Jakie szpilki w kolektorze wydechowym? XVS650 |
Autor |
Wiadomość |
mysza2807

Rocznik: 2005
Wiek: 39 Dołączył: 13 Maj 2013 Posty: 7 Skąd: Grimsby UK
|
Wysłany: 2013-05-19, 06:35 Jakie szpilki w kolektorze wydechowym? XVS650
|
|
|
Czy moglby mi ktos powiedziec jakich rozmiarow sa szpilki w kolektorze wydechowym?
Chodzi mi o gwint i dlugosc.
Z gory dzieki!!! |
|
|
|
 |
Blade


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 43 Dołączył: 21 Gru 2011 Posty: 10 Skąd: krakow
|
Wysłany: 2013-06-17, 21:10
|
|
|
gwint 8 mka , wiem bo wlasnie jedna jak odkrecalem wydech to urwalem i musze wymienic zastosuje gwintsztange i przytne na odpowiednia dlugosc za nim kupie orginal |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-06-17, 22:04
|
|
|
Blade napisał/a: | zastosuje gwintsztange | przeważnie sa wykonane z gównianej stali. Kup lepeij odpowiednio długą śrubę dobrej klasy i obetnij. Albo poszukaj szpilek w sklepach motoryzacyjnych. Kaszlak ( 126p) też miał wydech na szpilkach i ich jakośc na pewno jest lepsza od pręta gwintowanego. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2013-06-17, 22:04
|
|
|
kolego 8 to gróbość szpilki, gwint jeśli się nie mylę to standardowe 1,5 |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-06-17, 22:07
|
|
|
Robrob napisał/a: | gwint jeśli się nie mylę to standardowe 1,5 | mówisz o skoku gwintu.
M8 standardowo ma skok 1,25 . |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-06-17, 22:09
|
|
|
Czasami coś mi sie uda
[ Dodano: 2013-06-17, 22:10 ]
p.s nie wiem jakie sa długie szpilki w XVS 650, ale są dostępne na allegro op długości 34 mm. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
LECHU


Rocznik: 2004
Wiek: 68 Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 415 Skąd: Tychy-Jankes
|
Wysłany: 2013-06-17, 23:10
|
|
|
A ja jak urwałem szpilkę ,to przewierciłem kolektor i dałem śruby przelotowe .
Teraz mogę urywać przy każdym odkręcaniu kominów , problemu BRAK. |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-06-17, 23:28
|
|
|
LECHU napisał/a: | A ja jak urwałem szpilkę ,to przewierciłem kolektor i dałem śruby przelotowe . | to jest najlepsze rozwiązanie, ale nie każdy ma odwagę "poprawić fabrykę" |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Blade


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 43 Dołączył: 21 Gru 2011 Posty: 10 Skąd: krakow
|
Wysłany: 2013-06-18, 20:19
|
|
|
na razie gwint sztanga bo i tak robie sobie customowe wydychy cos na wzor cobry , jak bede mial gotowe to wrzuce fotki, wiec na orginalach pojezdze jescze gora 2 miechy, a pozniej tak jak piszesz dobrej klasy sruba , a z tym wierceniem kolektora na wylot to bym sie bal to robic i raczej zostane przy rozwiazaniu fabrycznym |
|
|
|
 |
|