Średnica przepływu paliwa w filtrze paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Syku


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-02-15, 20:06 Średnica przepływu paliwa w filtrze paliwa
|
|
|
J/w w temacie, zakładam nowy bo na stary nikt zapewne nie patrzy....
Mam pytanie, kupiłem filtr paliwa do DS-a 650 średnica przepływu paliwa w starym filtrze miała 0,6mm a ten który kupiłem ma 0,4mm - czy będzie to miało wpływ na pracę pompy paliwa (intensywniejsza praca bo mniej paliwa przepływa przez nowy filtr ? albo inne sugestie)
Dzięki za odpowiedź bo nie wiem czy go montować? |
_________________ Syku 650 Classic
 |
|
|
|
 |
Jarek74

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 51 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 534 Skąd: Qrnik
|
Wysłany: 2016-02-15, 21:13
|
|
|
Syku napisał/a: | średnica przepływu paliwa |
a co to właściwie jest wg Ciebie ? |
_________________ Delta Machine |
|
|
|
 |
Tatuś


Model: RS1700
Rocznik: 2008
Dołączył: 15 Lut 2015 Posty: 1169 Skąd: ok Bydgoszczy
|
Wysłany: 2016-02-15, 21:51
|
|
|
Jarek74 napisał/a: | a co to właściwie jest wg Ciebie |
zapewne chodzi o to, że wcześniej króciec - rurka doprowadzająca i odprowadzająca z filtra paliwo miała fi6, a teraz ma fi4. |
|
|
|
 |
duoma


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2016-02-15, 21:53
|
|
|
chyba chodzi o gęstość "sitka" bo króćce mamy 8 mm. Ale wielkości jakie podaje są jakieś strasznie duże. |
_________________  |
|
|
|
 |
Syku


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-02-15, 22:21
|
|
|
NIE koledzy źle mnie zrozumieliście !!!!!!!!!!!!!!!!!
Krućce dalej mają średnicę 8 mm ja pytam o średnicę wewnętrzną (gdzie płynie paliwo), po prostu ścianki kruććów nowego filtra są grubsze od starego i w środku jest mniej miejsca na przepływ paliwa !!!! Rozumiecie w czym rzecz?
Krućce starego filtra 0,8mm a średnica przepływu paliwa była 0,6mm w nowym krućce mają dalej 0,8mm a średnica przepływu paliwa 0,4mm i czy ta różnica ma wpływa na pracę pompy i pracę silnika? |
_________________ Syku 650 Classic
 |
|
|
|
 |
Jacek6

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2016-02-15, 22:23
|
|
|
8mm, 6mm, 4mm ... |
|
|
|
 |
duoma


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2016-02-15, 22:30
|
|
|
Ciężko powiedzieć - jutro sprawdzę ile mam w nowym filtrze, ale nigdy tego nie sprawdzałem. Poza tym pompa podaje znacznie więcej paliwa niż zostaje zużyte więc takie ograniczenie przepływu nie powinno mieć wpływu na ilość dostarczanego do gaźnika paliwa, jutro zobaczę co mam na półce bo to ten sam filtr który mam zamontowany. |
_________________  |
|
|
|
 |
Jarek74

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 51 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 534 Skąd: Qrnik
|
Wysłany: 2016-02-16, 08:16
|
|
|
Syku napisał/a: | 0,8mm a średnica przepływu paliwa była 0,6mm w nowym krućce mają dalej 0,8mm a średnica przepływu paliwa 0,4mm |
czy na pewno 0,8; 0,6; 0,4 a nie 8mm, 6mm, 4mm ?
Z takimi wymiarami to byłby jakiś mikro-filtr |
_________________ Delta Machine |
|
|
|
 |
wemar

Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 1133 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-02-16, 09:11
|
|
|
Syku napisał/a: | Krućce dalej mają średnicę 8 mm ja pytam o średnicę wewnętrzną ...
Krućce starego filtra 0,8mm a średnica przepływu paliwa była 0,6mm w nowym krućce mają dalej 0,8mm a średnica przepływu paliwa 0,4mm ...
Rozumiecie w czym rzecz? |
Zdecyduj się, albo po ślusarsku, albo po stolarsku.
Czy będzie to miało znaczenie? W 650 nie będzie miało. |
_________________ Jeżdżę, ... bo lubię. |
|
|
|
 |
tygrys

Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 68 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 1621 Skąd: warmia
|
Wysłany: 2016-02-16, 10:15
|
|
|
Kolego Syku zapewniam Cię , że na tej ilości paliwa która zostanie przepompowana przez średnicę wewnętrzną króćca filtra fi-4 spokojnie mogą pracować dwa takie silniki - zakładaj i nie stresuj się . Logiczne myślenie tu się kłania - inaczej "na chłopski rozum".
Jadąc z prędkością np. 80/h 100km pokonasz - powiedzmy w 1,5 godz. i spalisz powiedzmy 5 litrów - wkładając wężyk do zbiornika fi-4 i tylko go zasysając , to przez 1,5 godz naleci Ci przez niego co najmniej 20 litrów (ty potrzebowałeś tylko 5) . W motocyklu masz jeszcze pompę , która wymusza szybszy przepływ paliwa - to pomyśl ile ta pompa jest w stanie przez ten wężyk przetłoczyć paliwa? - myślę , że pięć razy tyle |
_________________ W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze. |
|
|
|
 |
Syku


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-02-16, 18:12
|
|
|
Ok, wszystko w temacie myślę powiedziane. Montuję i bez stresu, teraz tylko czekać na pogodę, dzięki wszystkim za zainteresowanie i dosadne odpowiedzi
Pozdrawiam..... |
_________________ Syku 650 Classic
 |
|
|
|
 |
duoma


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2016-02-16, 19:08
|
|
|
Jak obiecałem - mój ma przelot 4mm i działa bezproblemowo |
_________________  |
|
|
|
 |
Syku


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-02-16, 19:31
|
|
|
duoma - dzięki za sprawdzenie, już jestem spokojniejszy............. |
_________________ Syku 650 Classic
 |
|
|
|
 |
|