YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wycie przy hamowaniu silnikiem
Autor Wiadomość
MarcinBig 



Model: SYMPATYK
Wiek: 56
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 2211
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2014-08-24, 09:38   

Niestety też muszę potwierdzić, że wycie takie to objaw urwanej śruby na wałku zdawczym :evil:
Jeżeli zostaną trzy zwoje na gwincie to jest szansa na zegarmistrzowską robotę i mały koszt naprawy...
_________________
There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą"
 
 
leon 



Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 21
Skąd: Libiąż
Wysłany: 2014-08-26, 20:29   

Sorki że tak długo, ale jakoś nie było czasu :(
Powiem tak ja robiłem na orginalnych częściach z Yamachy a dokładnie nie ja tylko mój mechanik, który zajmuje się naprawą tylko motocykli i ja bym się za to sam nie zabierał, ponieważ nawet nie posiadam odpowiednich narzędzi i sprawa nie jest taka prosta jak by się wydawało, ponieważ są tam tulejki, które ustalają dystans pomiędzy dwoma ( tak dwoma drążkami zdawczymi, bo je się wymienia w kąplecie) i one są jednorazowego użytku poza tym żeby się tam dostać to trzeba rozebrać większość silnika, a za tym idzie wymiana uszczelek.
Nawet w serwisówce są zaznaczone części które można użyć tylko raz i z jaką siłą mają być dokręcone.

A jak ktoś już ma rozebrany silnik to warto zobaczyć na sprzęgiełko rozrusznika, bo ja nie robiłem i po roku od naprawy zaczęło się oddzywać i chyba na jesień też będę musiał robić :ryczy:
 
 
danek25 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 59
Skąd: zambrów
Wysłany: 2015-08-02, 12:40   

Panowie odświeże kotleta. Kupiłem draga1100 i magia czaru prysła. Pojawiło się wycie przy ujęciu manetki na 5 biegu 4 zresztą też jest. Poczytałem i się przestraszyłem. Dziś wyskoczyłem ponownie maszyną i wycia nie ma. Dziwne raz jest raz nie. Nie dało mi to spokoju i zajrzałem pod osłonę krzyżaka od strony silnika i dopiero pobladłem. Jakiś h..j zespawał wałek zdawczy z krzyżakiem wygląda, ze już jakiś czas temu bo spaw pordzewiał. Moto kupione wczoraj. Będę kontaktował się jutro będę kontaktował się ze sprzedawcą co z tym zrobi, bo jakoś takie patenty to nie po mojemu. Wada ukryta jak nic. Co Wy na to?
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-02, 18:19   

danek25,

Odbierz pieniądze i daj mu w mordę. Koniecznie w tej kolejności.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Zygi 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 41
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 1068
Skąd: Cz-wa/Sz-n
Wysłany: 2015-08-03, 12:32   

Teraz już wiesz dlaczego pozbył się konia.
_________________
Żołnierz nie ginie...
Żołnierz wyrusza chronić niebo.....
 
 
danek25 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 59
Skąd: zambrów
Wysłany: 2015-08-05, 15:33   

koledzy z tym wyciem to jest ciekawa przypadłość, kto mi wyjaśni bo albo za głupi jestem albo to nie przekładnia wyje. Trzy dni śmigałem nic nie wyło po prostu przestało, zrobiłęm w tym czasie jakieś 200km i cisza. Dziś wyjechałem i znowu wyje. Wycie jest nie tylko przy puszczeniu manetki, ale również po wysprzęgleniu. Nie wyje tylko pod obciążeniem jak daję w palnik. O co chodzi?
 
 
leon 



Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 21
Skąd: Libiąż
Wysłany: 2015-08-05, 20:25   

Żeby być pewnym czy to jest faktycznie zerwana nakrętka trzeba się dostać pod osłonę po lewej stronie motocykla tam gdzie wał. Jak się ściągnie gumowe uszczelnienie można zobaczyć czy wszystko jest w porządku.
 
 
danek25 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 59
Skąd: zambrów
Wysłany: 2015-08-06, 07:15   

zerwana to jest bo już tam zaglądałęm tylko czy od zerwanej nakreki będzie też wyło, czy wycie to już efekt uszkodzenia przekładni kątowej, no i czemu raz wyje raz nie. Skoro przekładnia uszkodzona to wyć powinna non stop.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group