| ŁADOWARKI I ŁADOWANIE AKUMULATORA | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | negger77   
  
 Rocznik: 1999
 Wiek: 48
 Dołączył: 24 Sie 2011
 Posty: 6
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-04-28, 20:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam mam drag stara 1100 i od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem jak odpalam maszynę to jest wszystko ok. ładowanie 14,4V ale po ok jednej godzinie jazdy traci się ładowanie i siada akumulator, po wymianie akumulatora jest to samo podczas jazdy muszę wyłączyć oświetlenie i ładowanie jakieś jest ale jeszcze nie wiem jakie po przemierzeniu ładowania w serwisie na zimnym silniku wszystko jest ok ale po zagrzaniu silnika problem powraca proszę o pomoc |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bemol   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2004
 Wiek: 59
 Dołączył: 25 Wrz 2009
 Posty: 6551
 Skąd: GŁ Free Star Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-04-28, 20:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | negger77,  zanim napiszesz kolejnego posta proszę się przywitać ( 1 Pkt regulaminu ) |  
				| _________________ 
 
 
 Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
 
 I'm a rolling thunder, a pouring rain
 I'm comin' on like a hurricane.....
 
 http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | duoma   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1998
 Wiek: 49
 Dołączył: 05 Sie 2011
 Posty: 901
 Skąd: Legionowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-04-29, 12:11 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | negger77 napisał/a: |  	  | Witam mam drag stara 1100 i od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem jak odpalam maszynę to jest wszystko ok. ładowanie 14,4V ale po ok jednej godzinie jazdy traci się ładowanie i siada akumulator, po wymianie akumulatora jest to samo podczas jazdy muszę wyłączyć oświetlenie i ładowanie jakieś jest ale jeszcze nie wiem jakie po przemierzeniu ładowania w serwisie na zimnym silniku wszystko jest ok ale po zagrzaniu silnika problem powraca proszę o pomoc | 
 Przypuszczam że kończy żywot regulator napięcia
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fazzi   
  
  
 Rocznik: 2008
 Wiek: 57
 Dołączył: 27 Sie 2008
 Posty: 2691
 Skąd: Jankes
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-04-29, 19:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | regulator napiecia w Dragu jest w miejscu gdzie sie on przegrzewa i chyba ma juz dosyc i dlatego sprawdz go |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | negger77   
  
 Rocznik: 1999
 Wiek: 48
 Dołączył: 24 Sie 2011
 Posty: 6
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-04-29, 19:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | sprawdzany był na zimnym silniku i mówią że jest ok,a według was lepiej założyć oryginalny regulator czy jakąś zamiennik wiadomo chodzi o cenę |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-04-29, 20:54 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | regulator napiecia w Dragu jest w miejscu gdzie sie on przegrzewa | 
 gdzieś wyczytałem, że ludzie montują wentylatory jak do chłodzenia kompa (obudowy). One sa na 12V i wtedy problem przegrzewania znika. O efekcie optycznym nie piszę
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radio   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2010
 Wiek: 61
 Dołączył: 26 Cze 2012
 Posty: 901
 Skąd: ZSD
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-04-30, 09:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | negger77, zanim zakupisz nowy regler to sprawdź kostkę elektryczną z tyłu, czasami zdarza się że tam tkwi przyczyna, podajesz że moto jest z 1999 roku więc powinna być kostka, w nowszych modelach bodajże od 2003 roku kostka była już schowana pod zbiornikiem...... swego czasu montowałem te regulatory i spisywały się dobrze http://www.sklep.moto-akc...sr-p-51737.html |  
				| _________________ Pozdrawiam.
 Mariusz
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | negger77   
  
 Rocznik: 1999
 Wiek: 48
 Dołączył: 24 Sie 2011
 Posty: 6
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-01, 10:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | a gdzie szukać tej kostki |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radio   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2010
 Wiek: 61
 Dołączył: 26 Cze 2012
 Posty: 901
 Skąd: ZSD
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-01, 14:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z tyłu regulatora..... |  
				| _________________ Pozdrawiam.
 Mariusz
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | negger77   
  
