Znikający prąd |
Autor |
Wiadomość |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2013-05-20, 17:19
|
|
|
andrzejnow666 napisał/a: | OldDiver tego się obawiam tylko jak to sprawdzić | Akurat nie jestem specem od aku motocyklowych ale spotykałem się w starych samochodach typu Maluch z poluzowaniem wewnętrznych połączeń miedzy płytami aku lub (i tutaj uważaj) z poluzowaniem wyprowadzenia z aku z rzeczonymi płytami. Spróbuj odłączyć plusową klemę (podejrzaną), podłączyć jakiś woltomierz lub żaróweczkę bezpośrednio do aku i poznęcać się fizycznie nad wyprowadzeniami z aku. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
 |
jacek34

Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 19 Kwi 2012 Posty: 742 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2013-05-20, 18:24
|
|
|
Panie stwórco od OldDiver`a, czytasz i nie nap... piorunami ?
Mistrzu o czym ty piszesz ? jakie kiedyś ? jakie połaczenia ? tylko nie mów że jeszcze to naprawiałeś
Kiedyś jak się zepsuło koło jechali do kowala, teraz też tak robisz ? |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
 |
soft


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2013-05-20, 18:33
|
|
|
Naprawia się akumulatory. Jedną z napraw jest spawanie (lutowanie) ogniw.
Naprawa jest wykonywana wtedy gdy jest opłacalna. Często puści mostek pomiędzy ogniwami zaraz po gwarancji i co robić jak nowy kosztuje parę tysięcy .... |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2013-05-20, 18:40
|
|
|
jacek34, Mam u Ciebie piwo. Właśnie chodziło mi o ten (jak pisze soft, ) mostek (szyny ołowiane na zdjęciu) łączący ogniwa z "światem zewnętrznym". |
|
|
|
 |
jacek34

Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 19 Kwi 2012 Posty: 742 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2013-05-20, 20:29
|
|
|
OldDiver z wielką przyjemnoscia postawię Tobie piwo nawet ze trzy
tak potwierdzam że stojuje się naprawy gwarancyjne, (po gwarancyjne są kosmicznie - nie ekonomiczne ) z moich doświadczeń stosuję się je np. w przemyśle itp. (sam na jesień reklamowałem taki wielki dla agregatów) lecz nie znam przypadków takowych w dedykowanych dla np. moto są one inaczej robione muszą wytrzymać - w warunkach "ruchu" a wiec połączenia między celami czy przyłaczą do biegunów są odpowiednio przygotowane . |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
 |
andrzejnow666


Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 52 Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 821 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2013-05-21, 08:43
|
|
|
panowie moto puki moto odpala i prąd jest, ale wracając wczoraj do domu zauważyłem, że nie działa obrotomierz. Pewnie jak sprawdzałem wszystkie styki to coś rozłączyłem a potem nie podłączyłem. ktoś wie może jak i gdzie to jest podłączone bo z tego co kojarzę to w autach chyba pod alternator ale gdzie jeszcze nie mam pojęcia |
|
|
|
 |
Miszel


Rocznik: 2002
Wiek: 54 Dołączył: 22 Paź 2010 Posty: 134 Skąd: Kostomłoty
|
Wysłany: 2013-05-25, 22:01
|
|
|
Można obroomierz do cewki zapłonowej podłączyć. |
_________________ Michał |
|
|
|
 |
andrzejnow666


Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 52 Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 821 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2013-06-02, 21:55
|
|
|
Cyba jednak to były styki zaśniedziałe od plusa lub masy bo już trochę śmigam i wszystko jej ok |
|
|
|
 |
|