| 
		
		|  |  
 
	
			| Brak iskry na tylnym garze Drag Star 1100 - przyczyny ? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | jurkiel   
  
 Rocznik: 1999
 Dołączył: 14 Sty 2012
 Posty: 9
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-01-14, 19:48   Brak iskry na tylnym garze Drag Star 1100 - przyczyny ? |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam Serdecznie przeszukałem archiwum ale nie udało mi sie znaleźć odpowiedzi  dlatego pisze
 
 Kupiłem Drag Stara custom 1100 z 99 r ( motocykl z wybebeszoną instalacją elektryczną )  któy podobno chodził ale ja go nei słyszałem
 z kolegą sprawdziliśmy miernikiem wszytko wg manuala ale brak jest iskry na tylnym cylindrze
 cewki, świece , impulsator i moduł  sprawdzone- czy macie jakieś pomysły na tego przyczynę ?
 z góry dzięki za pomoc
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | izi rajder   
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 45
 Dołączył: 05 Mar 2011
 Posty: 284
 Skąd: Mors-Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-01-14, 20:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | może masz gdzieś po drodze zwarcie do masy? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jurkiel   
  
 Rocznik: 1999
 Dołączył: 14 Sty 2012
 Posty: 9
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-01-17, 09:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak by było zwarcie do masy to by wywaliło bezpiecznik  a te są ok - wiem że poprzedni właściciel wymieniał alternator tylko nie wiem czy przy okazji nie ruszał impulsatora - czy z nim może byćcoś nie tak skoro na jednym garze jest iskra ?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | johnypl   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2007
 Wiek: 54
 Dołączył: 03 Maj 2011
 Posty: 982
 Skąd: Głogów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-01-17, 22:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | impulsator odpada bo nie było by iskry wcale, bardziej stawiałbym na moduł zapłonowy, sprawdź czy z modułu wychodzą sygnały naprzemiennie na obie  cewki |  
				| _________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
 MOJE EX - XVS 650 Classic,  FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
 Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
   http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jurkiel   
  
 Rocznik: 1999
 Dołączył: 14 Sty 2012
 Posty: 9
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-01-23, 14:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | No właśnie wygląda na to jakby nie wychodził sygnał na jedną cewke i tez myślałem ze to moduł ale podłaczyłęm swoj moduł w Dragu kumpla i miał iskre na obydwu także zgłupiałem całkowicie - POMOCY  !! |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Arcon   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 56
 Dołączył: 20 Kwi 2009
 Posty: 446
 Skąd: WuWuzeLe
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-01-23, 15:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na kole magnesowym są "wypustki", które generują sygnały na impulsatorze. Koło magnesowe może być: podmienione, źle założone, uszkodzone. Wystarczy nawet (podobno), by któraś z "wypustek" była zabrudzona. Skoro już z modułu wychodzi iskra tylko na jeden cylinder, a moduł jest dobry, to problem musi być gdzieś tam, nie widzę innych opcji. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jurkiel   
  
 Rocznik: 1999
 Dołączył: 14 Sty 2012
 Posty: 9
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-01-24, 15:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki Arcon - uprzedziłeś moje pytanie bo własnie sie chciałem zapytać czy na kole magnesowym jest tylko jedna wypustka dajaca impuls ( a pózniej moduł przeliczana podstawie prędkości obrotowej kiedy ma daćiskre na drugi gar ) czy jest ich więcej ?- ściagam dekiel tym bardziej że ostatnim elementem któy wymieniał poprzedni właściciel  byłalternator z impulsatorem  - wiec mogł coś tam namieszać  - jak ktos ma fote jak to powinno wyglądać w środku i na co zwrócić uwagę będe wdczięczny 
 [ Dodano: 2012-01-24, 22:16 ]
 no Panowie problem rozwiązany i nie uwierzycie co było powodem - za wszystko była odpowiedzialna USZCZELKA DEKLA ALTERNATORA
  !! - była ona strasznie cieniutka w porównaniu do orygianłu co spowodowało przesunięcie dekla a wraz z nim impulsatora który nie całkiem trafiał w znaki z koła magnesowego - milimetr róznicy spowodował ze iskra pojawiła sie na obydwu garach - takze problem rozwiązany - bardzo dziękuje za wszelkie cenne uwagi pozdrawiam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |