| Przesunięty przez: vaaks 2010-10-22, 09:30
 | Hamulce | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | zen   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 47
 Dołączył: 11 Gru 2008
 Posty: 900
 Skąd: Wielkopolanie/PNT
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-07-27, 14:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Myślę, że w 1100 odczujesz różnicę, w 650 to chyba tylko wartość estetyczna pozostaje. Co prawda próbowałem tylko hampli u Zdzicha w 1100 (ma piękne silverado i m.in. stalowe oploty) inaczej się ciśnie. Chętnie bym sprawdził na 650, ma ktoś takowe cudo założone? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2007
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Kwi 2009
 Posty: 249
 Skąd: Żyrardów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-07-28, 06:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Uwaga na bezpieczeństwo podczas używania brake cleaner, ma to bardzo niską temperaturę samozapłonu i tworzy mieszaninę oparów z powietrzem, więc wystarczą odpowiednie warunki, ciepłe wydech i   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SAJMON   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2011
 Wiek: 50
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 1432
 Skąd: Pod lasem
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-20, 11:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pytanko. Do tej pory ustawiając moto w garażu przy wyłączonym silniku (więcej słychać  ) przy wciśnięciu klamki przedniego hamulca słychać było wyraźne "klik". Dzisiaj zauważyłem, że "kliknięcie" gdzieś zanikło. Co to może oznaczać?   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zen   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 47
 Dołączył: 11 Gru 2008
 Posty: 900
 Skąd: Wielkopolanie/PNT
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-20, 11:17 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | SAJMON napisał/a: |  	  | Pytanko. Do tej pory ustawiając moto w garażu przy wyłączonym silniku (więcej słychać  ) przy wciśnięciu klamki przedniego hamulca słychać było wyraźne "klik". Dzisiaj zauważyłem, że "kliknięcie" gdzieś zanikło. Co to może oznaczać?   | 
 
 Skąd dochodziło to klikanie?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SAJMON   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2011
 Wiek: 50
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 1432
 Skąd: Pod lasem
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-20, 12:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wydaje mi się, że z klamki. Tak jakby wciśnięcie powodowało jakiś styk. W tej chwili tego nie ma. Hamulce na szczęści działają |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mmmmat   
  
  
 Rocznik: 2006
 Wiek: 44
 Dołączył: 30 Sie 2008
 Posty: 86
 Skąd: Slask
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-20, 12:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | To zobacz czy jak naciskasz  klamkę czy świeci się lampa stopu przy klamce ma mikro wył/włącznik |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SAJMON   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2011
 Wiek: 50
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 1432
 Skąd: Pod lasem
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-20, 12:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | mmmmat-trafiłeś w 10  . Nie świeci światło stopu. Kolejne pytanie. Jak to naprawić  ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | EciQ   
  
  
 Rocznik: 2002
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Lut 2010
 Posty: 142
 Skąd: Łuków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-20, 13:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wymienić? na Larsson.pl znajdziesz taki włącznik. Chyba nie jest drogi. 
 [ Dodano: 2010-06-20, 14:30 ]
 27,60
 |  
				| _________________ "Kiedy ruszasz sprzed domu, najpierw rozkręć do wysokich obrotów swój mózg, a dopiero potem silnik" - David L. Hough
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SAJMON   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2011
 Wiek: 50
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 1432
 Skąd: Pod lasem
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-20, 13:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki Panowie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ravallo   
  
  
 Rocznik: 2003
 Wiek: 46
 Dołączył: 01 Sty 2010
 Posty: 822
 Skąd: CK / UK
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-20, 13:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | SAJMON przerabiałem temat tydzien temu, może nie musisz kupować nowego, mój był tylko zawieszony, wyjąłem kliknąłem kilka razy i działa bez zarzutu |  
				| _________________ Viva LasVegas
 Zawsze musi się coś dziać, żeby się coś działo
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | EciQ   
  
  
 Rocznik: 2002
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Lut 2010
 Posty: 142
 Skąd: Łuków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-20, 13:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Oczywiście, proponuję najpierw zajrzeć i ocenić czy to nie jakiś syf tam jest. Kupić jest łatwo i szybko ale może się okazać, że to tylko paproch.
 
 Sprawdź czy nie da się naprawić a kupić zawsze zdążysz
   |  
				| _________________ "Kiedy ruszasz sprzed domu, najpierw rozkręć do wysokich obrotów swój mózg, a dopiero potem silnik" - David L. Hough
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SAJMON   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2011
 Wiek: 50
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 1432
 Skąd: Pod lasem
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-21, 08:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Poklikałem, psiknąłem środkiem do styków, poleciał czarny syf, przetarłem i na razie działa. Jeszcze raz dzięki.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marecki75   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 50
 Dołączył: 18 Wrz 2012
 Posty: 236
 Skąd: Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-11-27, 09:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podepnę się pod temat. Koledzy, bardzo proszę o opinię czy u Was też przednie koło ( np gdy moto jest na podnośniku) nie obraca się swobodnie, tylko jest dosyć szybko zwalniane przez dotykające tarcze, klocki hamulcowe?
 
 Obejrzyjcie filmik proszę : https://www.youtube.com/watch?v=AvZZmwt_dTs
 
 Czy nie powinno dłużej się obracać swobodnie?  jak to jest u Was , jak ktoś już zimuje motocykl uniesiony w górze , to proszę o sprawdzenie, lub opisanie Waszych doświadczeń w tej materii. Być może u mnie zbyt mocno klocki są dociśnięte do tarcz.
 Może to jest powodem, że przy niskich prędkościach, gdy np puszczę kierownicę, ona wpada w lekką "trzęsawkę" lewo -prawo,  lewo - prawo.
 Choć może jest wszystko ok i wyolbrzymiam.
 |  
				| _________________ Drag Star w serduchu ...
 Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)
 
 Motocyklowa Grupa z Konina
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Miron-Ww   
  
  
 Model: MS1300
 Rocznik: 2007
 Dołączył: 21 Paź 2014
 Posty: 32
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-11-27, 09:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie jest OK , tłoczki nie luzują klocków. Teraz są dwie możliwości , tłoczki mają brud i osad i nie wracają lub klocki nie ruszają się dość swobodnie w sankach zacisku .
 Naprawa : rozebrać wyczyścić bo albo ciągle będziesz klocki wymieniał albo co gorsza popsujesz tarcze.
 |  
				| _________________ "Z miłością do pasji"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marecki75   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 50
 Dołączył: 18 Wrz 2012
 Posty: 236
 Skąd: Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-11-27, 11:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Miron-Ww, dzięki  Kolego. Wykorzystam więc chwilowe zimowanie motocykla, miedzy innymi na wymianę klocków, i gruntowne czyszczenie zacisków.
 Aby doprecyzować, koło po takim "bujnięciu" jak na filmie, powinno się swobodnie obracać, aż do samoczynnego zatrzymania,  tarcze wtedy nie powinny być nawet odrobinę dotykane przez klocki ?
 |  
				| _________________ Drag Star w serduchu ...
 Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)
 
 Motocyklowa Grupa z Konina
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Miron-Ww   
  
  
 Model: MS1300
 Rocznik: 2007
 Dołączył: 21 Paź 2014
 Posty: 32
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-11-27, 12:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Klocki mogą trochę ocierać ale u Ciebie ewidentnie trzyma i hamuje . |  
				| _________________ "Z miłością do pasji"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | remol71   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 54
 Dołączył: 18 Maj 2010
 Posty: 1888
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-11-27, 12:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Marecki75, 
 Sprawdź, czy zacisk chodzi na prowadnicach.
 |  
				| _________________ Suzuki V-Strom 1050 XT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marecki75   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 50
 Dołączył: 18 Wrz 2012
 Posty: 236
 Skąd: Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-11-27, 17:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | kurde nie mogę namierzyć  , wpisuję w szukajkę i ni hu hu ..  kiedyś przypadkiem trafiłem, gdy  ktoś z forumowiczów opisał jak po kolei zrobić gruntowną konserwację zacisków hamulcowych, jaki smar użyć, bodajże uszczelki, osłony , tam było samo meritum. Nie mogę teraz znaleźć.  wrrr. Moze ktoś kojarzy ?  podrzuci link do postu.. ? |  
				| _________________ Drag Star w serduchu ...
 Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)
 
 Motocyklowa Grupa z Konina
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vaaks   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2017
 Wiek: 76
 Dołączył: 22 Wrz 2008
 Posty: 2579
 Skąd: PWL
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marecki75   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 50
 Dołączył: 18 Wrz 2012
 Posty: 236
 Skąd: Konin
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |