Poprzedni temat «» Następny temat
Korek wlewu oleju
Autor Wiadomość
gregor_1973 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 29
Skąd: Polska
Wysłany: 2011-01-20, 11:23   Korek wlewu oleju

Witam. A ja postanowiłem zmienić korek wlewu oleju. I zrobiłem z nierdzewki na podstawie oryginalnego korka z tworzywa. Przełożyłem tylko uszczelkę ze starego korka na nowy. Troszkę pracy było (toczenie, frezowanie, grawerowanie i polerka) ale efekt jak dla mnie super. Jeżeli ktoś byłby czymś takim zainteresowany to pisać na PW

DSC01511a.jpg
4
Plik ściągnięto 348 raz(y) 31.92 KB

DSC01510a.jpg
3
Plik ściągnięto 354 raz(y) 32.71 KB

DSC01509a.jpg
2
Plik ściągnięto 348 raz(y) 32.41 KB

DSC01506a.jpg
1
Plik ściągnięto 334 raz(y) 43.2 KB

140.jpg
stary korek
Pobierz Plik ściągnięto 9942 raz(y) 1.62 KB

 
 
wolf 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 464
Skąd: zadupie w CK
Wysłany: 2011-01-20, 11:47   

no no ladne ;d , szkoda ze mam termometr juz w tym miejscu
_________________
Moje filmiki na Youtube
 
 
dziekan_alzair 


Rocznik: 2004
Wiek: 42
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 423
Skąd: GŁ FREE STAR P-ce
Wysłany: 2011-01-20, 12:00   

a jaka byłaby cena wykonania takiego koreczka?
_________________
Bo życie jest po to by jeździć na moto....

Lubie kiedy się zieleni lobię jak się chopper mieni....
 
 
gregor_1973 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 29
Skąd: Polska
Wysłany: 2011-01-20, 12:45   

Przy jednej sztuce to drogo wychodzi (każdy tokarz czy frezer powie że nie opłaca mu się zakładać na obrabiarkę jednej sztuki albo policzy sobie roboczo godzinę ). Ale przy kilku sztukach powiedzmy ok 10 szt. to jest szansa aby koszt za 1 korek był ok 100 zł.
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1709
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-03-08, 14:22   

wczoraj widziałem na ebay. com około 20 dolarów.
 
 
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2011-03-12, 18:44   

jeśli to twoja robota to człowieku masz talent!!
 
 
Pikson 


Rocznik: 1999
Wiek: 46
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 104
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-02-08, 20:09   

Ja kupiłem coś takiego 60 zł

bb_63_119,lidor_motorownia_big_bike,1.jpg
Plik ściągnięto 257 raz(y) 60.75 KB

_________________
pik
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-02-08, 22:10   

Pikson napisał/a:

Ja kupiłem coś takiego 60 zł
to jest ładne. Metal, czy tworzywo ?

trochę śmiesznie to nazwali. Bardzo łatwo znaleźć po nazwie :hahaha:

Chromowana nakrętka filtra oleju :nie_wiem:

http://www.lidor.pl/Produ...itra_oleju.html
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2012-02-08, 22:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pikson 


Rocznik: 1999
Wiek: 46
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 104
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-02-08, 22:14   

Koreczek jest metalowy tylko bez uszczelki trzeba dokupić kyryakyn zakupiony w lidor Poznań
_________________
pik
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-02-08, 22:16   

Pikson napisał/a:
tylko bez uszczelki


zaoszczędził producent pewnie z 20 centów.


z rowkiem na o-ring, czy bez na płaską uszczelkę.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Pikson 


Rocznik: 1999
Wiek: 46
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 104
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-02-08, 22:20   

Z rowkiem identyczny jak oryginał tylko metal i chrom
_________________
pik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku