wiem że latałaś Gwiazdką 125 ,prosze powiedz mi co sądzisz o tym moto i ile to da rade śmigać :czoper:
_________________
www.piotrhein.pl

PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-02, 20:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dragini 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączyła: 18 Paź 2008
Posty: 853
Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-01-22, 08:20   

Piotr moja maksymalna prędkość to około 100 km ala pamiętaj, że ja mam prawko dopiero od września i nie zdążyłam jeszcze naśmigać, a skoro umiejętności słabiutkie raczej nie przeginam. Nie miałam się też gdzie rozwinąć bo raczej tak wkoło komina. Jeśli będziesz w okolicy - zapraszam.

[ Dodano: 2010-01-22, 08:27 ]
Wydaje mi sie, że dla początkujących motocyklistów jest w sam raz. Oczywiście konkretny facet może zaczynać od 650 ale ja wolę mieć maszynę którą utrzymam bez problemów i wyprowadzę z garażu manewrując między innymi maszynami i samochodami. Wtedy nie muszę prosić małża - bo czasem to ma humorek....
_________________
Nie ma jej ....., nie ma ........nie......
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4809
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2010-01-22, 15:13   

Młody śmiga na 125, może się dołączy do dysputy...

Piotr - zaatakuj Młodego na PW
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2010-01-23, 16:51   

dragini napisał/a:
moja maksymalna prędkość to około 100 km

90-100, najprzyjemniesza prędkość na sprzęt poniżej lytra. Moim zdaniem nie masz czego się wstydzić :okok:
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
Zeo00 



Rocznik: 2002
Wiek: 30
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-10, 21:34   

Ja mam 125, tylko że ja mu powiększyłem kanały, zwiększyłem kompresję i przemagikowałem w gaźniku i filtrze pod troche wybebeszone wydechy i potrafi sie rozbujać do 120, a dźwięk jest w 100% zadawalający ;D
Jak chcesz coś więcej się dowiedzieć to pisz ;d
_________________
Motocykl jest jak Media Markt - Nie dla idiotów!!
 
 
Ravallo 



Rocznik: 2003
Wiek: 44
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 822
Skąd: CK / UK
Wysłany: 2010-03-11, 16:42   

Jeśli moge cos powiedziec, to powiem ze ja kiedy dosiadałem 125kę (fabryczna bez jakich kolwiek zmian) to rozpedziłem sie do 115km/h (zabujstwo dla silnika:))
Trwało to wieki, ale dało się, jednak jak SHIPP słusznie zauwazył

Cytat:
90-100, najprzyjemniesza prędkość na sprzęt poniżej lytra.


wiec 80ka jest jak najbardziej osiagalna
_________________
Viva LasVegas
Zawsze musi się coś dziać, żeby się coś działo
 
 
lesiatek 


Rocznik: 2002
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-21, 17:00   

Witam, jestem miesiecznym uzytkownikiem DS 125. Zainteresowaly mnie te blokady. Jestem zdecydowany na rozwiercenie dysz i wyjecie tej zwezki w wydechu. Nie ma jeszcze moze jakiejs blokady na kroćcu ssacym? Przesiadłem sie z DT 125 i tam trzeba bylo kruciec odblokowac. Pozdrawiam:)
 
 
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2011-07-21, 17:17   

Wszystko to prawda,ale jeżeli sprzęt był zza granicy i zameldowany na klasie A1 może mieć blokadę na module.Musisz najpierw w brief popatrzyć.Jeżeli znajdziesz notatkę
"gedrosselt bis..."(piszę naturalnie o moto z niemiec)to na pewno jest zdławiony do prędkości podanej.Potem zostaje odcięty zapłon.Króćce ssące,wydechy i moduł.Trzy podstawowe miejsca blokad.
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
lesiatek 


Rocznik: 2002
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-21, 17:24   

Motorek jest z polskiego salonu. Stal 9 lat i mial przejechane 350 km. dwa tygodnie temu go dotarlem ale nie jedzie kompletnie. jedynie co moge z niego wydusic to 80 km/h. wszystko wskazuje na gaznik( czyszczenie i regulacja). stopien na cylindrach wynosi 12,5 i 12 na moje szczescie. kiedy sie pompuje manetka gazu moto jakby lepiej szlo ale to nadgarstek moze wysiasc.:) zdecydowalem sie na zdjecie tych blokad bo i tak caly gaznik musze rozlozyc a z wydechem nie powinno byc problemow. pozdr:)
 
 
PIOTR 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 56
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 133
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2011-07-21, 18:39   

Lesiatek to motorek mojego syna ten z tyłu pierwszy to moja GWIAZDA
fakt jego 125 też jechała w PORYWACH 90 km ale po małych zmianach leci 110 km
trzeba wypróżnić wydechy,zmienić cały napęd ( tylna zębatka zmienić z 60 ma 47 zębów )
czyli zmiana całego napędu,no i co dziwne dla niewtajemniczonych regulator napięcia przenosisz tam gdzie mają 650 i 1100 bo w 125 znajduje się za akumulatorem pod siedzeniem i się przegrzewa co powoduje że spada napięcie na aku i na świecach i spada moc a w skrajnych przypadkach spali się
Tak się stało jak z synem pojechaliśmy do czech i padł
no i w gaźniku trzeba podłubać i wyregulować
robota na cały dzień ale efekt jest no i rasowy gang
My to zrobiliśmy i naroście jeździ jak powinien a i przy 100 km może wyprzedzać

W razie pytań dzwoń lub pisz,


Mo i zapomniałem-wywal oryginalny filtr powietrza jest do niczego bardzo dławi my zastosowaliśmy filtr węglowy i poprawiliśmy dolot powietrza
Pamiętaj że czym chłodniejsze powietrze tym lepiej bo więcej tlenu a tlen potrzebny do spalania
Inaczej mówiąc nie da się pierdzieć jak z armaty oddychając przez słomke

SDC12279.JPG
Plik ściągnięto 572 raz(y) 259.74 KB

_________________
www.piotrhein.pl

PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group