Dźwignia zmiany biegów |
Autor |
Wiadomość |
duoma


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2014-06-29, 19:48 Dźwignia zmiany biegów
|
|
|
Może ktoś z Was walczył z tematem luźnej dźwigni zmiany biegów. Wczoraj wracałem z Kielc i pod koniec jazdy "coś" wpadało w dziwny rezonans, dziś stwierdziłem że to dźwignia zmiany biegów - ma jakiś dziwnie duży luz na sworzniu. Ktoś może to naprawiał? Może ktoś ma rysunek złożeniowy tego elementu? |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-06-29, 19:53
|
|
|
duoma napisał/a: | Może ktoś ma rysunek złożeniowy tego elementu? | na pewno ma go projektant i wykonawca. Nie sądzę, żeby były dostępne w sieci, czy w ASO. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
duoma


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2014-06-30, 12:57
|
|
|
rysunki już znalazłem - zacznę niebawem rozbierać - zobaczymy jak to da się naprawić. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-06-30, 14:05
|
|
|
duoma,
Chętnie pomogę |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
duoma


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2014-06-30, 14:23
|
|
|
a to dam Ci znać - może w środę po pracy zacznę. |
|
|
|
 |
pawel1236


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 34 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 63 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 2014-06-30, 19:05
|
|
|
Ja do DS 650 założyłem dodatkowa podkładką na sworzeń dźwigienki, bo oryginalnie lata na boki jak chce, luz oczywiście być musi, ale nie taki, teraz jest zdecydowanie bardziej "precyzyjna" |
_________________ Drag Star 650 Classic
XJ 600 Diversion |
|
|
|
 |
duoma


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2014-06-30, 19:09
|
|
|
właśnie to planuję zrobić bo nie dość że luźne to jeszcze rezonuje i wku....a |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-06-30, 21:56
|
|
|
duoma,
No to dzwoń, to przyjadę |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
duoma


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2014-06-30, 22:27
|
|
|
remol71 - czwartek 18.30 u mnie, jak coś chcesz w swoim robić to nie ma problemu |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-07-01, 09:12
|
|
|
duoma,
Podjadę oczywiście, ale jeszcze nie wiem którym pojazdem. W motocyklu mam do wymiany linkę prędkościomierza, która idzie pocztą Może przy okazji wymienię. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
pawel1236


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 34 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 63 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 2014-07-01, 12:27
|
|
|
Tyko marzyć o takich akcjach serwisowych w Bieszczadach zdążyłem kupić linkę w sklepie przy drodze, wymienić, i dogonić ekipę, dwie minuty roboty.
Ale rozumiem, pretekst musi jakiś być, "naprawiam motocykl kochanie" |
_________________ Drag Star 650 Classic
XJ 600 Diversion |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-07-01, 22:20
|
|
|
Mam już linkę |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
duoma


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2014-07-01, 22:44
|
|
|
to zapraszam w czwartek po 18 - jutro akcja trucia komarów |
|
|
|
 |
Marecki75


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 236 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2014-09-12, 18:14
|
|
|
Witam, odświeżę nieco temat dotyczący dźwigni zmiany biegów. Ja mam kołyskę i zauważyłem dziś, że dźwignia porusza sie zbyt mocno na boki, na trzpieniu na którym jest zamocowana. Okazało sie, ze spadł pierścień zabezpieczający przed zbytnim przesuwaniem sie kołyski. Wyglada to tak : Zdjęcia
Koledzy, możecie mi przypomnieć czy ten pierścień zabezpieczający to pierścień Segera, ten z dwoma oczkami na końcu? Nie pamiętam. |
_________________ Drag Star w serduchu ...
Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)
Motocyklowa Grupa z Konina
 |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
|
|
|
 |
Marecki75


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 236 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2014-09-25, 14:12
|
|
|
Założyłem pierscień. Przy okazji, na sztuki raczej tego nie kupicie w marketach. Chyba, że całe zestawy. Ja kupiłem to w sklepie dedykowanym, gdzie sprzedają łożyska. Sprzedawca stwierdził, że w takich sklepach standardowy asortyment, oprócz łozysk to własnie różne rodzaje pierścieni Segera. Przy okazji nabyłem też takie specjalne "kombinerki" ;-) czyli narzędzie do zakładania w/w pierścieni. Dzięki nim zakłada sie taki sprężynujący pierscień bardzo wygodnie. Może się kiedyś przyda - koszt narzędzia 12 zł ( piescieni wziałem kilkanascie sztuk 2,30 zł )
Pierwotnie był rozmiar 12mm, ale założyłem ciut ciaśniejszy 11 mm i gra..
Pozdrawiam. |
_________________ Drag Star w serduchu ...
Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)
Motocyklowa Grupa z Konina
 |
|
|
|
 |
|