 |
Demontaż przedniego błotnika 1100 classic |
Autor |
Wiadomość |
mike79


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2013-12-09, 20:02 Demontaż przedniego błotnika 1100 classic
|
|
|
Jak w temacie. Wyczytałem, że trzeba zdjąć koło Czy to nieuniknione, może ktoś robił to bez odpinania przedniego koła. Wiąże się to z podniesieniem motocykla, a szczerze mówiąc na razie nie mam jak |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-12-09, 20:17
|
|
|
jak się mocno postarasz to odkręcisz i nawet zdejmiesz, tylko ryzyko porysowania spore, a i dostęp do śrub ograniczony mocno, ale da się, coby nie.
Polecałbym jednak podnieść motocykl, choćby "żabą" i podeprzeć, czymkolwiek, nawet na przysłowiowych cegłach. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
mike79


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2013-12-09, 20:37
|
|
|
Dzięki, mam zamiar, bo właśnie znalazłem dwie kobyłki z lidl'a na tył pod ramę, a na przód coś sklepię. Postaram się jednak zdemontować go bez ściągania koła i bak również muszę zawieźć do blacharza, więc jutro do roboty |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-12-09, 22:04
|
|
|
mike79, wystarczy tylko pod przód |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
mike79


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2013-12-10, 22:18
|
|
|
Właśnie wróciłem z garażu. Bak poszedł łatwo, paliwko spuściłem jest ok, ale błotnik wygrał, śróby zapieczone, bez zdjęcia koła nie da rady:beczy: trudno damy rade bez malowania. Wiem że wystarczy podnieść sam przód, mam podnośnik samochodowy i ledwo wchodzi pod moto, nie moge nic podłożyć pod przód aby go dźwignąć bo chciałem na dwie małe kobyłki go podnieść ale to min 10cm, może podsuniecie jakiegos pomysła, bo ja nie jestem doświadczony i narazie nic do głowy mi nie przychodzi |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-12-10, 22:22
|
|
|
mike79 napisał/a: | i ledwo wchodzi pod moto, nie moge nic podłożyć | najedź na deskę kołem. Podnośnik wejdzie i wszystko pójdzie jak z płatka. To są śruby na klucz 12 mm. Porządny klucz nasadowy i pójdą. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
mike79


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2013-12-10, 22:39
|
|
|
no tak wtedy deska na podnośnik i do góry, koło precz i błotnik będzie nasz, bo faktycznie dostep do śrób ciężki, a czy montaz koła po wszystkim sprowadza się do przykręcenia go na miejsce czy trzeba kontrolować odległości od lag? |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-12-11, 17:17
|
|
|
sprowadza sie do przykręcenia na miejsce. Dokładnie tak samo jak zostało zdemontowane |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
mike79


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2013-12-11, 22:44
|
|
|
No i udało się. Dzieki witek za pomysły, zrobiłem troszkę inaczej: postawiłem na kosę, pod prawą stronę podpórki, moto na prawą podnośnikiem i pod lewa również podpórki, przód uniosłem tym sposobem do góry i z małymi oporami zdjąłem koło i błotnik. Bak już wyklepany, odebrałem i teraz razem z błotnikiem pójdzie do lakiernika. |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|