YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Średnica przepływu paliwa w filtrze paliwa
Autor Wiadomość
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-15, 20:06   Średnica przepływu paliwa w filtrze paliwa

J/w w temacie, zakładam nowy bo na stary nikt zapewne nie patrzy....

Mam pytanie, kupiłem filtr paliwa do DS-a 650 średnica przepływu paliwa w starym filtrze miała 0,6mm a ten który kupiłem ma 0,4mm - czy będzie to miało wpływ na pracę pompy paliwa (intensywniejsza praca bo mniej paliwa przepływa przez nowy filtr ? albo inne sugestie)
Dzięki za odpowiedź bo nie wiem czy go montować? :|
_________________
Syku 650 Classic
 
 
Jarek74 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 51
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 534
Skąd: Qrnik
Wysłany: 2016-02-15, 21:13   

Syku napisał/a:
średnica przepływu paliwa

a co to właściwie jest wg Ciebie ?
_________________
Delta Machine
 
 
Tatuś 



Model: RS1700
Rocznik: 2008
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 1169
Skąd: ok Bydgoszczy
Wysłany: 2016-02-15, 21:51   

Jarek74 napisał/a:
a co to właściwie jest wg Ciebie

zapewne chodzi o to, że wcześniej króciec - rurka doprowadzająca i odprowadzająca z filtra paliwo miała fi6, a teraz ma fi4.
 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2016-02-15, 21:53   

chyba chodzi o gęstość "sitka" bo króćce mamy 8 mm. Ale wielkości jakie podaje są jakieś strasznie duże.
_________________
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-15, 22:21   

NIE koledzy źle mnie zrozumieliście ! !!!!!!!!!!!!!!!!!

Krućce dalej mają średnicę 8 mm ja pytam o średnicę wewnętrzną (gdzie płynie paliwo), po prostu ścianki kruććów nowego filtra są grubsze od starego i w środku jest mniej miejsca na przepływ paliwa ! !!!! Rozumiecie w czym rzecz?
Krućce starego filtra 0,8mm a średnica przepływu paliwa była 0,6mm w nowym krućce mają dalej 0,8mm a średnica przepływu paliwa 0,4mm i czy ta różnica ma wpływa na pracę pompy i pracę silnika?
_________________
Syku 650 Classic
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2016-02-15, 22:23   

8mm, 6mm, 4mm ...
 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2016-02-15, 22:30   

Ciężko powiedzieć - jutro sprawdzę ile mam w nowym filtrze, ale nigdy tego nie sprawdzałem. Poza tym pompa podaje znacznie więcej paliwa niż zostaje zużyte więc takie ograniczenie przepływu nie powinno mieć wpływu na ilość dostarczanego do gaźnika paliwa, jutro zobaczę co mam na półce bo to ten sam filtr który mam zamontowany.
_________________
 
 
Jarek74 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 51
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 534
Skąd: Qrnik
Wysłany: 2016-02-16, 08:16   

Syku napisał/a:
0,8mm a średnica przepływu paliwa była 0,6mm w nowym krućce mają dalej 0,8mm a średnica przepływu paliwa 0,4mm

czy na pewno 0,8; 0,6; 0,4 a nie 8mm, 6mm, 4mm ?
Z takimi wymiarami to byłby jakiś mikro-filtr :)
_________________
Delta Machine
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-02-16, 09:11   

Syku napisał/a:
Krućce dalej mają średnicę 8 mm ja pytam o średnicę wewnętrzną ...

Krućce starego filtra 0,8mm a średnica przepływu paliwa była 0,6mm w nowym krućce mają dalej 0,8mm a średnica przepływu paliwa 0,4mm ...

Rozumiecie w czym rzecz?

Zdecyduj się, albo po ślusarsku, albo po stolarsku. ;d


Czy będzie to miało znaczenie? W 650 nie będzie miało.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 68
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2016-02-16, 10:15   

Kolego Syku zapewniam Cię , że na tej ilości paliwa która zostanie przepompowana przez średnicę wewnętrzną króćca filtra fi-4 spokojnie mogą pracować dwa takie silniki - zakładaj i nie stresuj się lol . Logiczne myślenie tu się kłania - inaczej "na chłopski rozum".
Jadąc z prędkością np. 80/h 100km pokonasz - powiedzmy w 1,5 godz. i spalisz powiedzmy 5 litrów - wkładając wężyk do zbiornika fi-4 i tylko go zasysając , to przez 1,5 godz naleci Ci przez niego co najmniej 20 litrów (ty potrzebowałeś tylko 5) . W motocyklu masz jeszcze pompę , która wymusza szybszy przepływ paliwa - to pomyśl ile ta pompa jest w stanie przez ten wężyk przetłoczyć paliwa? - myślę , że pięć razy tyle :>
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-16, 18:12   

Ok, wszystko w temacie myślę powiedziane. Montuję i bez stresu, teraz tylko czekać na pogodę, dzięki wszystkim za zainteresowanie i dosadne odpowiedzi ;D ;D
Pozdrawiam.....
_________________
Syku 650 Classic
 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2016-02-16, 19:08   

Jak obiecałem - mój ma przelot 4mm i działa bezproblemowo :D
_________________
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-16, 19:31   

duoma - dzięki za sprawdzenie, już jestem spokojniejszy............. ;D
_________________
Syku 650 Classic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group