YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Osłona na tylnym kole pod tarczą hamulcową
Autor Wiadomość
Tosiek 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 50
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 92
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2012-07-17, 17:01   Osłona na tylnym kole pod tarczą hamulcową

Cześć,

Musiałem wydłubać tylne koło i ściągnąć osłonę (po drugiej stronie od przekładni), która jest przykręcona śrubami od tarczy bo dochodziły stamtąd dziwne stuki, zwłaszcza przy pokonywaniu nierówności.

Jak się okazało, do tej osłony jest przyklejona guma - chyba jakiś tłumik drgań no i po prostu odpadła i się tłukła.

Pytanie czy ktoś już to przerabiał i jak nazywa się ta część ? Próbowałem poszukać w internecie ale nawet nie wiem o co pytać :/ Ma ktoś może dokładne schematy, bo niestety w książce Clymer nie ma nic na ten temat.
_________________
Yamaha XT 660 R
Honda GL 1800 Goldwing

była
Aprilia Caponord ETV 1000
Yamaha XVS 1100 Dragstar
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2012-07-17, 17:38   

Czy chodzi o dampers'y (tłumiki)?

Schowek01.jpg
Plik ściągnięto 231 raz(y) 111.27 KB

_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
Tosiek 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 50
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 92
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2012-07-17, 18:15   

Nie, nie ma tego na tym schemacie ale udało mi się doszukać w internecie, zresztą polecam bardzo fajna strona. Ta cześć to 3. - Ring. Wheel 2 i z tego co widzę to występuje tylko w XVS 1100A z rocznika 2001 ;-)

http://www.cmsnl.com/yama...01.html#results

[ Dodano: 2012-07-17, 18:29 ]
Koszt 165 euro :/ Niezła kupa... ciekawe czy jest to do czegokolwiek potrzebne skoro w kolejnych modelach tego już nie ma.

Ktoś wie co oznacza N/NC ? Bo to chyba są kolejne modele.
_________________
Yamaha XT 660 R
Honda GL 1800 Goldwing

była
Aprilia Caponord ETV 1000
Yamaha XVS 1100 Dragstar
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2012-07-17, 18:42   

Tosiek, postaraj się o kawał takiej gumy, masz wzór, nożyk i masz ring.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
Tosiek 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 50
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 92
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2012-07-17, 19:41   

Gumę mam, znaczy odkleiła się i se tak tam dyndała ;-) Jutro jeszcze zadzwonię do serwisu i się dowiem, ale chyba plan będzie prosty - nawiercę i przynituję / przykręcę tę gumę do tej blachy (w gumie jest zatopiony kawałek metalu).
_________________
Yamaha XT 660 R
Honda GL 1800 Goldwing

była
Aprilia Caponord ETV 1000
Yamaha XVS 1100 Dragstar
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2012-07-17, 19:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-07-17, 19:51   

Tosiek, lepeij przyklej. Np klejem do klejenia szyb samochodowych. Trzyma jak cholera. jest czarny, więc zleje się z gumą. Nadmiar jaki się wyciśnie odetniesz żyletką i po kłopocie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Tosiek 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 50
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 92
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2012-07-17, 21:37   

witek1965 może to też jest myśl, podejdę do zakładu gdzie kleją szyby i się podpytam :-)

[ Dodano: 2012-07-18, 10:33 ]
Taki mały followup aby zostało dla potomnych. Część o której piszę to jest to numer 3 na załączonym schemacie. Jest to tłumik drgań montowany w modelach XVS 11000A AN/ANC z 2001 roku głównie na rynek USA i jak się okazuje na włoski też (moja gwiazda pochodzi z Włoch).

Koszt ok 860 PLN :/ trochę drogo jak za kawałek czarnej blachy i gumę. Spróbuję przykleić gumę do blachy a jak odpadnie to wyrzucę ten tłumik - tyłek mam twardszy niż amerykańce więc nie powinno mi to przeszkadzać ;-)

osłona-tlumik-drgan.png
Schemat tylnego hamulca XVS 1100 An/ANC z 2001 roku
Plik ściągnięto 178 raz(y) 98.71 KB

_________________
Yamaha XT 660 R
Honda GL 1800 Goldwing

była
Aprilia Caponord ETV 1000
Yamaha XVS 1100 Dragstar
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2012-07-18, 18:34   

witek1965 napisał/a:
Tosiek, lepeij przyklej. Np klejem do klejenia szyb samochodowych. Trzyma jak cholera. jest czarny, więc zleje się z gumą. Nadmiar jaki się wyciśnie odetniesz żyletką i po kłopocie.

Zgadza się, kleiłem tym klejem (dzięki uprzejmości naszego Lecha) gumy do podestów pasażera, trzyma jak diabli.
Uwaga, klej i podkład bardzo brudzą.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group