Za twarde lagi |
Autor |
Wiadomość |
dziera

Rocznik: 2006
Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: zambrów
|
Wysłany: 2012-12-30, 20:47 Za twarde lagi
|
|
|
witam wszystkich bardzo serdecznie jeszcze w starym roku . mam pytanie o przednie lagi , mianowicie są za twarde. podczas jazdy po dołkach nie pracują , uginają się tylko przy gwałtownym hamowaniu przednim hamulcem. komfort jazdy jest straszny bo drżenia przejmują moje ramiona. dodam tyko że lagi są od harleya - może był cięższy , nie wiem. jak odkręcam z góry śrubę widzę nakrętkę w środku na głębokości 10 cm. czy ktoś z Was wie to się reguluje ? czy już takie twarde są. dzięki pozdrawiam, wszystkiego dobrego w Nowym 2013 |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2012-12-30, 21:28
|
|
|
może poprostu spróbuj wymienić olej na rzadszy, a jak lagi od harasia znalazły się w yamasze, jakaś masakra |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
artek


Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-12-30, 22:51
|
|
|
... nie wiem Robrob czy czy pomoże tu wymiana oleju, raczej wymiana sprężyn na oryginał, choć nie wiadomo do końca co to za konstrukcja ? dziera opisz to dokładnie, coś tam narobił ? |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-12-31, 00:24
|
|
|
artek napisał/a: | raczej wymiana sprężyn na oryginał | ale oryginał do czego ?
do HD czy do XVS 1100 ?
A może to cały widelec jest od HD. Wymień resztę i po problemie Będziesz miał całego kompletnego HD |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2012-12-31, 06:55
|
|
|
Dziera dziś postaram się podpytać kumpla jest oblatany w tych sprawach, ale jeszcze nie słyszałem o regulacji mechanicznej lag, a może daj jakieś zdjęcia tego przodu |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-12-31, 11:11
|
|
|
Robrob napisał/a: | ale jeszcze nie słyszałem o regulacji mechanicznej lag |
w gwiazdach nie ma, to fakt, bo konstrukcja jest ..............prymitywna, ale w tyrystykach, czy streetach, o sportach nie wspominając to żadna nowość.
[ Dodano: 2012-12-31, 11:14 ]
obszerny artykuł na ten temat http://ggcompany.hostit.p...awieszenia.html |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
artek


Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-12-31, 13:46
|
|
|
prymitywna czyli niezawodna !! |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-12-31, 14:47
|
|
|
W wersji fabrycznej, z zalanym olejem 10W nie tylko zawodna, ale i niebezpieczna. Już jeden z kolegów sie o tym przekonał przy awaryjnym hamowaniu, jak mu przód dobił do końca. Oleju miał stan i nie był zużyty.
Ja w swoim na dzień dobry wymieniłem na 15W i zastanawiam się nad progresami.
W przypadku lag z możliwością regulacji naprężenia wstępnego problem wagi motocyklisty i warunków jazdy znika. Kilka operacji i ustawione. A tam zepsuć zbytni się nie ma co. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2012-12-31, 15:32
|
|
|
Witek nie pisałem o szlifierkach i innym pokrewnym g..., wiadomo jaki rodzaj motocykla u nas jest słuszny
a wracając do lag, jeśli są to lagi harasia to bardzo stare bo teraz nawet haraś czegoś takiego nie robi, najszypciej są to jakieś lagi akcesoryjne, jeśli widzisz śrubę to pchaj klucz i luzuj sprężynę, pamiętaj tylko żeby robić tą samą ilość obrotów kluczem i tak powiecmy jeden pełny obrót i jazda próbna, jak mało to jeszcze raz itd |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-12-31, 15:45
|
|
|
Robrob, co racja to racja. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
dziera

Rocznik: 2006
Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: zambrów
|
Wysłany: 2013-01-01, 05:23
|
|
|
dzięki za odpowiedzi , będę pewnie musiał poeksperymentować -próbować odkręcać , dokęcać lub pokazac komuś poradzić się . na lagach nie jest napisany żaden np nr. serii czy coś takiego. może zrobie zdjęcie to ktos z was rozpozna. wszystkiego dobrego w nowym 2013 |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2013-01-01, 10:45
|
|
|
Dziera tel masz w profilu, jak zrobi się cieplej dawaj do mnie to pomyślimy nad tym ustrojstwem. |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
dziera

Rocznik: 2006
Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: zambrów
|
Wysłany: 2013-01-02, 20:19
|
|
|
dzięki |
|
|
|
 |
|