Problem z blokadą kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
PiotrekJanowski


Rocznik: 1999
Wiek: 42 Dołączył: 01 Sie 2012 Posty: 30 Skąd: Korfantów/Opole
|
Wysłany: 2012-08-20, 19:26 Problem z blokadą kierownicy
|
|
|
Witam, jestem świeżym nabywcą Drag Stara 650 classic i zauważyłem w swojej gwieździe następujący problem. Bardzo ciężko jest włączyć blokadę kierownicy, jakby coś blokowało kluczyk, a nawet jak uda mi się zablokować kierownicę, to mam problem z jej odblokowaniem. Dodam że włączenie zapłonu nie sprawia kłopotu.
Proszę o pomoc. Czy jest to część którą się naprawia czy tylko wymiana. |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-08-20, 20:48
|
|
|
trzeba wcisnąć kluczyk i dopiero przekręcić, kierownica w lewo of kors |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
Demolka


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-08-20, 21:25
|
|
|
I kierownicą przez lekki nacisk w prawo zmniejszyć nacisk na blokadę. Uważaj też czy za blokadą nie masz jeszcze pozycji (ostatnia w lewo) światła postojowego. |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
 |
|
|
|
 |
PiotrekJanowski


Rocznik: 1999
Wiek: 42 Dołączył: 01 Sie 2012 Posty: 30 Skąd: Korfantów/Opole
|
Wysłany: 2012-08-21, 10:02
|
|
|
Tak, wiem że należy wcisnąć kluczyk i dopiero przekręcić, jeszcze sprawdzę radę Demolki może uda się z lekkim naciskiem w prawo. Dzięki |
_________________ Cztery kółka potrafią poruszyć ciało, ale dwa ruszają dusze.
 |
|
|
|
 |
kostass


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2012-08-21, 10:49
|
|
|
To tak jak z blokada w puszkach , muisz kierownicę przekręcic zeby ją zapiąc i przy odblokowywaniu tez nalezy ja lekko nacisnąć i wszystko działa jak po maśle. |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
 |
PiotrekJanowski


Rocznik: 1999
Wiek: 42 Dołączył: 01 Sie 2012 Posty: 30 Skąd: Korfantów/Opole
|
Wysłany: 2012-08-21, 21:08
|
|
|
Próbowałem już chyba wszystkiego ale problem jest cały czas. Myślę jednak że u mnie jest jakaś usterka, będę musiał rozważyć rozebranie tego mechanizmu. W sobotę wybieram się na zlot, zerknę jak to działa u innych. |
_________________ Cztery kółka potrafią poruszyć ciało, ale dwa ruszają dusze.
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-08-21, 21:11
|
|
|
jak się nigdy nie używało to tak może być. mechanizm nie używany .... Ja swojej nie używam, bo raz jak zablokowałem, to musiałem się namęczyć z odblokowaniem. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
PiotrekJanowski


Rocznik: 1999
Wiek: 42 Dołączył: 01 Sie 2012 Posty: 30 Skąd: Korfantów/Opole
|
Wysłany: 2012-08-21, 21:19
|
|
|
Tak, myślę że to może być ta przyczyna. Też jak raz udało mi się zablokować to miałem spory problem. |
_________________ Cztery kółka potrafią poruszyć ciało, ale dwa ruszają dusze.
 |
|
|
|
 |
kostass


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2012-08-22, 09:16
|
|
|
to nie blokuj to nie bedziesz miał problemu |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
 |
bartek_ls


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 40 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 120 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 2012-08-22, 10:19
|
|
|
Hej ja w swojej gwazdce po zakupie miałem podobny problem.
Też zastanawiałem się nad rozbiórką i powiem tak - nie ma sensu tego rozbierać.
O ile dobrze pamiętam stacyjka jest przynitowana i dodatkowo przykręcona do ramy, gdy to zobaczyłem bojąc się coś uszkodzić i narazić na większe koszta odpuściłem sobie rozbieranie. Sięgnąłem po najprostszy sposób wpakowałem w stacyjkę prawie całą puszkę WD-40 wypłynęło wtedy ze stacyjki dużo syfu ale blokada zaczęła działać
oczywiście po tym zabiegu użyłem też specjalnego smaru do zamków, gdyż WD niby ma właściwości smarne ale nie jest polecane do stacyjek (tak słyszałem).
Mam nadzieję że będzie działało. |
|
|
|
 |
PiotrekJanowski


Rocznik: 1999
Wiek: 42 Dołączył: 01 Sie 2012 Posty: 30 Skąd: Korfantów/Opole
|
Wysłany: 2012-08-22, 11:22
|
|
|
OK spróbuję WD-40 a jak nie to kupie łańcuch z kłódką |
_________________ Cztery kółka potrafią poruszyć ciało, ale dwa ruszają dusze.
 |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
 |
bartek_ls


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 40 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 120 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 2012-08-22, 12:22
|
|
|
OldDiver napisał/a: | W środku sa jakies styki elektryczne. Czy takie potraktowanie WD40 wnętrza nie wpłynie "negatywnie" na one styki? |
U mnie nie zauważyłem żadnych problemów po zastosowaniu WD, a jeżdżę swoim już trzeci sezon |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-08-22, 14:04
|
|
|
OldDiver napisał/a: | Czy takie potraktowanie WD40 wnętrza nie wpłynie "negatywnie" na one styki? | absolutnie nie. Przeczytaj opis WD 40 http://www.wd40.pl/wd40.html |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
 |
|