yamaha stratoliner |
Autor |
Wiadomość |
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2014-12-22, 23:13
|
|
|
Soft ale co maja napisac Ci u ktorych to nie wystapilo? Ja sie z tym nie spotkalem i mam nadzieje ze nie spotkam. Moze to jest jak z wiekszoscia : jak uzywasz tak masz? Dla przykladu : moja zona posiada Skode Fabie 1,2 tsi i jak poczytasz na forach to nikt nie poleca bo nie mozna zagazowac bo sie nie oplaca, rozrzad itp a u niej nic. Kupilbym taki sam silnik tylko 105 KM bo pewnie lepszy fun z jazdy niz z tych KM ktore sa teraz pod maska. Ja znow mialem swego czasu nowa Toyote Avensis i w zyciu jej nie polece pomimo tego ze internet ja poleca bo niezawodna itp. Mi sie psula i tyle. Stary model byl ok ale mi go ukradli , wiec chyba tez do bani
W przypdku XV 1900 z 2006 r nie mam nic z uwag! Ani nakretka ani skrzynia. Daj Boże bym nie musial odwolywac tych slow ale jesli tak sie stanie napewno napisze. i bron Boze nie mam nic, ze piszesz o tych defektach
Jacek dzieki ale mojego nikt nie kupi bo za drogi a wiesz jak jest. Ogloszenie wisi do poczatku sezonu a potem dalej bede jezdzil... |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2014-12-23, 01:12
|
|
|
winiar, ja myślę że w większości może być ok i Ci ludzie właśnie nie piszą bo i po co. U tych co wystąpiły defekty to zapewne jest splot specyficznego użytkowania, może klimatu, materiałów eksploatacyjnych (oleje) i szczęścia. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
Jacek79
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 14 Wrz 2014 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-23, 08:24
|
|
|
RTP napisał/a: | Dzięki koledzy Soft i Jacek79
Jacek79, czekam na wiadomość na PW - z góry dzięki ;-) |
RTP, z tego co widzę to masz już motocykl więc być może już jakieś doświadczenie w kupowaniu masz. Jeśli już coś oglądasz i jest to w atrakcyjnej cenie to w miarę możliwości sprawdź motocykl, bo kupijąc dwa kółka musisz maksymalnie zadbać o bezpieczeństwo a kupując coś tanio nie zawsze znaczy dobrze. Bezpieczeństwo przedewszystkim i warto za nie dopłacić, dlatego zacznij szukanie na forum bo tu nikt Ci kitu mie wciśnie. |
|
|
|
|
RTP
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 323 Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 2014-12-23, 12:49
|
|
|
Jacek79, zgadza się. Mam już ponad 4 lata DS650C i kupiłem ją od kolegi z forum ... za dużo nie szukałem w tamtym czasie bo egzemplarz godny był kupna .
Za wszelką pomoc dziękuję. |
|
|
|
|
andrzejnow666
Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51 Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 788 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2015-03-19, 10:20
|
|
|
ile Wam spalają Wasze Midnight Stary 1900. Ja jestem po pierwszym tankowaniu po zakupie i lekko się zdziwiłem bo mi wyszło 9,7 l. Oczywiście, jak to na początku by się nacieszyć nowym nabytkiem, było cały czas odkręcanie na maksa, hamowanie i znowu odkręcanie, ale i tak wydaje mi się to trochę dużo. Nie jechałem też nim dalej niż 70 km na raz. Mam w swoim power commandera i wydechy hard crome i na tą chwilę nie wiem czy ktoś wgrywał jakieś mapy tam. Czy to moze mieć aż taki duży wpływ na spalanie ?. Jak szukałem w sieci to podają od 6 do 8,5 l./ 100 km.
