| Znikający prąd | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-20, 16:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Akurat nie jestem specem od aku motocyklowych ale spotykałem się w starych samochodach typu Maluch z poluzowaniem wewnętrznych połączeń miedzy płytami aku lub (i tutaj uważaj) z poluzowaniem wyprowadzenia z aku z rzeczonymi płytami. Spróbuj odłączyć plusową klemę (podejrzaną), podłączyć jakiś woltomierz lub żaróweczkę bezpośrednio do aku i poznęcać się fizycznie nad wyprowadzeniami z aku. 	  | andrzejnow666 napisał/a: |  	  | OldDiver tego się obawiam tylko jak to sprawdzić | 
 |  
				| _________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
   I … nie jest to nabijanie licznika.
 
 Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
 
 Kupię trajkę
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek34   
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 55
 Dołączył: 19 Kwi 2012
 Posty: 742
 Skąd: Żary
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-20, 17:24 |   
 |  
               | 
 |  
               |    Panie stwórco od OldDiver`a,  czytasz i nie nap... piorunami ? 
 Mistrzu o czym ty piszesz ? jakie kiedyś ? jakie  połaczenia ? tylko nie mów że jeszcze to naprawiałeś
     
 Kiedyś jak się zepsuło koło jechali do kowala,  teraz też tak robisz ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | soft   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2008
 Wiek: 55
 Dołączył: 21 Sie 2008
 Posty: 1489
 Skąd: Zamość
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-20, 17:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Naprawia się akumulatory. Jedną z napraw jest spawanie (lutowanie) ogniw. Naprawa jest wykonywana wtedy gdy jest opłacalna. Często puści mostek pomiędzy ogniwami zaraz po gwarancji i co robić jak nowy kosztuje parę tysięcy ....
 |  
				| _________________ XV1900 Stratoliner Midnight
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-20, 17:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | jacek34, Mam u Ciebie piwo.  Właśnie chodziło mi o ten (jak pisze soft, ) mostek (szyny ołowiane na zdjęciu) łączący ogniwa z "światem zewnętrznym". |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek34   
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 55
 Dołączył: 19 Kwi 2012
 Posty: 742
 Skąd: Żary
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-20, 19:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | OldDiver z wielką przyjemnoscia postawię Tobie piwo nawet ze trzy   tak potwierdzam że stojuje się naprawy gwarancyjne, (po gwarancyjne są kosmicznie  - nie ekonomiczne
  ) z moich doświadczeń stosuję się je  np. w  przemyśle itp. (sam na jesień reklamowałem taki wielki dla agregatów) lecz nie znam przypadków takowych w dedykowanych dla np. moto  są one inaczej robione muszą wytrzymać - w warunkach "ruchu" a wiec połączenia między celami czy przyłaczą do biegunów są odpowiednio przygotowane . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | andrzejnow666   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2009
 Wiek: 52
 Dołączył: 21 Paź 2011
 Posty: 829
 Skąd: Łabiszyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-21, 07:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | panowie moto puki moto odpala i prąd  jest, ale wracając wczoraj do domu zauważyłem, że nie działa obrotomierz. Pewnie jak sprawdzałem wszystkie styki to coś rozłączyłem a potem nie podłączyłem. ktoś wie może jak i gdzie to jest podłączone bo z tego co kojarzę to w autach chyba pod alternator ale gdzie jeszcze nie mam pojęcia   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Miszel   
  
  
 Rocznik: 2002
 Wiek: 54
 Dołączył: 22 Paź 2010
 Posty: 134
 Skąd: Kostomłoty
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-25, 21:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Można obroomierz do cewki zapłonowej podłączyć. |  
				| _________________ Michał
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | andrzejnow666   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2009
 Wiek: 52
 Dołączył: 21 Paź 2011
 Posty: 829
 Skąd: Łabiszyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-06-02, 20:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Cyba jednak to były styki zaśniedziałe od plusa lub masy bo już trochę śmigam i wszystko jej ok |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |