Korek wlewu oleju |
Autor |
Wiadomość |
gregor_1973
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 09 Gru 2008 Posty: 29 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2011-01-20, 11:23 Korek wlewu oleju
|
|
|
Witam. A ja postanowiłem zmienić korek wlewu oleju. I zrobiłem z nierdzewki na podstawie oryginalnego korka z tworzywa. Przełożyłem tylko uszczelkę ze starego korka na nowy. Troszkę pracy było (toczenie, frezowanie, grawerowanie i polerka) ale efekt jak dla mnie super. Jeżeli ktoś byłby czymś takim zainteresowany to pisać na PW
140.jpg stary korek |
|
Plik ściągnięto 10117 raz(y) 1.62 KB |
DSC01511a.jpg 4 |
|
Plik ściągnięto 348 raz(y) 31.92 KB |
DSC01510a.jpg 3 |
|
Plik ściągnięto 354 raz(y) 32.71 KB |
DSC01509a.jpg 2 |
|
Plik ściągnięto 348 raz(y) 32.41 KB |
DSC01506a.jpg 1 |
|
Plik ściągnięto 336 raz(y) 43.2 KB |
|
|
|
|
|
wolf
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 464 Skąd: zadupie w CK
|
Wysłany: 2011-01-20, 11:47
|
|
|
no no ladne , szkoda ze mam termometr juz w tym miejscu |
_________________ Moje filmiki na Youtube |
|
|
|
|
dziekan_alzair
Rocznik: 2004
Wiek: 42 Dołączył: 15 Cze 2010 Posty: 423 Skąd: GŁ FREE STAR P-ce
|
Wysłany: 2011-01-20, 12:00
|
|
|
a jaka byłaby cena wykonania takiego koreczka? |
_________________ Bo życie jest po to by jeździć na moto....
Lubie kiedy się zieleni lobię jak się chopper mieni.... |
|
|
|
|
gregor_1973
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 09 Gru 2008 Posty: 29 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2011-01-20, 12:45
|
|
|
Przy jednej sztuce to drogo wychodzi (każdy tokarz czy frezer powie że nie opłaca mu się zakładać na obrabiarkę jednej sztuki albo policzy sobie roboczo godzinę ). Ale przy kilku sztukach powiedzmy ok 10 szt. to jest szansa aby koszt za 1 korek był ok 100 zł. |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1714 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-03-08, 14:22
|
|
|
wczoraj widziałem na ebay. com około 20 dolarów. |
|
|
|
|
FhissT
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-03-12, 18:44
|
|
|
jeśli to twoja robota to człowieku masz talent!! |
|
|
|
|
Pikson
Rocznik: 1999
Wiek: 46 Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 104 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2012-02-08, 20:09
|
|
|
Ja kupiłem coś takiego 60 zł
bb_63_119,lidor_motorownia_big_bike,1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 257 raz(y) 60.75 KB |
|
_________________ pik |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14531 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-02-08, 22:10
|
|
|
Pikson napisał/a: |
Ja kupiłem coś takiego 60 zł | to jest ładne. Metal, czy tworzywo ?
trochę śmiesznie to nazwali. Bardzo łatwo znaleźć po nazwie
Chromowana nakrętka filtra oleju
http://www.lidor.pl/Produ...itra_oleju.html |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2012-02-08, 22:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pikson
Rocznik: 1999
Wiek: 46 Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 104 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2012-02-08, 22:14
|
|
|
Koreczek jest metalowy tylko bez uszczelki trzeba dokupić kyryakyn zakupiony w lidor Poznań |
_________________ pik |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14531 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-02-08, 22:16
|
|
|
Pikson napisał/a: | tylko bez uszczelki |
zaoszczędził producent pewnie z 20 centów.
z rowkiem na o-ring, czy bez na płaską uszczelkę. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Pikson
Rocznik: 1999
Wiek: 46 Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 104 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2012-02-08, 22:20
|
|
|
Z rowkiem identyczny jak oryginał tylko metal i chrom |
_________________ pik |
|
|
|
|
|