Jeżeli trzeba to proszę admina o założenie tematu np. Spalanie Midnight Star 1900, ale chyba na razie nie ma takiej potrzeby |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5367 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2015-03-19, 19:44
|
|
|
andrzejnow666 napisał/a: | Jeżeli trzeba to proszę admina o założenie tematu | sam, też możesz to zrobić |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
andrzejnow666
Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51 Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 788 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2015-03-19, 19:54
|
|
|
pyra napisał/a: | sam, też możesz to zrobić |
wiem ale na razie jest tak mało postów w dziale Stratoliner 1900, że póki co ja nie widzę takiej potrzeby ale jeśli jest taka wola moda to nie ma problemu będzie założony i będzie przejrzyściej |
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2015-03-19, 20:37
|
|
|
andrzejnow666, nie wiem jak jest z PC ale FI200 można samemu regulowac i przez to zmniejszać ilośc spalanego paliwa ale tez regulować tym samym przyśpieszanie . Jeśli chodzi o spalanie to jest to w okolicach 6-6,3 ale potrafił i spalić 7. W górach przy wolnej jeździe wychodziło mi około 5,5 l. |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
Żółw
Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 4528 Skąd: W-wa Bemowo
|
Wysłany: 2015-03-19, 21:42
|
|
|
winiar, z FI2000 wg mnie jest spory problem z ustawieniem optymalnego spalania (problem znam z autopsji). Czynność ustawienia FI2000 jest banalna ale dopasowanie go do parametrów motocykla i stylu jazdy może nastręczać już pewnych problemów (wynikających z doświadczenia użytkowania). W to wchodzą również zainstalowane akcesoria, masa kierowcy, prędkość w poszczególnych fazach jazdy itd itd. - wg mnie powinno się to zrobić na hamowni ale koszty przy każdym ustawieniu będą dość znaczne. U mnie spalanie zmienia się (oczywiście zależnie od ustawienia) od 5,9 do 9,5 więc jest to dość znacząca różnica sięgająca ponad 60% wartości spalania (nie licząc kosztów ). |
_________________ The man makes the patch, the patch don't make the man!!! |
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2015-03-19, 21:53
|
|
|
Żółw, masz 100% racji. Próbowałem różnych kombinacji i stąd tez pisze o mocy i spalaniu. Na długich trasach pomiędzy tankowaniami skok o jeden czasem powodował różnice w spalaniu o 0,5 l. Dawał tez odczuwalną zmianę mocy. Nie wiem gdzie masz zamontowany ale ja mam pod siodłem, więc bardzo łatwy dostęp i tankując można się bawić. |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
Żółw
Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 4528 Skąd: W-wa Bemowo
|
Wysłany: 2015-03-19, 22:12
|
|
|
Również mam pod siodłem ale taka zabawa (z niewiadomym) mnie osobiście irytuje. Przy zmianie ustawień o 1 wyszło mi kiedyś 2l/100km - fakt testowałem przyspieszenie 0-100 ale 2l. Zasięgnąłem info za wielką wodą na forum ale tam są podobne opinie. Nie wiem jak Tobie ale mnie nie bardzo się widzi zmiana ustwień co tankowanie poprzez zdejmowanie siedzenia i grzebanie kluczykiem lub śrubokręcikiem z Victorinoxa... Mało praktyczne rozwiązanie bez hamowni ... Cobra dała dupy pełną ... dupą |
_________________ The man makes the patch, the patch don't make the man!!! |
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2015-03-19, 22:14
|
|
|
Żółw, ja to robiłem jak zakupiłem moto bo strasznie mnie interesowało jak to wpływa na moc i przede wszytstkim na spalanie ale już tego też nie tykam |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
Żółw
Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 4528 Skąd: W-wa Bemowo
|
Wysłany: 2015-03-19, 22:16
|
|
|
A ja kupiłem w listopadzie i jeszcze nie mogę dojśc do ładu i składu - i na hamowni się skończy pewnie Co raz to inne spalanie... |
_________________ The man makes the patch, the patch don't make the man!!! |
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2015-03-19, 22:17
|
|
|
znajdziesz to najbardziej optymalne metodą prób i błędów. |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
Żółw
Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 4528 Skąd: W-wa Bemowo
|
Wysłany: 2015-03-19, 22:21
|
|
|
winiar napisał/a: | znajdziesz to najbardziej optymalne metodą prób i błędów. |
Wiem bo do tego się niestety przygotowałem ale to mnie właśnie przeraża w FI2000 |
_________________ The man makes the patch, the patch don't make the man!!! |
|
|
|
|
andrzejnow666
Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51 Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 788 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2015-03-20, 10:12
|
|
|
gdzieś doczytałem, że PC można regulować przez podłączenie do kompa przez port usb, co jeżeli jest prawdą to moim skromnym zdaniem jest gorsze niż kręcenie śrubokrętem w FI2000. Więc chyba puki nie zacznę jeździć częściej i dalej to będę to obserwował biernie. Pewnie gdy ten poziom spalania się utrzyma to bez hamowni się nie obędzie
Najgorsze jest to, że nie wiem czy chociaż coś zyskuję spalając tyle paliwa. Przesiadłem się z DS 1100 i jak dla mnie ta MOOOOOC to ogień. Musiałbym dać się komuś przejechać co lata na wszystkim seryjnym, a ja poleciałbym na jego sprzęcie wtedy byłoby już jakieś porównanie.
Teraz już zapytam tak na przyszłość orientuję się ktoś gdzie w promieniu do 200 km. od Bydgoszczy jest jakaś hamownia z załogą, która jest obeznana w urządzeniach typu PC i potrafiąca "pisać " mapy. Jakbym musiał się tam jednak wybrać to w PC mam 3 przyciski do zaprogramowania. Można by ustawić np. tryb sport, normalny i deszcz. No i ciekawe ile to kosztuje, bo pewnie się okaże, że może taniej będzie wrócić do oryginału ( a jego dźwięk jakoś do mnie nie przemawia ) wliczając w to nawet jego zakup. |
|
|
|
|
MARSINUS
Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 2023 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 1363 Skąd: Rob
|
Wysłany: 2015-03-20, 10:22
|
|
|
andrzejnow666 Wszystko jest w internecie, nic tylko korzystać Ustawienia można zmieniać guzikami, a mapy modyfikować przez kompa.
https://www.youtube.com/watch?v=xf9FOeefo2M
[ Dodano: 2015-03-20, 10:26 ]
Ponadto przejedź się "normalnie" i wtedy sprawdź ile Ci pali.
Masz silnik 1,9 i sprawdzasz jego możliwości więc się nie dziw, że żłopie.
Może poprzedni właściciel miał ustawione parametry "na bogato"
[ Dodano: 2015-03-20, 10:29 ]
O i jeszcze jeden
https://www.youtube.com/watch?v=oVDZaAZ5Yo8
[ Dodano: 2015-03-20, 10:30 ]
I następny
https://www.youtube.com/watch?v=0cf3UH0i2Gg |
_________________ "Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ |
|
|
|
|
andrzejnow666
Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51 Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 788 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2015-03-20, 12:01
|
|
|
MARSINUS napisał/a: | Ponadto przejedź się "normalnie" i wtedy sprawdź ile Ci pali.
|
i pewnie przejadę się do Ciebie, bo ja te lub podobne filmiki widziałem, ale nie za bardzo wiem o co tam biega |
|
|
|
|
MARSINUS
Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 2023 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 1363 Skąd: Rob
|
Wysłany: 2015-03-20, 12:21
|
|
|
Hehe to za dużo nie spalisz |
_________________ "Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ |
|
|
|
|
andrzejnow666
Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51 Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 788 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2015-03-20, 14:04
|
|
|
MARSINUS napisał/a: | Hehe to za dużo nie spalisz |
ale przynajmniej oświecisz mnie i przełożysz mi na polski co i jak stary "wyspiarzu" |
|
|
|
|
|