YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Demontaż przedniego błotnika 1100 classic
Autor Wiadomość
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2013-12-09, 20:02   Demontaż przedniego błotnika 1100 classic

Jak w temacie. Wyczytałem, że trzeba zdjąć koło :? Czy to nieuniknione, może ktoś robił to bez odpinania przedniego koła. Wiąże się to z podniesieniem motocykla, a szczerze mówiąc na razie nie mam jak :nie_wiem:
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-12-09, 20:17   

jak się mocno postarasz to odkręcisz i nawet zdejmiesz, tylko ryzyko porysowania spore, a i dostęp do śrub ograniczony mocno, ale da się, coby nie.
Polecałbym jednak podnieść motocykl, choćby "żabą" i podeprzeć, czymkolwiek, nawet na przysłowiowych cegłach.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2013-12-09, 20:37   

Dzięki, mam zamiar, bo właśnie znalazłem dwie kobyłki z lidl'a na tył pod ramę, a na przód coś sklepię. Postaram się jednak zdemontować go bez ściągania koła i bak również muszę zawieźć do blacharza, więc jutro do roboty :paker2:
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-12-09, 22:04   

mike79, wystarczy tylko pod przód
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2013-12-10, 22:18   

Właśnie wróciłem z garażu. Bak poszedł łatwo, paliwko spuściłem jest ok, ale błotnik wygrał, śróby zapieczone, bez zdjęcia koła nie da rady:beczy: trudno damy rade bez malowania. Wiem że wystarczy podnieść sam przód, mam podnośnik samochodowy i ledwo wchodzi pod moto, nie moge nic podłożyć pod przód aby go dźwignąć bo chciałem na dwie małe kobyłki go podnieść ale to min 10cm, może podsuniecie jakiegos pomysła, bo ja nie jestem doświadczony i narazie nic do głowy mi nie przychodzi :oops:
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-12-10, 22:22   

mike79 napisał/a:
i ledwo wchodzi pod moto, nie moge nic podłożyć
najedź na deskę kołem. Podnośnik wejdzie i wszystko pójdzie jak z płatka. To są śruby na klucz 12 mm. Porządny klucz nasadowy i pójdą.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2013-12-10, 22:39   

no tak lol wtedy deska na podnośnik i do góry, koło precz i błotnik będzie nasz, bo faktycznie dostep do śrób ciężki, a czy montaz koła po wszystkim sprowadza się do przykręcenia go na miejsce czy trzeba kontrolować odległości od lag?
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-12-11, 17:17   

sprowadza sie do przykręcenia na miejsce. Dokładnie tak samo jak zostało zdemontowane
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2013-12-11, 22:44   

No i udało się. :brawo: Dzieki witek za pomysły, zrobiłem troszkę inaczej: postawiłem na kosę, pod prawą stronę podpórki, moto na prawą podnośnikiem i pod lewa również podpórki, przód uniosłem tym sposobem do góry i z małymi oporami zdjąłem koło i błotnik. Bak już wyklepany, odebrałem i teraz razem z błotnikiem pójdzie do lakiernika.
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group