 Rocznik: 1999
 Wiek: 48
 Dołączył: 24 Sie 2011
 Posty: 6
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-03, 10:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | na razie wszystkim dziękuję a jak usunę usterką to dam znać co było 
 [ Dodano: 2013-06-29, 22:58 ]
 Witam piszę dopiero teraz ale mało jeździłem a testy są czasochłonne . Po przeczyszczeniu styków przy regulatorze problem na razie zniknął . Jeszcze raz wszystkim dziękuję za pomoc
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wiadrowod   
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 1999
 Wiek: 39
 Dołączył: 25 Cze 2013
 Posty: 49
 Skąd: Kutno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-07-23, 20:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | witam i z góry przepraszam za żałosno śmieszne pytanie  czy ktoś mógł by mi łopatologicznie prosto a najlepiej obrazkowo wytłumaczyć gdzie w Drag starze 650 classic jest wejście do ładowania akumulatora ? jestem świeżo upieczonym kierowcą i jest to mój pierwszy motor i blado zielonego pojęcia nie mam gdzie podłączyć ładowarkę ... 
 i drugie pytanie troszeczkę z innej beczki co oznacza migający bezpiecznik - mianowicie chodzi o to że jeden z bezpieczników pulsuje bardzo powoli zielonym światełkiem ... wszystko działa jak należy w motocyklu ale to pulsowanie mnie troszke niepokoi .
 
 będę serdecznie wdzięczny za pomoc.
 Pozdrawiam.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | remol71   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 54
 Dołączył: 18 Maj 2010
 Posty: 1888
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-07-23, 20:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | W DS 650 nie ma wejścia do ładowania akumulatora. Akumulator znajduje się w schowku pod siedzeniem po prawej stronie. 
 Co do migającego bezpiecznika, to ja czegoś takiego nie widziałem, a motor rozebrałem na części. Gdzie się znajduje to migające "coś" ?
 |  
				| _________________ Suzuki V-Strom 1050 XT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wiadrowod   
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 1999
 Wiek: 39
 Dołączył: 25 Cze 2013
 Posty: 49
 Skąd: Kutno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-07-25, 12:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | czy mógłby ktoś pisać jakiś tutorial jak zrobić podejście do ładowania zewnętrznego akumulatora bez konieczności wybebeszania motocykla ? 
 a co do bezpiecznika - to dla spokoju ducha wymieniłem go na nowy który nie miga i nie niepokoi mnie już
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wiedzmin   
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 25 Cze 2013
 Posty: 66
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-07-25, 12:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ale o jaki tutorial Ci chodzi? Podpinasz prostownik pod + i - w aku i tyle. tylko podepnij najpierw plus bo podpinajac najpierw minus mozesz zwarcie do ramy potem plusem  zrobić. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fazzi   
  
  
 Rocznik: 2008
 Wiek: 57
 Dołączył: 27 Sie 2008
 Posty: 2691
 Skąd: Jankes
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-07-25, 12:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | podłącz do akumulatora gniazdo zapalniczki i zamontuj gdzie ci wygodnie, zaopatrz ladowarke we wtyk do tego gniazdka z uwzglednieniem biegunow i bedziesz mial dwa w jednym gniazdo np do podlaczenia nawigacji i do ladowania akumulatora   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wiedzmin   
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 25 Cze 2013
 Posty: 66
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-07-25, 12:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Po co kombinować, i tak akumulator trzeba co jakis czas obejrzec wyczyscic styki itd. Moim zdaniem to nie ma sensu wiekszego. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wiadrowod   
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 1999
 Wiek: 39
 Dołączył: 25 Cze 2013
 Posty: 49
 Skąd: Kutno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-07-25, 16:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | zewnętrzne ładowanie aku to przede wszystkim wygoda, po co non stop wybebeszać motor rozpinać itd skoro można mieć jeden wtyk i podpinać motor do "kontaktu" dosłownie. a co do oglądania aku to zgadzam sie od czasu do czasu trzeba ale co ile ? na pewno rzadziej niż się go ładuje. więc  po co utrudniać sobie życie skoro można je ułatwić i mieć z tego jeszcze profit tak jak kolega wyżej powiedział - w postaci gniazda do nawi ładowania telefonu czy chociaż by podłączenia grzałki turystycznej
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wiedzmin   
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 25 Cze 2013
 Posty: 66
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-07-25, 18:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | raz na miesiac nalezy aku sprawdzic czy nie ma wyciekow i czy elektrolit jest na prawidlowym poziomie. Dziewczyne tez chcesz bzykac w ubraniu? Bez przesady. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fazzi   
  
  
 Rocznik: 2008
 Wiek: 57
 Dołączył: 27 Sie 2008
 Posty: 2691
 Skąd: Jankes
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-07-25, 20:00 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | wiadrowod napisał/a: |  	  | na pewno rzadziej niż się go ładuje | 
 ja moj podladowalem po 4 latach, wiec chyba nie czesto, dodam ze dziala dalej i ma sie swietnie
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wiadrowod   
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 1999
 Wiek: 39
 Dołączył: 25 Cze 2013
 Posty: 49
 Skąd: Kutno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-07-25, 20:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | ok mój błąd |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |