Rezerwa - przełączam a silnik gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
Kojak


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 155 Skąd: GŁ Kanzas City
|
Wysłany: 2014-05-31, 00:26 Rezerwa - przełączam a silnik gaśnie
|
|
|
Już dwa razy pod rząd miałem taką sytuację:
jadę do momentu załączenia się rezerwy ( dziś 167 mil ) i przy pierwszej oznace braku mocy przełączam kranik na rezerwę i po kilku sekundach silnik traci całkiem moc więc wciskam sprzęgło i zatrzymuje moto na poboczu.Następnie kręcę rozrusznikiem i po chwili silnik odpala na rezerwie.
Do tej pory przy pierwszych oznakach potrzeby przełączenia na rezerwę mogłem jeszcze jakiś odcinek drogi jechać ale nie miałem pełnej mocy i silnik wyraźnie dawał znaki żebym przełączył kranik na rezerwę.Po przełączeni i podaniu paliwa przez pompę silnik odzyskiwał pełną moc i bez żadnego problemu jechałem dalej
A teraz po pierwszym spadku mocy i błyskawicznym przełączeniu kranika silnik traci moc i po chwili gaśnie.
Mieliście taką sytuację u siebie? |
_________________ .
"Jenny" V-Star 1100 Silverado 2008r
.
 |
|
|
|
 |
kapat


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 796 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2014-05-31, 11:22
|
|
|
a może krótsza rurka rezerwy w baku jest zasyfiona? |
_________________ To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym. |
|
|
|
 |
Kojak


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 155 Skąd: GŁ Kanzas City
|
Wysłany: 2014-05-31, 23:43
|
|
|
Tak sobie myślę że gdyby rurka rezerwy była zasyfiona to by cały czas był problemy z podawaniem paliwa prze rurkę rezerwy.A ja mam tylko problem w momencie przełączania na rezerwę. |
_________________ .
"Jenny" V-Star 1100 Silverado 2008r
.
 |
|
|
|
 |
Pawlo


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 108 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 401 Skąd: Józefów k.Otwocka
|
Wysłany: 2014-05-31, 23:54
|
|
|
Wykonaj zabieg przełączania na rezerwę w czasie jazdy . Wymusisz w ten sposób powtórne napełnienie paliwem gaźników bez zatrzymywania motocykla
|
|
|
|
 |
Bemol


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 59 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6536 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2014-05-31, 23:56
|
|
|
Dokładnie tak jak pisze Pawlo. |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 |
|
|
|
 |
Kojak


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 155 Skąd: GŁ Kanzas City
|
Wysłany: 2014-06-01, 00:33
|
|
|
Marcin,dla mnie to też nie jest jakiś poważny problem.
Ale chciałbym żeby wszystko działało na 110% oraz chciałbym się jak najwięcej dowiedzieć o moim moto
Pawlo jak ostatnio miałem pierwsze objawy rezerwy natychmiast podczas jazdy przełączałem kranik a mimo to silnik gasł.Zdarzyło mi się to podczas dwóch ostatnich załączeń rezerwy.
Podczas normalnej jazdy jak dziś przełączałem kilka razy kranik z "ON" na rezerwę to silnik pracował równo i stabilnie.
Tak więc zakładam że ten problem jest tylko w momencie gdy silnik daje pierwsze objawy braku paliwa.
Dzięki za wszystkie pomysły i podpowiedzi,w końcu się z tym uporamy |
_________________ .
"Jenny" V-Star 1100 Silverado 2008r
.
 |
|
|
|
 |
Pawlo


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 108 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 401 Skąd: Józefów k.Otwocka
|
Wysłany: 2014-06-01, 23:00
|
|
|
Sprawdziłbym stan filtra paliwa, być może jest już zamulony |
|
|
|
 |
|